Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset! Ilmiantakaa parhaat/tukevimmat liivinne.

Vierailija
06.09.2019 |

Kaarituelliset mallit, Yli G kuppiset. Kerro myös hintaluokka noin suunnilleen ja mistä ostit. Mä haluan uusia koko mun rintsikkarepertuaarin, kaikki on ihan surkeita ja kulahtaneita.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä koko 75 I ja käytän vain panache sport kaarituettuja liivejä, lumingeriesta. Ei riitä tuki muissa.

Vierailija
22/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.abrathatfits.org/calculator.php

Tuolla laskurilla voi laskea koon joka on hyvä lähtökohta kun lähtee sovittelemaan uusia rinuleita. Sitten muistaa vaan sovittaa rinnakkaiskokoja ja eri malleja niin kauan että löytyy hyvät. Ja myös niitä pehmeäkuppisia, ne antavat parhaan tuen eikä ne topatut niin kuin moni virheellisesti luulee.

Ja pitää muistaa, että jos liivimalli ei ole yhteensopiva rinnan kanssa, ei liivi silloin istu vaikka koko olisikin oikea. Itselläni esim jää kokokuppisissa liiveissä kupin yläosaan tyhjää vaikka koko on oikea. Tissini vaan ovat sen malliset, että niissä se kudos on alapainotteisesti, pisaran mallisena ja siten kupit, jotka vaativat sisäänsä rinnan jossa on matskua myös yläosassaan, jäävät niiltä kohdin tyhjiksi. Jos kokeilee pienempää kokoa, alkavat kaarituet muuttua liian kapeiksi ja muodostuu kainalotissiä ja/tai ne painavat inhottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prima Donna. Kauniita liivejä, sopivat mun rinnoille. Hinta 50-120€. Kestävät vuosia. Ostan useimmiten Helsingin Stockalta.

75G

75 H ja olenkäyttänyt vain PrimaDonnan liivejä jo usean vuoden ajan.  Ostopaikkana Funky Lady useimmiten.

Liivit ovat tukevat, erittäin mukavat päällä ja oikealla hoidolla (käsinpesu) kestävät todella hyvin.

Käytkö Fredalla? Siellä oli kamala myyjä vuosia sitten enkä ole palannut sen jälkeen. Uskaltaisinko kurkistaa sinne?

Mulla Prima Donnat ovat kestäneet pesun pesupussissa, hienopesussa, hienopesuaineella. Olen luopunut vain yksistä, kun kymmenen vuotta tuli täyteen. Elastaani näkyi katkeilleena. Mitään muuta vikaa ei ollut.

/10

En valitettavasti käy Fredalla. Voisi kyllä olettaa, että kamala myyjä olisi jo saanut poistua vahvuudesta, asiakkaat antavat nykyään aika herkästi palautetta.

Pesen käsin, koska olen  jotenkin omituinen, tykkään käsinpesusta.:)  Laiskottaessa pesupussiin kylläkin.

Unohdin mainita, että yksi syy, miksi tykkään PrimaDonnan liiveistä, on se, että ne eivät lainkaan levitä rintoja sivulle, eli antavat siromman näkymän ylävartalosta, mikä on mielestäni suuririntaiselle hyvä juttu.

Käytän vanhempia liivejä ns. kotiliiveinä ja uudempia sitten töissä ja erilaisissa menoissa. Näin on aina pari paria ihan uudenveroisia käytössä:) 

Vierailija
24/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lempparini ovat Triumphin minimizerit. Ne pienentää mukavasti povea ja istuvat todella hyvin.

Vierailija
25/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primadonnalle ääni täältäkin. Noin 100 e. Ostan aina liikkestä, yleensä Funky Ladysta.

75H-G

Vierailija
26/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumingerie.fi ja sieltä puolalaiset merkit, esim Ava ja Gorsenia. Edullisia ja laadukkaita, kokoja löytyy varmasti.

Gorsenia on myös suosikkini, mutta ap kysyi tukevia liivejä, siksi sanoin freya.

No kyllä mun 65-70J tissit pysyy ryhdissään Gorsenioissa, ovat mielestäni tukevia. Nimenomaan toppaamattomat mallit, topatuista mulla ei ole kokemusta.

Joo, kyllä minäkin gorseniasta tykkään ja on ihan tukeavia, mutta ei minun pari mallia ole olleet niin tukevia kuin freya. Tietty varmaan vaikuttaa se, että gorsenialta ostan balconetten ja freyalta koko kupin. Tietty koko kuppi tukee enemmän.

