Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile, millaista perheesi arki olisi, jos tienaisit 82000e/kk

Vierailija
05.09.2019 |

Oletetaan että käteen jää n. 40000e

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla tuloilla ei taatusti selviä 40h/viikkotahdilla vaan varmaan aika lailla tuplat ja vielä tarvittaessa hälytykset päälle. Perheellä olisi varmaan aika vimpan päälle kaikki muu paitsi se, että minä en olisi juurikaan läsnä arjessa. 

Kyllä noilla tuloilla töitä tehdään vähintään 36-38 tuntia vuorokaudessa. Tuhaan kadehditte.

Apua no nyt 😂

Vierailija
22/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan käytettäisiin paljon palveluita. Koti olisi kaunis ja sijaitsisi hyvällä paikalla. Matkusteltaisiin paljon, ykkösluokassa. Omistaisin hevostilan ja siellä olisi töissä tilanhoitaja. Söisimme luomua aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla tuloilla ei taatusti selviä 40h/viikkotahdilla vaan varmaan aika lailla tuplat ja vielä tarvittaessa hälytykset päälle. Perheellä olisi varmaan aika vimpan päälle kaikki muu paitsi se, että minä en olisi juurikaan läsnä arjessa. 

Kyllä noilla tuloilla töitä tehdään vähintään 36-38 tuntia vuorokaudessa. Tuhaan kadehditte.

Niinpä, miettimällä miten saada köyhiltä työntekijöiltä kynittyä selkänahasta enemmän rahaa. Sitten vähän sikaria ja konjakkia fiilistä tuomaan.

Vierailija
24/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tienaa jo nyt niin hyvin että ei varmaan muuttuisi mitenkään, voimme ostaa ja tehdä kaiken mitä haluamme. Mutta yritämme pyrkiä irti materialismista ja perintöäkin jää paljon lapselle ja sukulaisille. Jos itse tienaisin nuin hyvin varmaan kaikki muuttuisi arjessa koska olisin töissä enkä kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme