Kusevatko teidän miehet öisin "sorsaan", onko muka normaalia?!
Elän stressaavaa aikaa ja ottaa hermoon herätä öisin 1-2 kertaa siihen, kun mies lorottaa vieressä sorsaan. Ällöttää ajatus että se kusi lilluu siinä aamuun eikä pese käsiään. Mies sanoo vain "kaikki tekevät tätä".
Onko oikeasti yleistä?
Kommentit (43)
Olet siis jo pidempään kestänyt tuollaista ja nyt vasta tuli mieleen, ettei miehen "kaikki tekevät tätä"-selittely taidakaan olla totta?
Mun mies on oppinut sisäsiistiksi ja kömpii vessaan kun on tarve
Hyvänen aika, hankiudu erilliseen sänkyyn ensitilassa.
Olen nähnyt näitä sorsia vain sairaaloissa ja vanhusten hoitolaitoksissa.
Nuorella, terveellä miehellä pidän erikoisena.
Jos pitää tyhjentää rakkoaan kahdesti yössä, asialle on syytä tehdä jotain. Onko ylipainoa tai muuta vaivaa, tai vain opittu tapa.
Pitäisihän tuolle jotain tehdä, koska yhden ihmisen "vaiva" herättää kaksi ihmistä joka yö. Kun lapsi syntyy, riittää, että heräät öisin hänen hoitonsa takia. - Mies käyköön lääkärin pakeilla. Eturauhasvaivoja voi tulla jo nuorella iällä ja niitä voidaan hoitaa ja on syytäkin hoitaa mahdollisen syöpäriskin takia.
Mitähän mä just luin? Sun miehellä on selkeesti fetissi. Seuraavaksi se siirtyy vaippoihin ja saat vaihdella vaipat sekä miehelle, että vauvalle.
Mitä ihmeellistä tuossa on? Ennenvanhaan yöastia sängyn alla oli normaalia. Ennen kuin joku keksi että tarpeet on tehtävä sisätiloissa juomaveteen molskauttelemalla. Pisulle lähteminen hankeen ja pakkaseen pihanperän hyyskään olisi ollut liian vaivalloista ja piristänyt unesta liiaksi. Voithan sinäkin AP alkaa käyttää pottaa öisin. Kyllähän tuo kaikin puolin mukavuusratkaisu on, kun ei tule turhaa trafiikkia ja hälyä asuntoon yöaikaan.
Ei, jaksaa kyllä kävellä vessaan. Sillon kusi sorsaan kun jalka oli leikattu ja liikkui keppien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähentäköön juomista illalla.
Ei mene tämä perille, vaikka sanon. Ryystää vaikka mitä.
Ap
Otan osaa.
No ihan ekaksi lekuriin, jos ei aikuinen mies pysty olemaan 8h virtsaamatta. Ja ei, ei "kaikki muut" tee noin.
Juokse, ihan sama vaikka on tuon lapsi mahassa. Sitä suuremmalla syyllä. Eihän tuolla selvästi ole kaikki ES:ät tölkissä eikä kuset viemärissä. Ohjaa se ystävällisesti kusemaan muuntajaan ja sillä välin HÄIVY. Ajattele lastasi.
On normaalia joo, nimittäin sairaalan vuodeosastolla. Asutteko kenties sairaalassa?
Jos rakastat, ei pitäisi haitata.
Hauska kysymys. Ei mun mies ainakaan mihinkään sorsaan kuse, vaikka lääkäri on sanonut ettei unilääkkeen ottamisen jälkeen saisi olla ylhäällä (kaatumisvaaran takia).
Itsehän käytän pakastepusseja!
T. Yliopistonlehtori
Mun selkävaivainen mies menee yöllä vessaan, kun pissahätä yllättää. Jos alkaa kuseskella sorsaan, niin mä vaihdan miestä. Hyi hitto.