Meillä sisälämpötila 18,1
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Meillä tuo on kanssa aika normaali lämmityskaudella.
Villasukat jalkaan ja villapaita päälle jos paleltaa. Ja sohvalla istuessa usein joku voltti jaloilla
Paljonko painat, ihrakerros lämmittää myös --eri--
23 ja lirut päälle. Laitoin takkaan tulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukat jalkaan ja villapaita päälle jos paleltaa. Ja sohvalla istuessa usein joku voltti jaloilla
Paljonko painat, ihrakerros lämmittää myös --eri--
No se kerros puuttuu niin joutuu laittamaan vaatteita
Asumisterveysohjeen mukaan 20-21 celsiusastetta on ihanteellinen.
Suunnilleen tuota luokkaa talvisin. Makkari vähän viileämpi vielä.
Aamulla oli tuon verran, nyt yli 20 kun uunin lämmitin
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla puppua tuo sinun väittämäsi. Joskus tuntuu ihan hyvältä, mutta kun supervoimatuuletus menee päälle niin kuin minun asunnossani niin talviturkkia ja pakkaskenkiä tarvitaan. Tämä on totta, enkä ole vilukissa normaalisti kuljen ilman takkia näillä lämpötiloilla ulkona.
On liian viileä. Mieluummin 20 astetta.
Mulla 19 ja kylmältä tuntuu kun pitää välillä pitää ikkunaa auki että saa happea. Villasukat on jalassa ja pitkähihaset päällä. Yöksi vielä aamutakki.
On liian viileä, mullakin on viileää mutta aina kun ilma viilenee näin on.
Ei, väitetään että siinä lämpötilassa nukkuu paremmin kuin yli 20.
Vierailija kirjoitti:
Mutta virallisen asumisterveysASETUKSEN mukaan +18...+26c on ok lämmityskaudella ja kesällä ok +18...+32c.
Meillä 17 astetta ja tuuletusikkunat on auki. Just sopiva lämpötila.
Jokaisella ihmisellä oma lämpötila jossa voi oleskella paleltumatta. Itse tarvitsen 20-21 asteen lämpötilat joka huoneeseen tai alan palelemaan.
Jos on kilpirauhasen kanssa ongelmia, tarvitaan usein enemmän lämpöä. Naiset yleensä tarvitsevat miehiä enemmän lämpöä, tulee kylmä herkemmin.
Jos susta tuntuu kylmältä silloin kun on normaalit vaatteet päällä niin silloin se on liian kylmä.
Luulen että menen Prismaan ostamaan pilkkihaalarin. Loppuu paleleminen talvella.
Vierailija kirjoitti:
Sähköä jalassa? (Voltti)