Ja se voima mikä ihmistä alkaa ohjaamaan ihmisen "herätessä" on sen ihmisen oma SYDÄN!!
Se sydän on se jumalallinen voima, ihminen alkaa kuuntelemaan omaa sydäntään kaikessa.
Kun ihminen kuuntelee sydäntään, ei ole mitään puolia tai teennäistä totuutta, se on yksi ainoa totuus mikä on olemassa, ihminen on kehittänyt totuuksia itselleen ja massoille, mutta se ei ole totuus
Totuus on sydämen ääni !!!!!!!!!!!
No nyt sielä on sitten joku näin: "Mut mun sydän sanoo et mä oon oikeessa ja vaikka persut on väärässä"
Ei totuuden maailmassa ole mitään "persuja" tai puolia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sä elät näennäisessä totuudessa !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se ei ole sun sydämen ääni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<3
Kommentit (11)
Aina mukava huomata, joku muukin on oivaltanut.
Siis nytkö tänne on taas pesiytynyt joku uusi hullu. Anna mun kaikki kestää...
Näinpä. Ja rakkaudenlaki joka on kirjoitettu sydämeen.
Okei, tuo on yksi vaihe heräämisessä, kunnes tajuat, että voi silti olla moraalisia ja eettisiä preferenssejä, ja on ok asettaa rajoja ihmisten kanssa, jotka yrittävät satuttaa sinua ja muita. Voi samalla nähdä heidän sielunsa ja kipunsa, ja silti olla asioista eri mieltä ja olla antamatta heille valtaa tuhota muita ympärillään. Bhagavad gitakin kertoo meille, että pahuutta vastaan on oikein ja tarpeellista taistella, kunhan sen tekee puhtaalla mielellä ja tuntien empatiaa myös muita kohtaan.
Sydänchakran väri on keskivihreä, Middle Green. Jotkut käyttävät juuri oikeaa sävyä vihreää tai ruusun väriä, hoitaakseen tunneasioita tasapainoon. Muu rakkauden väri voi olla rubiini. Luonnossa on myös vihreää. On muitakin värejä muille chakroille ja tunteille. Ja aurakenttä.
Vierailija kirjoitti:
Okei, tuo on yksi vaihe heräämisessä, kunnes tajuat, että voi silti olla moraalisia ja eettisiä preferenssejä, ja on ok asettaa rajoja ihmisten kanssa, jotka yrittävät satuttaa sinua ja muita. Voi samalla nähdä heidän sielunsa ja kipunsa, ja silti olla asioista eri mieltä ja olla antamatta heille valtaa tuhota muita ympärillään. Bhagavad gitakin kertoo meille, että pahuutta vastaan on oikein ja tarpeellista taistella, kunhan sen tekee puhtaalla mielellä ja tuntien empatiaa myös muita kohtaan.
Olen ymmärtänyt, että mitään ei pidä taistella vastaan, vaan jonkun positiivisen asian puolesta, kuten rauhan.
Vastustus on aina huonoksi itselleen henkisesti.Vastustus sitäpaitsi lisää vastavoimaa, /antaa sille lisää energiaa.
jep