Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita, joiden uloste ei haise lähes millekään?

Vierailija
05.09.2019 |

(Ei ole pelkkä oma havainto :D )

Mistähän lähes hajuton paska johtuu? Onko hyvä vai huono merkki? Mulla wc ei haise käynnin jälkeen oikeastaan ollenkaan. Muita?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo havainto on toisen osapuolen tekemänä havaittu? Anna kun arvaan, anaaliseksissä? Mies vetäisi ulos pepusta kismet patukan?

Vierailija
2/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se OMA paska pahalle haise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen uloste ei haise, olen huomannut kun olen joskus kaynyt vessassa heti sen jalkeen kun han on siella asioinut. 

Mun haisee sen sijaan 10x pahemmalle, enka tajua miksi kun syodaan ja juodaan ihan identtisesti... o_0 

Onneksi on kaiken maailman raikastimet keksitty ja vessasta saa ikkunan auki. 

Vierailija
4/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei syö lainkaan eläinperäisiä tuotteita niin kakka ei juuri haise. Varsinkin liha aiheuttaa aikamoiset döfät, kun se vielä sulaa huonosti ihmisen elimistössä. Vertaa myös miltä kissankakka haisee verrattuna jäniksenpapanoihin.

Vierailija
5/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mun miehen uloste ei haise, olen huomannut kun olen joskus kaynyt vessassa heti sen jalkeen kun han on siella asioinut. 

Mun haisee sen sijaan 10x pahemmalle, enka tajua miksi kun syodaan ja juodaan ihan identtisesti... o_0 

Sen takia hummus on suosittua siellä.

Vierailija
6/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelläni sama juttu, syö pääsääntöisesti pakastepizzoja ja muita valmisruokia, ja muutenkin kaikin puolin epäterveellisesti.

Vierailija
7/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuttomuus on terveen merkki,suolistobakteerit oikeat.

Vierailija
8/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme oudoimpia kysymyksiä av:lla. Miten sitä päätykään torstai-iltapäivänä miettimään miksi joidenkin uloste ei haise millekään....

Vierailija
9/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minun kakka nyt täysin hajuton ole mutta pojan ja miehen jälkeen vessa haisee kyllä huomattavasti pahemmalta. Ja tämä ei ole vain minun oma havainto vaan mies ja poika on samaa mieltä.

Tosin poika pienenä luuli etten käy kakalla ollenkaan ja hän kysyikin siitä minulta että äiti mikset käy koskaan kakalla. Ihmettelin että miten niin koska käyn kyllä normaalisti vessassa joka päivä.

Mutta koska en ilmoita asiasta erikseen niinkuin mies ja poika tekee jostain kumman syystä niin pojalle oli syntynyt käsitys ettei äiti kakkaa ;) En siis kuulluta kaikille että menen nyt vessaan paskalle :)

Vierailija
10/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni lääkäriin ja valitti että masentaa kun ei saa naisseuraa.

Lääkäri antoi miehelle pillereita ja marssitti pois.

Mies tuli myöhemmin uudestaan lääkärille ja valitti että ei edelleenkään saa naisseuraa ja nyt hänen on alkanut haista koko ajan paskalle.

Lääkäri totesi että nyt kun tuo hajuaisti on saatu kuntoon niin aletaan selvittää suolisto-ongelma.

Vierailija
11/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Sen takia hummus on suosittua siellä.

Ai missa siella? Meilla? :) 

Joo, me syodaan aika paljon hummusta, se on a) halpaa kun tekee itse ja b) ihanan mausteinen vegaaninen vaihtoehto, jota voi eri tavalla maustamalla varioida loputtomiin, leivanpaallisena. Lisaksi syodaan viikonloppuisin aika usein kasvistikkuja + hummusdippia. 

Mutta siis - me syodaan sita molemmat ja samoja maaria, eli tuokaan ei selita meidan "hajueroavaisuuksia". :D 

Ja itseasiassa mina syon maitohappobakteereja paivittain ravintolisana ja mies ei, eli luulisi etta mun suoliston bakteerit on paljon hyvakuntoisempia kuin miehen?  

Vierailija
12/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaisi, millainen on ollut se keskustelu, jossa ap on todentanut että kakan hajuttomuus ei ole vain hänen oma havaintonsa.

Vierailija
13/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä puoliso että ystävä on sanoneet, kun olen varoittanut menemästä vessaan heti kakkosen jälkeen, että eihän siellä millekään haissut. Tässä nämä ulkopuoliset havainnot :D

Yllättävän vähän on paskan hajusta keskustelua netissä, en nimittäin löytänyt oikeastaan mitään. Yllättävää siksi, että kaikesta yleensä on jotain. Eihän tämä toki mikään mullistava tai hieno aihe ole, joten ehkä ei niiin yllättävää, hah. Ap

Vierailija
14/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei haise lähes millekään, ihan yksinomaan vaan pelkälle paskalle.

Vierailija
15/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis hakea muita hajuaistinsa menettäneitä ja/tai naiiveja, ap.

Vierailija
16/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni haisee kyllä. Oikein tarttuu vaatteisiin ja seuraavakin kävijä tuoksuu tutulta

Vierailija
17/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikenlaista pätijää täälläkin mutta tämä on jo erikoista.

Vierailija
18/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuttomuus on terveen merkki,suolistobakteerit oikeat.

Väärin.

Jos pαska ei haise, se on pilaantunutta.

Vierailija
19/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistakaa makutestillä ensi kerralla, ap.

Vierailija
20/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joskus haisee, jos on vaikka maha sekaisin. Yleensä ei. Voihan olla, että koostumus on nopeasti pitkälle putkeen sujahtava ja täten haju ei ehdi jäädä leijailemaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi