Kyllä oikea nainen käyttää koruja muttei omista lävistyksiä korvanreikiä lukuunottamatta
Koruina mieluiten hopeiset napit tai asusta riippuen isommat renkaat. Vain yhdet reiät korvissa. Näyttäviä kaulakoruja ja siroja sormuksia.
Ei lävistyksiä eikä tatuointeja, vaan oikea nainen on puhdas.
Kommentit (21)
Höh. En siis oo oikea nainen ku ei oo korvakoruja lainkaan. Löytyy vain näyttävät kaulakorut ja sirot sormukset.
Ei hätää, sä et tule koskaan näkemään mun lävistyksiäni.
Tätä provosontaa kun lukee, niin tulee hetkellinen hinku hankkia joku kiva tatuointi.
Tämän innoittamana taidan sittenkin laitattaa siistit rustolävärit korviin ja ottaa toisen tatuoinnin. Kiitos. On tätä tullutkin jo puntaroitua.
T. Väärä nainen
Vierailija kirjoitti:
Tämän innoittamana taidan sittenkin laitattaa siistit rustolävärit korviin ja ottaa toisen tatuoinnin. Kiitos. On tätä tullutkin jo puntaroitua.
T. Väärä nainen
Mulla on toisessa korvassa kaks reikää. Täytyy alkaa pitää siinäkin korvista ettei mene tukkoon, jos se kerran heikentää idioottimagneetin voimakkuutta.
En käytä mitään koruja ja viimeksi kun tarkistin, vaginani oli vielä tallessa.
Entä jos on tatuoituna näyttävä kaulakoru ja siro sormus? Onko silloin edes puolet oikein?
Tulee ihan noitavainot mieleen. AP on tyypillinen nöyräileva alistuva pelle. Kirkon miehet ovat aikanaan keksineet roolin naiselle, jotta heidän oma valta ei ole kärsimässä. Ja jostain syystä tämä on vieläkin voimissaan joidenkin henkilöiden kohdalla.
Ahah, kiitos tiedosta. Kiinnosti kovasti.
Onneksi en sinun hyväksyntääsi kaipaakaan.
Nimimerkillä 10 mm venytykset ja 7 muuta reikää korvissa, huulikoru, kielikoru, nännikorut otin juuri pois koska aion imettää noin 6 viikon kuluttua, napakoru (ei ole vielä tarvinnut ottaa pois), clithood (otan pois juuri ennen synnytystä), kaksi tatuointia. En taida olla sinun tyyppiäsi mutta omalle miehelleni kelpaan ❤️
Vierailija kirjoitti:
Tätä provosontaa kun lukee, niin tulee hetkellinen hinku hankkia joku kiva tatuointi.
Mä epäilen, että tämä on jonkun tatska- ja lävistysstudion ovela mainos :D Kohta sen nimi mainitaan ketjussa paheksuen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen, että tämä on jonkun tatska- ja lävistysstudion ovela mainos :D Kohta sen nimi mainitaan ketjussa paheksuen :D
Heh, sekin kävi mielessä ton kommentin lähettämisen jälkeen. Tylsistynyt tatuoija, nolla asiakasta ja mennään jo iltapäivässä. :D
Vierailija kirjoitti:
Höh. En siis oo oikea nainen ku ei oo korvakoruja lainkaan. Löytyy vain näyttävät kaulakorut ja sirot sormukset.
Mä oon vielä vähemmän.. ei ole mitään koruja päällä tällä hetkellä.
U l i l l a on ollut kiireinen päivä tänään.
Oikea nainen on puhdas? Onko nyt niin että en ole nainen ollenkaan vai olenko likainen nainen? Likainen väärä nainen?
Vaimollani ei ole edes korvissa reikiä.
Eikä koruja muutenkaan roikkumassa :)
Vierailija kirjoitti:
U l i l l a on ollut kiireinen päivä tänään.
Naisten taannuttaminen 1920-luvun tasolle vaatii ahkeruutta.
Joo no mä olen mieluummin tyylikäs kuin ”oikea” ja ”puhdas” nainen jonkun palstapetterin silmissä.
Ne ”oikeat ja puhtaat” naiset on yleensä tylsiä, en näe sellaisissa mitään tavoiteltavaa.
Tänne on tultu pitämään hauskaa, ei sievistelemään.
Painu takaisin s24lle vajukki. Tätä samaa pas.kaa jauhettu muilla palstoilla varmaan vuosia. Kumma että asialliset polttavan kuumat aiheet poistetaan samantien mutta nämä äijien tekemät provot säilyvät?
Olen sama mieltä ja olen nainen.
Suututtaa, kun tyttäreni, 17-v, hankki ekan rustolävistykden kprvaans ja kohta hankkii toisen.