Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syödäänkö teillä usein nakkeja, makkaroita ym?

Vierailija
05.09.2019 |

Meillä aika vähän. Kesäisin grillimakkaraa tuli grillissä/nuotiossa paistettua ollessamme mökillä enemmän mitä yleensä syödään. Joskus kiukaalla kypsennetään makkaraa ym, mutta muuten aika vähän. Tosin nakki tai makkarakeitto on yks sellainen mitä lapset rakastavat ja sitä ollaan pyritty tekemään kerran kuussa. Leikkeleitä menee kyllä.

Ooletteko vähentänyt ym makkaroiden/muiden syöntiä teidän perheessä?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tosi paljon. Itse syön aika vähän, mutta mies ja kaksi lastamme syö paljon. Haluaisin yrittää että vähentäisivät kun nuorin lapsi on 3V ja saattaa syödä 10 makkaraa päivässä.. ja mies antaa syödä mun ollessa töissä (mies työtön)

Sun on puhuttava suoraan miehellesi. Tuon ikäinen (ja muutenkin lapset) eivät saisi syödä kuin maksimissaan 2 makkaraa VIIKOSSA. Ei päivittäin. Meillä kun oltiin pieniä, oli aina vaan makkaraa ruokana ja se teki usein esim veljelle oireita ja en tiedä pahentuiko hänen myöhään todettu ADHD tuosta. Mutta puhu miehellesi.

Mutta kyllä. Itse syön silloin tällöin makkaraa, samoten lapsemme. Ei kuitenkaan edes joka viikko.

Meillä 3 vuotias saattaa syödä makkarapaketin päivässä eikä olla rajoitettu. Kun saattaa olla kausia että

Ei herranjumala-

Vierailija
82/82 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin syömme nakkeja tai makkaraa ja silloinkin ne ovat soija- tai kananmunaversioita, koska perheessämme noudatetaan kasvisruokavaliota kotioloissa.

Lapset syövät kyllä kalaa/lihaa kouluruokailussa.

Harmi, kun Lidlistä ei enää saa kananmunan valkuaisesta tehtyjä nakkeja, koska olivat tosi hyviä.

Ja hyvin halpoja verrattuna S-kaupan antimiin.

Kananmuna on siis kasvis. LOL! 😄🥚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla