Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taida koskaan löytää puolisoa

Vierailija
04.09.2019 |

En ymmärrä miten ihmiset päätyvät suhteisiinsa. Minä haluaisin vain sen yhden. Sellaisen, joka olisi sopiva. Olen pitkästä aikaa ihastunut, mutta ihastuksen kohde on työpaikalla, enkä ole varma onko varattu. Olen melko varma että on. Olen jo 35v. Ei tässä iässä taida enää löytyä ketään sopivaa. Haluaisin jakaa arkea ja elämää jonkun kanssa. Ei vaan ikinä tärppää. Tuntuu että niin moni ottaa vaan jonkun, ja sitten heillä onkin kumppaneita koko ajan.

Ei tässä ollut mitään pointtia, halusin vaan purkaa mieltäni.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder naputeltu läpi pari kertaa laajimmalla 161km säteellä ja asun 70km päässä pk seudulta. Niin pitäisi olla ylitarjontaa sinkku naisista. Olen antanut satoja tykkäyksiä. Saldo 5 tuloksettomat treffit. Uusia profiileja tulee harvakseltaan. Mitäs sitten? Aika tyhjä on olo ja neuvoton. Älkääkä neuvoko menemään baariin tai tutustumaan ihmisiin harrastusten parissa. Noi neuvot on pelkkää sananhelinää jolla ei ole mitään tekemistä elämän realismin kanssa.

Vierailija
142/144 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ap menettänyt mitään, olen tullut siihen lopputulokseen että po*nhub premium ja nyrkkikyllikki on parempi vaihtoehto kuin nainen nurkissa.

Aina sama laulu, alkuhuuman jälkeen ollaan sohvan nurkassa, saat maksaa kaiken, pil*usta ei saa nähdä kuin unta, kiukutaan 24/7 joka asiasta ym. Ym. Lista on loputon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se totuus on vaan niinkin yksinkertainen, että mitä sinä viestität ilmeilläsi, eleilläsi, puheillasi muille, he vastaavat sinulle niin takaisin. Jos olet naama norsun*itulla ja valitat, kun ketään sopivaa kumppania ei löydy, niin ei varmasti löydykään. Aina on helppo mennä sen taakse, että muissa on jotain ongelmaa. Mutta ei, syy on sinussa itsessäsi.

Käsittääkseni AP:lla ja useilla vastaajilla oli se tilanne, että he eivät ole yksinkertaisesti löytäneet sopivaa kumppania.

Eli ei siitä kiinni, etteikö ”saisi” ylipäätään miestä ja olisi halutessa vientiä.

Sen kumppanin kun pitäisi olla sopivakin, sen kanssa pitäisi haluta oikeasti jakaa elämä.

Juuri näin. Ei ole sitä ongelmaa ettei kukaan olisi kiinnostunut, päin vastoin. Sopivan löytäminen on se haaste.

Onneksi viihdyn yksinkin eikä pakottavaa tarvetta miehelle ole.

On ongelmia ja ongelmia.

Toisilla on kyky (vertauskuvaa käyttääkseni) onkia, mutta järvestä ei vielä ole tullut sitä juuri oikeaa kalaa. Toisilla taas ei ole edes onkivapaa vaikka olisi täysin onnellinen kunhan vain saamansa kala olisi mukava ja tykkäisi onkijastaan. No, en minä niin kalasta ole koskaan tykännytkään.

t. vavaton mies

Ihana :D

Kiitos.

En tosin tiedä oliko viestisi sarkasmiasi, mutta en oikeastaan välitä. Otan sen kehuna, koska se tuntuu mukavammalta. Valitettavasti olen huomannut (kuten viestistäni voi päätellä), että ihanuus ei ole se, mitä naiset miehessä ensisijaisesti hakevat. Nuorempana olin söpö ja nyt sitten ilmeisesti ihana. Tai tiedänhän mä, että ei tässä nyt ole kyse mun ihanuudesta vaan tuosta viestistäni, mutta voi kai tuon yleistää koskemaan itseäni näin yleisestikin. Ainakin se vastaisi kokemuksiani oikeasta elämästä.

t. vavaton mies

Vierailija
144/144 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös, miten toiset muodostavat parisuhteita niin helposti. Itsellä on tosi vaikea löytää ihmistä, jonka kanssa voisin ajatella mitään suhteen tapaistakaan. Ihastun tosi harvoin ja sitten jos niin käy, jokin este asian etenemiselle kuitenkin on.

Tälle on englanninkielinen termi "chadsexual". Eli olet kiinnostunut ainoastaan niistä erittäin kuumista uroksista, muut eivät aiheuta värinää. Valitettavasti niitä kuumimpia ei vain riitä kaikille, joten ole sitten yksin.

Ja entäpä miehet, jotka ovat vielä nelissäkympissä yksin? Mikä on diagnoosisi heille?

Ruma, köyhä, sosiaalisesti tumpelo.

Osuit aika lähelle. Ulkonäöstä voidaan olla montaa mieltä, tilipussi on laiha ja heikot sosiaaliset taidot.

Samoin. Pitäisin kuitenkin itseni kohdalla suurimpana puutteena noiden sosiaalisten taitojen puutetta. En mä mikään täysi tumpelo ole. Osaan keskustella, vitsailen isonkin porukan kesken, en jää tuppisuuksi useinkaan. Nämä taidot vain unohtuvat, kun kohtaan kiinnostavan naisen. Silloin keskusteluni on hyvin asiapitoisen tylsää, vitsit typeriä ja flirttailun sijaan joskus myös löydän tuppisuuteni useinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme