Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mitä ajattelet jos tietäisit että joku nainen fantasioi sinusta?

Vierailija
05.09.2019 |

.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs tänään on naiset susta innokkaasti fantasioineet, siis sun fantasioissasi.

Vierailija
2/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo riippuisi hieman siitä, etä mien saisin tuosta tietää, mutta tuskin asiasta osaisin loukkaanua ai pitää pahana asiana vaikkei se, että joku fantasioisi minusta vielä paljoa kerro.. Faanaisioiko esimerkiksi siiä, että haluaisi viettää kanssani aikaa vai siiä että haluaisi nähdä minun kamppailevan leijonien kanssa...      

Vierailija
4/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika hämmästynyt.

Muutama nainen on tutustuessa ihastunut (luultavasti hekin lähinnä turvallisuuden tunteeseen petyttyään exiinsä), mutta en pysty kuvittelemaan olevani kenenkään fantasioiden kohde niin kuin pidemmät, raamikkaammat ja maskuliinisemman näköiset miehet.

Jos niin kävisi, varmaankin sitä joutuisi ajattelemaan monia asioita uusiksi.

Vierailija
5/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuo riippuisi hieman siitä, etä mien saisin tuosta tietää, mutta tuskin asiasta osaisin loukkaanua ai pitää pahana asiana vaikkei se, että joku fantasioisi minusta vielä paljoa kerro.. Faanaisioiko esimerkiksi siiä, että haluaisi viettää kanssani aikaa vai siiä että haluaisi nähdä minun kamppailevan leijonien kanssa...      

Hän tulisi sinulle siitä sanomaan.

Vierailija
6/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, die, die, die.

Vierailija
7/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se aika siistiä.

M64

Vierailija
8/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän muutamat miehet ovat minusta päiväunia nähneet. Joku uskalsi kertoakin. Mutta koska olen aviovaimo ja äiti, on oma ihana mies mun ainut fantasiani.

Vierailija
9/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin?

Entä jos asetelma ei olisi sosiaalisesti suotava ja hän on sinua paljon nuorempi? Vaikka pidättäytyisit, tykkäisitkö silti vai olisitko vain kiusaantunut?

Tykkäisin enemmän jos olisi nuorempi. Oon mä aika äijä.

Vierailija
10/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se aika siistiä.

M64

Meeppäs nukkumaan papparainen

Vierailija
11/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän muutamat miehet ovat minusta päiväunia nähneet. Joku uskalsi kertoakin. Mutta koska olen aviovaimo ja äiti, on oma ihana mies mun ainut fantasiani.

Tätä kysyttiin miehiltä, mutta sun piti silti päästä leveilemään.

Vierailija
12/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen fantasia tässä olisi kyseessä?

Vierailija
13/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnusti nuorena yhdelle miehelle että käyn kuumana häneen. Siitä ei seurannut mitään hyvää. En ole tehnyt samaa virhettä toista kertaa.

Vierailija
14/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnusti nuorena yhdelle miehelle että käyn kuumana häneen. Siitä ei seurannut mitään hyvää. En ole tehnyt samaa virhettä toista kertaa.

Mitä tapahtui, kerro?

Ap

Vierailija
15/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä seurasi?

Vierailija
16/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin joskus erästä miestä hyvinkin lämpimin tuntein. Mies on keski-ikäinen, hyvin tavallinen, mutta todella mukava ja pystyin hyvin kuvittelemään itseni periaatteessa vaikka mihin mukavaan toimintaan hänen kanssaan. Itse olen muutaman vuoden nuorempi ja näin kyllä miehestä jo kaukaa, että hän oli ihastunut minuun.

Kerroin aatoksistani hänelle ja vaikka hän oli ihmettelevän ja jopa ujon näköinen, niin näin, että tykkäsi kovasti. Meistä tuli ystävät, mutta ei sen enempää, sillä me molemmat olemme varattuja. Hänen kanssaan on vieläkin helppo ja mukava jutella. Jos olisimme olleet vapaita, niin olisimme tasan varmasti pariskunta.

Vierailija
17/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen fantasia tässä olisi kyseessä?

No haluaisin nähdä ilmeen jos menisin silmiin katsoen sanomaan että s*rmetan itseäni ja ajattelen häntä.

Vierailija
18/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui, kerro?

Mitäkö? Mies otti tuon niin, että on hänen käytettävissään helppoon seksiin silloin kuin hänelle sopi.

Paha vaan, että olin ihastunut muutenkin, joten sain turpiini oikein kunnolla.

Vierailija
19/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että jo on muijalla oudot fetissit.

Vierailija
20/53 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä haittaisi, mutta en olisi mitenkään asiasta kiinnostunut, elämä on sellaista että joku fantasioi jostakin. Mitä sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi