Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi suojautua tai puolustautua teini-ikäisen lapsipuolen valheellisia syytöksiä vastaan? OV

Vierailija
06.09.2019 |

Olen seurustellut jo vuosia miehen kanssa, jolla entisestä avioliitosta tyttö ja poika. Pojan kanssa kaikki mennyt suht helposti, mutta tyttö tuntu alusta saakka päättäneen vihata minua. Hän on nyt 14v ja hyvin harvoin olemme olleet kahden, aina kun olemme ollleet ja vaikka veli samassa talossa, tyttö sepittää juttuja minusta ja veli ilmeisesti ei uskalla asettua siskoaan vastaan. Kuitenkin tytön jutut on ihan älyttömiä, mm että olisin haukkunut häntä huoraksi , lyönyt ja repinyt hiuksista.Ei ole totta. Noita itkee isälleen ja äidilleen, jotka ei tiedä mitä tehdä. Mies sanoi mulle viimeksi että jos tyttö menee puhumaan kouluterkalle samaa, tulee varmaan lasu ja poliisi kuulustelemaan mua. Mutta eihän se voi niin mennä, että vaikka miten lapsia suojellaan,mikä tietysti on hyvä asia, ne voi keksiä mitä vaan ja ajaa syyttömät ongelmiin??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy rauhallisena, mutta päättäväisenä. Jos et ole sanonut asioita, joita väitetään, kyllä se jollain tapaa tulee ilmi, kun et lähde "sotaan" ketään vastaan. 

On olemassa ihmisiä, jotka koko ikänsä valehtevat/manipuloivat muita (en sano, että ko. lapsi on tällainen, tosin ikänsä puolesta pitäisi jo ymmärtää, kuinka väärin tuollainen on, vaikka onkin varmasti hirvittävän mustasukkainen isästään). Itse miettisin, onko suhde niin tärkeä ja tuleeko mikään muuttumaan, että kannattaako jatkaa. Todella stressaava tilanne, toivottavasti selviää teille kaikille parhain päin. Mutta jos ei, miettisin uudestaan, onko kaikki tuon arvoista.

Vierailija
2/6 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuvaa aina kun harrastatte seksiä niin voit todistaa syyttömyytesi oikeudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mulla nyt ekana tulee mieleen tälläinen vallan villi idea. Puhut totta ja vaadit muilta saman. Kyllä se paljastuu puheista kun aletaan ns. puhuttamaan.

Vierailija
4/6 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa. Kun et ole tehnyt mitään väärää, ei sulla ole hätää. 

On se kumma, etteivät vanhemmat saa lastaan kuriin?! Yhteydenottoa esim koulupsykologille. Ei oo normaalia 14-vuotiaan käytöstä. Tyttö tarvii apua!

Vierailija
5/6 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä stressaa. Kun et ole tehnyt mitään väärää, ei sulla ole hätää. 

On se kumma, etteivät vanhemmat saa lastaan kuriin?! Yhteydenottoa esim koulupsykologille. Ei oo normaalia 14-vuotiaan käytöstä. Tyttö tarvii apua!

Tuo tyttö tarvitsee vain kengänkuvan ahteriinsa kotoaan, mutta siinä on se ongelma, että vain hänen isänsä, eli AP:n nykyinen miesystävä, voi sen antaa.

AP:n täytyy nyt siis alkaa pelata samaa peliä kuin se tytönvitalekin, joka tosin on varmaankin aika vaikeaa, kun eihän kukaan perushyvä normaali-ihminen osaa vajota sen ulostekasatytön tasolle.

Se tyttö on täys'piru.

Vierailija
6/6 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo normaalia ole, ehkä voisitte hakea vaikka koulukuraattorilta/ terveydenhoitajalta apua, voisi olla hyvä, että joku ulkopuolinen aikuinen keskustelisi teinin kanssa mistä kaikki tuo viha sinua kohtaan on kasvanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan