Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset! Ilmiantakaa parhaat/tukevimmat liivinne.

Vierailija
06.09.2019 |

Kaarituelliset mallit, Yli G kuppiset. Kerro myös hintaluokka noin suunnilleen ja mistä ostit. Mä haluan uusia koko mun rintsikkarepertuaarin, kaikki on ihan surkeita ja kulahtaneita.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolalainen Nessa. Korkea kaari, syvä kuppi, rinnat osoittavat eteenpäin eivätkä leviä sivuille (ja peittävät ompun mahan). Miinus: tissimiehet tuijottavat. 85J

Oliko näissä liiveissä sivulla luut/tuet?

Ympärysnauhassako? Kyllä suurimmassa osassa taitaa olla

Side boningia tarkoitin eli niitä ympärysnauhassa sivulla olevia ”tukikaaria”.

Viimeksi näitä oli käyttämissäni liiveissä muutamia vuosia sitten ja vääntyivät puristamaan kylkiä ikävästi. Tiedä sitten johtuiko liivien huonosta laadusta vai siitä, että sivutuet eivät sovi.

Tulin siis ketjusta etsimään vinkkejä ostoksille ja sääli, että nuo Nessat eivät sitten taida minulle sopia.

Ne on helppo poistaa itse, muutamista liiveistä olen poistanut kun ovat olleet sentin pari väärässä kohtaa.

Ei se auta. Sitten se kangas rullautuu.

Eri

En ole huomannut sellaista. Käyttämissäni liiveissä on kyllä tukevat materiaalit ja ympärysnauha on hyvin istuva, ja kropan mallilla on varmaan myös vaikutusta.

Vierailija
102/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolalainen Nessa. Korkea kaari, syvä kuppi, rinnat osoittavat eteenpäin eivätkä leviä sivuille (ja peittävät ompun mahan). Miinus: tissimiehet tuijottavat. 85J

Viimeksi näitä oli käyttämissäni liiveissä muutamia vuosia sitten ja vääntyivät puristamaan kylkiä ikävästi. Tiedä sitten johtuiko liivien huonosta laadusta vai siitä, että sivutuet eivät sovi.

Tulin siis ketjusta etsimään vinkkejä ostoksille ja sääli, että nuo Nessat eivät sitten taida minulle sopia.

Ne on helppo poistaa itse, muutamista liiveistä olen poistanut kun ovat olleet sentin pari väärässä kohtaa.

Napsin pois tosiaan silloin aiemminkin ne sivuluut, halpoja liivejä ei edes harmittanut operoida. Noiden vähän kalliimpien ja paremmin suunniteltujen liivien kanssa mietin, että vaikuttaako kuinka paljon liivin kokonaistukeen ja rakenteeseen - onko esim. kangas valittu vähän joustavammaksi kun sivuluut ovat tukemassa ja niiden poistaminen tekisi liivin tukeen eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta, sain hyviä vinkkejä! Vaikea on ollut löytää hyvin istuvia mutta kauniita liivejä.

Samalla kysyisin vinkkejä, mistä löytää ns. seksiasuja jos on isot rinnat. Ovat usein sellaisia rimpuloita kaikki... Mulla on itsellä kapea vyötärö mutta runsaasti muotoja niin ylä-kuin alakropassa. Esim. stay upit / sukkanauhaliivit ja -sukat kiinnostaisi, mutta pelkään että reidet vaan tursuaa eikä asu istu nätisti.

Vierailija
104/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napsin pois tosiaan silloin aiemminkin ne sivuluut, halpoja liivejä ei edes harmittanut operoida. Noiden vähän kalliimpien ja paremmin suunniteltujen liivien kanssa mietin, että vaikuttaako kuinka paljon liivin kokonaistukeen ja rakenteeseen - onko esim. kangas valittu vähän joustavammaksi kun sivuluut ovat tukemassa ja niiden poistaminen tekisi liivin tukeen eroa.

Olen ottanut siis mm panachen liiveistä noita sivutukia pois, ei ole mielestäni vaikuttanut tukeen tai rakenteeseen.

Vierailija
105/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panachen tai Freyan urheiluliiveistä kysymys, ovatko niin napakoita että on hyvä tilata yhtä kokoa suurempi ympärysmitaltaan mitä normaalisti?

Vierailija
106/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän löytyisi suosituksia!

Vierailija
107/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 Ikean kassia ku solmii yhteen nii avot alkaa mahtua vaek ois sankollinen silikonia lisätty nahkapusseihin.

Vierailija
108/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä ketjusta, sain hyviä vinkkejä! Vaikea on ollut löytää hyvin istuvia mutta kauniita liivejä.

Samalla kysyisin vinkkejä, mistä löytää ns. seksiasuja jos on isot rinnat. Ovat usein sellaisia rimpuloita kaikki... Mulla on itsellä kapea vyötärö mutta runsaasti muotoja niin ylä-kuin alakropassa. Esim. stay upit / sukkanauhaliivit ja -sukat kiinnostaisi, mutta pelkään että reidet vaan tursuaa eikä asu istu nätisti.

https://www.whatkatiedid.com/

https://www.playfulpromises.com/

Curvy Katen Scantilly mallisto https://www.curvykate.com/shop/scantilly-lingerie

Vierailija
109/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kohottamassa, nostattamassa ja pienentämässä 75H-rintani 75D:ksi. Paras päätös ikinä ja nyt näytän ryhdikkäältä enkä "maatalon kömpelöltä emännältä" ja pystyn ostaa kauniita rintsikoita monelta ei merkiltä! Olen vihdoin alkanut saada huomiota laadukkaammilta miehiltäkin :)

Minun mieheni ei halua, että pienennytän. Nyt kun olen tiimalasi (Noin) 100-80-100. Kuulemma tasapaino häviää.

70G

Jos miehesi pitää XXL-kokoisista naisista, niin hyvä sinulle.

Minä olen 93-61-92 pienennyksen jälkeen.

t: Se nykyinen 75D

93 cm:n yläosa vain D-kupilla kertoo siitä, että sulla on aika leveä rintakehä. 

Vierailija
110/116 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita Panachen liivejä saa?

Vierailija
111/116 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kohottamassa, nostattamassa ja pienentämässä 75H-rintani 75D:ksi. Paras päätös ikinä ja nyt näytän ryhdikkäältä enkä "maatalon kömpelöltä emännältä" ja pystyn ostaa kauniita rintsikoita monelta ei merkiltä! Olen vihdoin alkanut saada huomiota laadukkaammilta miehiltäkin :)

Minun mieheni ei halua, että pienennytän. Nyt kun olen tiimalasi (Noin) 100-80-100. Kuulemma tasapaino häviää.

70G

Just joo. Miehen takia niitä rintoja kannattaakin roikuttaa. Miten olisi oma terveys ja selkävaivojen välttäminen ensisijaisesti?

Aivan. Ei pidä miellyttää miestä. Mitenkään. Varsinkaan suomalaista.

Vierailija
112/116 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita Panachen liivejä saa?

https://www.lumingerie.fi/panache-lingerie

Halvemmalla saa sitten kun oma koko on selvillä englannista tilaamalla, esim brastop. Myös Cleo merkkiset on tuon saman valmistajan liivejä, älyttömän hyviä. https://www.lumingerie.fi/cleo-by-panache

Kannattaa sitten käyttää tuon lumingerien kokolaskuria, tai tätä

https://www.abrathatfits.org/calculator.php

Vierailija
113/116 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on tietää kumpaa tyyppiä on, eli oletko ns. full figure vai full bust. Full figure on tyyppi jossa selänympärys on levemäpi ja kuppi iso, full bust taas sellainen, jossa selänympärys on suhteessa kapea ja kuppi iso. Kummallekin tyypille on omat liivimerkkinsä ja mallinsa.

Itse olen full bust, eikä full figure-tyyppiset liivit istu mulle. Esim. PrimaDonnissa on liian leveät kaarituet. Mulle pitää olla sellaiset syvät (kapeat) kupit ja täysikuppimalli.

Ennen ostin liivejä Ranskasta, siellä oli todella kauniita liivejä, mutta ne ovat kalliimmasta päästä ja netin kautta vaikea saada. Suomesta saa Stokkan verkkokaupasta merkkejä Aubade, Simone Perele ja Chantelle, mutta harvemmin isompana kuin G, jos siinäkään ja maksavat lähemmäs 100 e.

Edullisia ja kohtuuhyviä ovat brittiläiset liivit. Nykyään ostan etenkin Fantasien ja Pour Moi -merkkien liivejä, tykkään eniten sivutukiliiveistä (side support). Näitä saa brittiläisistä verkkokaupoista. Brastop on yksi tunnettu kauppa, jossa edulliset hinnat. Bravissimo on hyvä verkkokauppa myös, heillä on myös vaatteitakin rintaville. Sieltä saa myös Panachen liivejä, joita joku ketjussa kysyi.

Muistaakseni noita Fantasien liivejä saa Helsingissä Sokokselta sekä verkkokauppa Lumingeriesta. Sokoksella kannattaa käydä katsomassa myös Marks & Spencerin alusvaatepuoli, heillä on ainakin kohtuulliset hinnat. Muuten ei voi paljon suomalaisia kauppoja kehua, toki on klassikko eli Viipurin korsettiliike, jossa myös voi ompeluttaa itselleen rintaliivit.

Vierailija
114/116 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
115/116 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödytön ketju, kiitti v*tusti. Kuvien kanssa olisi ollut kiinnostava

Vierailija
116/116 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marlies Dekkers on oma suosikki, kauniita ja tukevia. Kokoni on 70E/F.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme