Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mitä ajattelet jos tietäisit että joku nainen fantasioi sinusta?

Vierailija
05.09.2019 |

.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnusti nuorena yhdelle miehelle että käyn kuumana häneen. Siitä ei seurannut mitään hyvää. En ole tehnyt samaa virhettä toista kertaa.

Mitä tapahtui, kerro?

Mitäkö? Mies otti tuon niin, että on hänen käytettävissään helppoon seksiin silloin kuin hänelle sopi.

Paha vaan, että olin ihastunut muutenkin, joten sain turpiini oikein kunnolla.

Okei, selittää miksi olen itse tilanteessa missä olen. Olen ollut kuolettavan ihastunut yhteen mieheen jo vuosia ja tyhmänä kerroin, että palvon maata hänen jalkojensa alla. Nyt minua sitten käytetään surutta satunnaiseksiin. Seksi on toki taivallista, mutta olis kiva jos se toinen myös välittäisi edes vähän. :,(

Miehiä pitäisi kai aina kohdella kuin pskaa, ei mitään kehuja tai myönnytyksiä, niin ne pysyy kurissa.

Vierailija
42/53 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnusti nuorena yhdelle miehelle että käyn kuumana häneen. Siitä ei seurannut mitään hyvää. En ole tehnyt samaa virhettä toista kertaa.

Mitä tapahtui, kerro?

Mitäkö? Mies otti tuon niin, että on hänen käytettävissään helppoon seksiin silloin kuin hänelle sopi.

Paha vaan, että olin ihastunut muutenkin, joten sain turpiini oikein kunnolla.

Okei, selittää miksi olen itse tilanteessa missä olen. Olen ollut kuolettavan ihastunut yhteen mieheen jo vuosia ja tyhmänä kerroin, että palvon maata hänen jalkojensa alla. Nyt minua sitten käytetään surutta satunnaiseksiin. Seksi on toki taivallista, mutta olis kiva jos se toinen myös välittäisi edes vähän. :,(

Miehiä pitäisi kai aina kohdella kuin pskaa, ei mitään kehuja tai myönnytyksiä, niin ne pysyy kurissa.

Jos minulle joku nainen nuin sanoisi, niin veisin heti vihille ja hääyönä pullat uuniin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuumisin, että onkohan ton ullakolla kaikki kunnossa..

Ai miten?

Ap

Vierailija
44/53 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin menemään näöntarkastukseen.

Vierailija
45/53 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää kuka fantasioi ja mitä mutta voisi olla itsetuntoa nostattavaa saada joskus varma tieto anonyymina että on päässyt jonkun naisen fantasioihin. Anonyymina siksi että toisen seksielämään tunkeutuminen ilman suhdetta tuntuu liian intiimiltä.

Vierailija
46/53 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin pahoittaisin mieleni, en uskoisi että puhuu totta vaan v***uilee sarkastisesti

Mies,38

Vierailija
47/53 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä täällä nyt äijät esittää viilipyttyjä. Totta ihmeessä se hivelisi miehen itsetuntoa, mikäli tuollainen seikka paljastuisi. Luonnollisesti sillä olisi toki iso merkitys, minkälainen nainen tämä fantasioija on. Onko kyseessä ystävä, työkaveri, entinen kumppani, ikätoveri, itseä huomattavasti vanhempi (tai nuorempi) ym. Terveellä itsetunnolla ja terveellä tavalla seksualisuuteen suhtautuva aikunen mies osaisi kyllä tuntea tällaisesta paljastuksesta mielihyvää, ymmärtäen kuitenkin sen, että kysessä on fantasia, ei sen kummempaa. Kaikillahan meillä on fantasiamme ja fantasian kohteemme ja luultavasti aika monen kohteella ei kävisi pienessä mielessäkään että joku hänestä fantasioi. Jatkakaa vaan naiset meistä miehistä fantasioimista :) Niinhän mekin fantasioimme teistä!

Vierailija
48/53 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/53 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti siitä fantasiasta ja myös siitä millainen tämä persoona on.

Jos hänen fantasia tai hän itse ovat jotain mistä pidän niin sehän on mahtavaa. Jos taas nainen tai hänen fantasiansa ei olisi makuuni, se voisi olla ahdistavaa.

Vierailija
50/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pääsääntöisesti otettu, eikä tätä nyt aivan älyttömän usein tapahdu. Asiat ei luonnollisesti koskaan etene fantasioista todellisuuteen koska olen onnellisesti naimisissa, mutta useimminhan fantasioiden ei ole tarkoituskaan toteutua.

Vierailija
51/53 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin kirjoittaneet, riippuu henkilöstä. Samoin riippuu tilanteesta.

Tunnustus ei herätä kuin ehkä sääliä, mikäli joku kassialma kertoo fantasioineensa minusta. Ei tuo myöskään aiheuta minkäänlaisia tuntemuksia, mikäli joku paljastaa tuollaisen asian kiireisessä ja stressaavassa arjen hälinässä.

Kyllä asia hivelee itsetuntoa mikäli tunnelma on oikea ja nainen on "normaali". Fantasioinnin tunnustaneet naiset ovat tulleet myöhemmin myös omiin fantasioihin, vaikka muuten persoonina he eivät olisi herättäneet seksuaalisia ajatuksia. En siis yhtään ihmettele että naiset saavat noin seksiseuraa, mutta eivät välttämättä saa sitoutettua miestä parisuhteeseen.

Ovat fantasioinnin tunnustaneet naiset jopa halunneet itsensä myös miesten fantasioihin? Näin miehenä olen vastaavalla tunnustuksella kerran tuollaiseen pyrkinyt, ilman muita toiveita.

Vierailija
52/53 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että eräs ihana fiksu , kaunis ja seksikäs viisikymppinen eronnut nainen fantasioi minusta jonkin aikaa, kun olimme alkaneet jutella treffipalstalla. Hän kertoi sen ja mitä kuvittelee minusta masturboidessaan ( ja teki sitä usein..Meillä oli myös puhelinseksiä ennen kuin tapasimme ja rakastelimme. Hän oli todella kiihkeä, taitava ja hyvä seksissä. Osasi itsekin nauttia ääneen ja kertoi mitä halusi.Piti myös huolen, että nautin varmasti. Oli vielä ihanan tiukka, koska treenasi salilla säännöllisesti ja osasi käyttää pimpin lihaksia mahtavasti.

Kyllä se oli ihanan kiihottavaa tietää, että minua kuviteltiin, mutta se kesti vain vähän aikaa, kun hän alkoi vakisuhteen entisen ystävänsä kanssa ja minä jouduin luovuttamaan. Kaipaan häntä vieläkin paljon...

Vierailija
53/53 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi mielestäni nätti, tottakai pyrkisin hänen kanssaan seksisuhteeseen. Jos vielä fiksu ja kiva, niin myös parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan