Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset! Ilmiantakaa parhaat/tukevimmat liivinne.

Vierailija
06.09.2019 |

Kaarituelliset mallit, Yli G kuppiset. Kerro myös hintaluokka noin suunnilleen ja mistä ostit. Mä haluan uusia koko mun rintsikkarepertuaarin, kaikki on ihan surkeita ja kulahtaneita.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kohottamassa, nostattamassa ja pienentämässä 75H-rintani 75D:ksi. Paras päätös ikinä ja nyt näytän ryhdikkäältä enkä "maatalon kömpelöltä emännältä" ja pystyn ostaa kauniita rintsikoita monelta ei merkiltä! Olen vihdoin alkanut saada huomiota laadukkaammilta miehiltäkin :)

Minun mieheni ei halua, että pienennytän. Nyt kun olen tiimalasi (Noin) 100-80-100. Kuulemma tasapaino häviää.

70G

Jos miehesi pitää XXL-kokoisista naisista, niin hyvä sinulle.

Minä olen 93-61-92 pienennyksen jälkeen.

t: Se nykyinen 75D

tää on real tiimalasi! ei tod tuo 100-80-100 tasapaksu.

Lopeta jo, kaikki tajuaa että vastailet itsellesi.

Tuo aiempi kommentti oli niin selkeästi miehen kirjoittama.....

Vierailija
62/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa kuvia niin näkee miltä ne näyttää.

https://i.pinimg.com/originals/85/94/bd/8594bd50264e6e9808117318db847c8…

Minulla ihan tuon mallinen vartalo, ja kuppi 34F/36E.

No tuon tissit on suunnilleen kokoa 32G, UK kuppikokoa siis. Tarkista kokosi jos kroppasi on samanlainen kuin kuvan naisella.

Todennäköisesti tuolla kuvan naisella on teipattu rinnat ylös, ja laitettu silikoni-irtofileitä rintsikoiden sisään. Harvemmin yli dd-kuppiset pääsee aluasumalleiksi. Plus-koot ovat erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kohottamassa, nostattamassa ja pienentämässä 75H-rintani 75D:ksi. Paras päätös ikinä ja nyt näytän ryhdikkäältä enkä "maatalon kömpelöltä emännältä" ja pystyn ostaa kauniita rintsikoita monelta ei merkiltä! Olen vihdoin alkanut saada huomiota laadukkaammilta miehiltäkin :)

Minun mieheni ei halua, että pienennytän. Nyt kun olen tiimalasi (Noin) 100-80-100. Kuulemma tasapaino häviää.

70G

tää on real tiimalasi! ei tod tuo 100-80-100 tasapaksu.

Lopeta jo, kaikki tajuaa että vastailet itsellesi.

Minä olen tuo 100-80-100, enkä ole kertaakaan vastannut itselleni.

Sitä paitsi pyysin jo anteeksi tiimalasi-sanaa. Missä vika, kun anteeksi ei osata antaa?

Äh, me dissataan tuota pienennyttäjää/tasapaksuksi haukkujaa. Jokainen saa tehdä itselleen tarpeelliset ratkaisut, mutta tämä kaveri sekoilee turhaan tässä ketjussa ja provoaa jostain ”laadukkaista miehistä” XD

Sun ei tarvii pyydellä omaa kroppaasi anteeksi. Etkä ole tasapaksu.

Vierailija
64/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuon tissit on suunnilleen kokoa 32G, UK kuppikokoa siis. Tarkista kokosi jos kroppasi on samanlainen kuin kuvan naisella.

Todennäköisesti tuolla kuvan naisella on teipattu rinnat ylös, ja laitettu silikoni-irtofileitä rintsikoiden sisään. Harvemmin yli dd-kuppiset pääsee aluasumalleiksi. Plus-koot ovat erikseen.

Voi ollakin. Ei sillä ole merkitystä. Pointti on se, että ne näyttävät n 32G kokoisilta ja tuo kirjoittaja vertasi rintojaan ja kroppaansa tuohon kuvaan.

Vierailija
65/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää laitoin ton kuvapyynnön ja olen kyllä ihan nainen. Ei tartte päällä olla mut jos jotain linkkejä niihin myynnissä oleviin tai jotain.

Vierailija
66/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ollaan mieltä minimizereista? Itse etsin pientäviä liivejä mutta hyvää minimizeria on vaikea löytää.

Vinkkejä?

Ovat PELASTUKSENI! Käytän koska olen miesvaltaisessa yritysmaailmassa johtoasemassa, ja liian näkyvät, hölskyvän isot g-kupin rinnat saisivat minut näyttämään halvalta ja epäpätevältä.

Olen ostanut omani Jenkeistä Maidenformilta. Minimizereiden avulla rinnat näyttää kiinteämmiltä ja kohotetuilta kun mikään ei heilu epäviehättävästi.

Ot, mutta on niin surullista, että luontaisesti suuret rinnat nähdään halventavina ja epäpätevöiviltä. Tunnistan itselläkin tuon tunteen omista isoista rinnoista. Ei puhettakaan, että voisi olla asiallisen oloinen ilman liivejä.

Vierailija
67/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marks & Spencer ollut mun pelastus kun ei ole rahaa laittaa yli 40-50e liiveihin. 75G tai H on koko ja M&S minimizerit on parhaat.

Vierailija
68/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää laitoin ton kuvapyynnön ja olen kyllä ihan nainen. Ei tartte päällä olla mut jos jotain linkkejä niihin myynnissä oleviin tai jotain.

Kirjoita googleen lumingerie ja sen sivuston sanahakukenttään noita mainittuja merkkejä.

Primadonnaa myy ainakin meritta bra. Tee sama sen suhteen.

Voit myös kirjoittaa merkkejä suoraan Googleen ja valita kuvahaun.

Vierailija
69/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä isorintaisilla kellään alle 70 cm vyötärö?

Minulla 66 cm, ja siksi nämä minun rinnat näyttävät ihan sarjakuvahenkilön rinnoilta :( Haluaisin sellaiset rintsikat joissa olisi vähän toppausta alla ja sivuilla, jotta saisi tukea muttei kokoa.

Vierailija
70/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ollakin. Ei sillä ole merkitystä. Pointti on se, että ne näyttävät n 32G kokoisilta ja tuo kirjoittaja vertasi rintojaan ja kroppaansa tuohon kuvaan.

Ja tältä näyttää 32G (eli 70I EU koossa) ns ”oikeiden naisten” päällä

https://www.bratabase.com/browse/by-size/30:9/

Vierailija
71/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70G

Olet siis ollut yläruumiista selkeästi isompi ennen pienennystä. Se tekeekin maatalon emäntä fiiliksen.

Vierailija
72/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaa tuolta jo aiemmin linkkaamastani bratabasesta https://www.bratabase.com/browse/

Vierailija
73/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 66 cm, ja siksi nämä minun rinnat näyttävät ihan sarjakuvahenkilön rinnoilta :( Haluaisin sellaiset rintsikat joissa olisi vähän toppausta alla ja sivuilla, jotta saisi tukea muttei kokoa.

Se tuki tulee napakasta ympärysnauhasta, ei toppauksesta. Kun on isot rinnat niin se on valitettava tosiasia, että sen ympäryksen on oltava kireämpi jos haluaa hyvän tuen. Sellaiset markettien topatut löppänät ei vaan toimi.

Vierailija
74/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuki tulee napakasta ympärysnauhasta, ei toppauksesta. Kun on isot rinnat niin se on valitettava tosiasia, että sen ympäryksen on oltava kireämpi jos haluaa hyvän tuen. Sellaiset markettien topatut löppänät ei vaan toimi.

Ja myös olkainten pitää olla tarpeeksi leveät.

Vierailija
75/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaimilla ei itseasiassa ole tuen kanssa paljon merkitystä, rintojen paino ei siis roiku niiden varassa oikeastaan ollenkaan. Jos näin on, niin silloin kyseessä on liian suuri liivin ympärysmitta. Olkaimilla voi lähinnä kevyesti muotoilla kuppia sekä ne pitävät ne oikeassa asennossa, esim jos kupin yläosassa on hiukan löysää voi olkaimia kevyesti kiristämällä saada sen oikenemaan.

Vierailija
76/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaimilla ei itseasiassa ole tuen kanssa paljon merkitystä, rintojen paino ei siis roiku niiden varassa oikeastaan ollenkaan. Jos näin on, niin silloin kyseessä on liian suuri liivin ympärysmitta. Olkaimilla voi lähinnä kevyesti muotoilla kuppia sekä ne pitävät ne oikeassa asennossa, esim jos kupin yläosassa on hiukan löysää voi olkaimia kevyesti kiristämällä saada sen oikenemaan.

Minulla on aina napakka ympärysmitta, koska ostan liivit aina asiantuntijalta. Mutta kyllä se vaan auttaa, että olkain on leveä, eikä pureudu olkapäähän.

Vain olkaimettomat on rakennettu niin, ettei olkaimella ole väliä.

Vierailija
77/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka sivu keskustelusta sujui ihan asiallisissa merkeissä, poitsit siitä.

Vierailija
78/116 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina napakka ympärysmitta, koska ostan liivit aina asiantuntijalta. Mutta kyllä se vaan auttaa, että olkain on leveä, eikä pureudu olkapäähän.

Vain olkaimettomat on rakennettu niin, ettei olkaimella ole väliä.

Olkaimella on väliä, mutta ei juurikaan tuen kanssa. Kuten sanottua, jos olkaimet pureutuu olkapäihin tai tuntuvat painavat niitä, on hyvä tarkastella onko se koko sittenkään ihan oikea. Ja valitettavasti liiviliikkeiden ns asiantuntijat ovat aika harvoin tehtäviensä tasalla.

Vierailija
79/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panachelta malli Jasmine ja Cleon Marcie liivit on mulla useimmiten päällä.

Vierailija
80/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Zalandolta Gossardin pushupit. En ole kokeillut pushuppeja vuosiin, koska ne aina tuntui siltä että rinta pulpahtaa esiin, mutta nuo on tosi hyvät. Todella tukevan oloiset. Kokoni on 75E

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi