Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävän ulkonäkö häiritsee

Tyytyjä?
04.09.2019 |

Olen yli kolmekymppinen mies. Olen seurustellut nykyisen naisystäväni kanssa jo useamman vuoden säännöllisen epäsäännöllisesti.

Rakastan häntä, mutta hänen ulkonäkönsä ei miellytä minua. Tulemme toimeen äärimmäisen hyvin ja hänen kanssaan on mukava viettää aikaa. Koen myös, että hän olisi varmasti ihana äiti lapsille, joita myös toivoisin.

Olen yrittänyt kaikkeni, että ymmärtäisin tunteitani ja pääsisin yli moisesta pinnallisesti ongelmasta. Tottakai myös häpeän näitä tunteitani, enkä ikinä haluaisi näitä ajatuksiani hänelle kertoa. Hänen muut ominaisuutensa ovat niin hyviä, että olen jotenkin jämähtänyt nykyiseen tilanteeseen.

En myöskään mahda sille mitään, että haluaisin häntä kauniimman puolison. On minulla sellaisia myöskin aiemmin ollut, mutta näiden naikkosten kanssa suhteet eivät ole vaan toimineet.

Tiedostan että en ole enää nuorikaan mies ja myöskin sen, että nykymaailmassa on suuri riski siihen, että jää lopulta yksineläjäksi ja lapsettomaksi. Nykyään ihmisille on hyvin vaikea muodostaa pitkäkestoista suhdetta.

Kertokaa nyt oikeasti miten te muut, jotka olette "tyytyneet", olette päässeet yli siihen liittyvistä negatiivisista tunteista?

Tiedostan ettei elämässä saa kaikkea mitä haluaa.

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitaidot on yhdyssana🆗

Vierailija
262/269 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän yllättäen ap olikin homo :DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpöhöpöpuhetta että rakkaansa näkisi aina kauniina tai jopa kauneimpana. Ihan rehellisesti voin sanoa että mieheni ei ole ulkonäöltään mikään komistus. Ihastuin ihan muihin seikkoihin.

No hänen ulkonäkönsä ei ilmeisestikään kuitenkaan sinua häiritse, etkä mieti eroa sen takia. Tuskin näet rakastasi kuitenkaan rumana ja vastenmieisenä, vai kuinka, vaikka tiedotatkin ettei hän ole objektiivisesti takasteltuna ehkä niin hyvännäköinen tai komea. 

Kyllä minulla kuitenkin, kuten ilmeisesti monella muullakin, tuo rakastuminen vaikuttaa kuitenkin aika vahvastikin siihen, miten toisen näkee. Ehkäpä kaikilla ei niin sitten käy, ainakaan niin voimakkaasti. Esim. itse en oikeastaan kovinkaan pitänyt erään miehen ulkonäöstä ensin, ihastuin ja rakastuin sitten muihin seikkoihin hänessä ja kyllä hän alkoi silmissäni näyttää miellyttävältä ja viehättävältä enemmän myös ulkonäöllisesti. Suhteessa tuli jonkun ajan päästä kuitenkin todella ikäviä ongelmia ja hänestä tuli esille esille hyvin satuttavaa käytöstä, suhde loppui ja rakkauteni häneen myös loppui. Ja niin kävi, että mies alkoi näyttää myös ulkonäöisesti silmissäni noh, aika rumalta.

Itse siis allekirjoitan aika pitkälle tuon sanonnan, että kauneus on katsojan silmässä. Oma suhtautuminen ja tunteet vaikuttavat tähän asiaan monella hyvinkin paljon. Ehkä näin ei sitten ole niin voimakkaasti ainakaan kaikilla.

Vierailija
264/269 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kallistuisin sille kannalle, ettei ap nyt kummoisestikaan tyttöystäväänsä rakasta. Kun toista ihmistä rakastaa, hän alkaa näyttää omiin silmiin kauniilta (tai komealta). Ja kun pitkään ollaan yhdessä niin että ajan hammas alkaa puolisossa näkyä, niin ei hän silti rumaksi muutu. Omaa rakasta katsoo lempein silmin, kasvanut vatsakumpu ja orastava kalju ei haittaa mitään. Siinä omassa rakkaassaan näkee silti sen nuoren miehen johon aikanaan rakastui.

Tämä. 

Ja itse ainakin pidän puolisoani todella hyvännäköisenä.

Mutta ei se ulkonäkö pelkästään, vaan luonne ja koko paketti.

Mutta jos ap:lle ulkonäkö on tärkeää, niin..

Jätä se lehmä.

Vierailija
265/269 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen, jolla on samanikäinen poikaystävä. Poikaystävä on melko tavallisen näköinen, vähän vatsakas ja kaljuuntunut. Ei ollenkaan niin komea kuin eksäni. Tiedostan tämän. Maailman ihanin ihminen on silti ja maailman kauneimmat silmät, vaikkei siinä ympärillä kaikki ehkä niin miellytä. En ole enää minäkään nelikymppisenä kaunotar, jos olen ollutkin sinne päin joskus aikoinaan. Elämän jäljet näkyvät itse kussakin. Esteettisellä arvostuksella ja rakkaudella on todella vähän tekemistä keskenään. 

Vierailija
266/269 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap on noin nuori, niin kumpikin päätös on perusteltavissa.

Se nyt on vaan ap:n päätettävä.

Vierailija
267/269 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö naisen olla joku teinin näköinen petite tai sitten ääripää et mallin mitoissa? Ja kaikki naiset siltä väliltä on sitten ne keitä kehen tyydytään ja  ja mies jättää naisen hoitaan kodin ja lapset ja seläntakana haikailee muiden perään? Sen kuvan tältä palstalta saa. Onneksi oma ukko on  tyytyväinen vaikka kiloja suhteen aikana tullut paljon tai sitten osaa piilottaa tyytymättömyytensä hyvin.

Vierailija
268/269 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap joku huonotuurinen Turhapuro joka ottanut rikkaan naisen muttei löytänyt vaa kaunista sellasta ja nyt huomannu ettei raha tuokkaan onnea ku sitä eukkoa pitäs jyystääkki, vai rupsahtiko eukko eli parasta ennen päivä menny. 

Vierailija
269/269 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absoluuttisen kaunis ulkonäkö ei ole se juttu vaan seksuaalinen, keskinäinen vetovoima. Jos sitä ei ole, toisen piirteet alkavat ärsyttää.