Vierailija
27/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curvy Kate-merkkisiä. Kokoni on luomu 80G. Minulla kiinteät mutta painavat rinnat, tiivis kudos. Tuon merkin liivit pysyvät jopa ehjänä.

-lapseton-

Vierailija
28/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kohottamassa, nostattamassa ja pienentämässä 75H-rintani 75D:ksi. Paras päätös ikinä ja nyt näytän ryhdikkäältä enkä "maatalon kömpelöltä emännältä" ja pystyn ostaa kauniita rintsikoita monelta ei merkiltä! Olen vihdoin alkanut saada huomiota laadukkaammilta miehiltäkin :)

Vierailija
29/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kohottamassa, nostattamassa ja pienentämässä 75H-rintani 75D:ksi. Paras päätös ikinä ja nyt näytän ryhdikkäältä enkä "maatalon kömpelöltä emännältä" ja pystyn ostaa kauniita rintsikoita monelta ei merkiltä! Olen vihdoin alkanut saada huomiota laadukkaammilta miehiltäkin :)

Hienoa. Tätähän tässä kysyttiinkin👍

Vierailija
30/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei halua, että pienennytän. Nyt kun olen tiimalasi (Noin) 100-80-100. Kuulemma tasapaino häviää.

70G

Vierailija
31/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Miksi kärsiä isoista rinnoista ja huonosta sekä kalliista liivisaatavuudesta, jos voi nostaa elämän laatua samalla kun niitä riippareitaan?

Vierailija
32/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primadonnalle ääni täältäkin. Käytän itse kokoa 75F ja en muita liivejä juuri pidä. Ovat hintansa arvoiset ja kestävät vuosia vaikka pesisi pesukoneessa. Ostan aina Stockan Hulluilta Päiviltä jossa ovat alessa, taitaa löytyä myös Sokoksen alepäiviltä. 

Vierailija
33/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on Primadonna, lisäksi todella kauniita malleja ovat. Funky ladysta tai tilaamalla Merittabra sivustolta. Omistan noin kymmenet, kaikki edelleen hyvässä kunnossa.

Vierailija
34/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei halua, että pienennytän. Nyt kun olen tiimalasi (Noin) 100-80-100. Kuulemma tasapaino häviää.

70G

Jos miehesi pitää XXL-kokoisista naisista, niin hyvä sinulle.

Minä olen 93-61-92 pienennyksen jälkeen.

t: Se nykyinen 75D

Vierailija
35/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70G

Just joo. Miehen takia niitä rintoja kannattaakin roikuttaa. Miten olisi oma terveys ja selkävaivojen välttäminen ensisijaisesti?

Vierailija
36/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prima Donna. Kauniita liivejä, sopivat mun rinnoille. Hinta 50-120€. Kestävät vuosia. Ostan useimmiten Helsingin Stockalta.

75G

Minulle taas ei sovi lainkaan. Olkaimet ovat liian kaukana toisistaan. Käyttääkseni jo hankittuja joudun pitämään sellaista olkaintenyhdistäjää.

Vierailija
37/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Miksi kärsiä isoista rinnoista ja huonosta sekä kalliista liivisaatavuudesta, jos voi nostaa elämän laatua samalla kun niitä riippareitaan?

Mukavaa että olet tyytyväinen ratkaisuusi. Minä en kärsi isoista rinnoistani, eikä kärsi moni muukaan isorintainen. Ei tulisi mieleenkään leikellä itseäni. Ja liivejä löytyy kohtuuhintaisiakin.

Vierailija
38/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primadonnaa olen käyttänyt.

Nyt on epäilys että painavat rinnat aiheuttaa minulle kovaa migreeniä. Olen 35v.

Hartioissa lihakset ja hermosto jumissa ja siksi kipu säteilee päähän. Toivottavasti pääsisin pienennyttämään rintoja.

Magneettikuvat otettu, botoksipistoksia kokeiltu päähän ja niskaan, näkötutkimukset tehty.

Vierailija
39/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painovoima.

Vierailija
40/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalainen Nessa on lempimerkkini, koska erittäin hyvä hinta-laatusuhde. Elomi-merkistä tykkään myös mutta maksaa pari kymppiä enemmän kuin Nessat ja Nessatkin toimii yhtä hyvin. Lumingerie verkkokaupasta yleensä tilaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme