Mies mitä ajattelet jos tietäisit että joku nainen fantasioi sinusta?
Kommentit (53)
Minulla oli nuorempana fantasian kohde. Yhtenä päivänä päätin mennä soittamaan hänen ovikelloaan, olimme moikkaustuttuja.
Hän avasi oven ja astuin sisälle, minulla oli päällä pitkä takki ja alla ei ollut mitään. Avasin takin ja sanoin, että päätin tulla tervehtimään.
Mies oli hiukan hämmentynyt, mutta pyysi kahville sitten kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin päästä mahdollisimman nopeasti pukille
Mitä ajattelisit itse naisista?
Unohdin mainita, että ulkona satoi kaatamalla vettä, hiuksetkin valuivat noroina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit itse naisista?
*NaisEsta
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli nuorempana fantasian kohde. Yhtenä päivänä päätin mennä soittamaan hänen ovikelloaan, olimme moikkaustuttuja.
Hän avasi oven ja astuin sisälle, minulla oli päällä pitkä takki ja alla ei ollut mitään. Avasin takin ja sanoin, että päätin tulla tervehtimään.Mies oli hiukan hämmentynyt, mutta pyysi kahville sitten kuitenkin.
😁
Vierailija kirjoitti:
Unohdin mainita, että ulkona satoi kaatamalla vettä, hiuksetkin valuivat noroina.
Ootko tosissas?
Joit sitten alastomana siinä kahvia ja juttelitte mukavia? Takki vaan päälle ja menoks. Ehdit kuivatella siinä sisällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissas?
Tietysti. Idean otin jostain ranskalaisesta leffasta. Mielestäni oli hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Joit sitten alastomana siinä kahvia ja juttelitte mukavia? Takki vaan päälle ja menoks. Ehdit kuivatella siinä sisällä :D
Sanoin, että ajattelin häntä ja päätin samantien lähteä tapaamaan. Vaatteet ”unohtuivat”.
Eikö teillä muilla ole mitään vastaavaa tapahtunut sitten? 🤔
Vierailija kirjoitti:
”Kahvia”.
Ennen someaikaa otimme ideoita ranskalaisista ja italialaisista leffoista. Emme kyselleet neuvoja palstalta tai tulleet jälkikäteen jauhamaan nettiin.
Nykyää vissiin tuostakin pitäisi tehdä joku somepäivitys.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä muilla ole mitään vastaavaa tapahtunut sitten? 🤔
No on ollut mutta en ole toteuttanut.
Ap
Meinasin vielä lähtiessäni lisätä, että ootahan hetki, kuivaan tukan. Lähden samannäköisenä kuin tulinkin😉
Jotenkin inspiroivaa, ei nyt ainoastaan seksijuttujen kannalta.
Mutta kahvittelija, mitkä fiilikset siinä siis oli myöhemmin?
Tuumisin, että onkohan ton ullakolla kaikki kunnossa..
Yksipuolinen ihastuminen ja sen ilmaus johtaa helposti hyväksikäyttöön kuten 14 vastaajan tapaus osoittaa. Eipä osata käyttäytyä aikuisten lailla useinkaan.