Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän ulkonäkö häiritsee

Tyytyjä?
04.09.2019 |

Olen yli kolmekymppinen mies. Olen seurustellut nykyisen naisystäväni kanssa jo useamman vuoden säännöllisen epäsäännöllisesti.

Rakastan häntä, mutta hänen ulkonäkönsä ei miellytä minua. Tulemme toimeen äärimmäisen hyvin ja hänen kanssaan on mukava viettää aikaa. Koen myös, että hän olisi varmasti ihana äiti lapsille, joita myös toivoisin.

Olen yrittänyt kaikkeni, että ymmärtäisin tunteitani ja pääsisin yli moisesta pinnallisesti ongelmasta. Tottakai myös häpeän näitä tunteitani, enkä ikinä haluaisi näitä ajatuksiani hänelle kertoa. Hänen muut ominaisuutensa ovat niin hyviä, että olen jotenkin jämähtänyt nykyiseen tilanteeseen.

En myöskään mahda sille mitään, että haluaisin häntä kauniimman puolison. On minulla sellaisia myöskin aiemmin ollut, mutta näiden naikkosten kanssa suhteet eivät ole vaan toimineet.

Tiedostan että en ole enää nuorikaan mies ja myöskin sen, että nykymaailmassa on suuri riski siihen, että jää lopulta yksineläjäksi ja lapsettomaksi. Nykyään ihmisille on hyvin vaikea muodostaa pitkäkestoista suhdetta.

Kertokaa nyt oikeasti miten te muut, jotka olette "tyytyneet", olette päässeet yli siihen liittyvistä negatiivisista tunteista?

Tiedostan ettei elämässä saa kaikkea mitä haluaa.

Kommentit (269)

Vierailija
241/269 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi pysähtyä miettimään mikä häntä oikeasti vaivaa naisessaan. Onko se varmasti vain ulkonäkö ja mikä tarkalleen siinä on ongelma?  onko sittenkin vain alkuhuuma mennyt suhteesta ohi ja alkaa vähän kyllästyttää? tapailitko ennen jotain missejä ja nyt tekisi mieli vaihtaa taas kaunottareen, koska ennen sait kauniita naisia helposti? mihin asioihin ihastuit nykyisessä, jos et ulkonäköön?

Vierailija
242/269 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin aloittajaa mikäli tämä on todella rehellinen kirjoitus. Itsekin seurustelin kumppanin kanssa, joka mielestäni oli söpö alussa mutta jo ensi suudelmassa tunsin, että kipinä puuttui täysin. Ja kuinka ollakaan, myös tämä ihminen oli muuten niin ihana ja täydellinen, sydämellinen ja sosiaalinen superihminen, että häneen myös rakastuin ajan myötä oikeasti. Tunne siitä, että kipinä ja ulkoinen viehätys ei kuitenkaan lähtenyt pois ja myös kilttinä ihmisenä minä 10 vuotta yritin tosissani, kunnes vihdoin oli myönnettävä, ettei tässä voi olla koko elämä. Suru oli suuri mutta koimme sen yhdessä ja ero oli lopulta helpotus. Tapasin melko nopeastikin uuden, joka vei kirjaimellisesti jalat alta, kipinää on ja on edelleen ja vaikka hän ei ihmisenä ole niin superihminen kuin aiempi, olen valmis tekemään hänen puolestaan ja häntä miellyttääkseni enemmän kuin aiemman, siitä huomaan selkeän eron fyysisen rakkauden ja vain henkisen rakkauden välillä. Yhtä kaikki, molemmista suhteista olen lopun ikääni ikuisesti kiitollinen, mutta lopulta tunne oli oikea ja sain kokea myös tämän kokonaisvaltaisen rakastumisen ja rakkauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/269 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
244/269 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit miettinyt ennen suhteeseen alkamista

Vierailija
245/269 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap jätti läskin?

Vierailija
246/269 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitensärkeäsydäntäyttäkultaa kirjoitti:

Ymmärrän täysin aloittajaa mikäli tämä on todella rehellinen kirjoitus. Itsekin seurustelin kumppanin kanssa, joka mielestäni oli söpö alussa mutta jo ensi suudelmassa tunsin, että kipinä puuttui täysin. Ja kuinka ollakaan, myös tämä ihminen oli muuten niin ihana ja täydellinen, sydämellinen ja sosiaalinen superihminen, että häneen myös rakastuin ajan myötä oikeasti. Tunne siitä, että kipinä ja ulkoinen viehätys ei kuitenkaan lähtenyt pois ja myös kilttinä ihmisenä minä 10 vuotta yritin tosissani, kunnes vihdoin oli myönnettävä, ettei tässä voi olla koko elämä. Suru oli suuri mutta koimme sen yhdessä ja ero oli lopulta helpotus. Tapasin melko nopeastikin uuden, joka vei kirjaimellisesti jalat alta, kipinää on ja on edelleen ja vaikka hän ei ihmisenä ole niin superihminen kuin aiempi, olen valmis tekemään hänen puolestaan ja häntä miellyttääkseni enemmän kuin aiemman, siitä huomaan selkeän eron fyysisen rakkauden ja vain henkisen rakkauden välillä. Yhtä kaikki, molemmista suhteista olen lopun ikääni ikuisesti kiitollinen, mutta lopulta tunne oli oikea ja sain kokea myös tämän kokonaisvaltaisen rakastumisen ja rakkauden.

Mä luulen että "kipinässä" ei ole kyse ulkonäöstä. Olen kai romantikko mutta musta siinä on kyse että sun on hyvä olla toisen kanssa. Jos kyse olisi ulkonäöstä niin ihminenhän ihastuisi jo pelkkään kuvaan. Mä en itse ole vielä koskaan ihastunut kuvaan vaan vasta tavattua. Baarissa ihastuin kun näin potentiaaliselta vaikuttavan naisen. En heti vaan kun oli vietetty ilta yhdessä.

Vierailija
247/269 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse paljon komeampi/huolitellumpi? Vertaatko häntä siis itseesi vai muihin naisiin? Monet miehet eivät tajua, etteivät saa sitä 23v misukkabeibeä vaikka haluaisivat. Kannattaa miettiä itse, että mikä on oma arvo ulkonäöllisesti oikeasti.

Vierailija
248/269 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma kuin ap:lla, mutta ei varsinaisesti ulkonäön suhteen, vaan asusteiden. Naisystäväni käyttää lippistä, joka on yksi epänaisellisimmista asioista mitä nainen voi päähänsä laittaa. Yhtä pahana kakkosena hän käyttää sellaisia muovisia urheilulasien näköisiä "matalat ja nopeet" -aurinkolaseja, jotka näyttää vähän samalta kuin mitä näkee niillä himopyöräilijöillä jotka ajaa keskellä autokaistaa eivätkä väistä, ja jos niille tööttää ja niin keskarit on pystyssä heti. Tulee heti koo uu äs ii pää -mielleyhtymä niistä laseista. Luulis, että nyt puhutaan teinistä joka yrittää esittää coolia ja kovista, mut nyt puhutaan 40v naisesta. Joillain ei vaan ole tyylitajua, minkäs teet.

Hajoilen tälle :---D mun mies käyttää sukkia ja sandaaleja. Nää on näitä.

Vierailija
249/269 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko vapautit naisesi?

Vierailija
250/269 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna muijas numero, mä otan sen.

Vierailija
251/269 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
252/269 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut oman mieheni kanssa noin 11 vuotta, ja voin kertoa, että ulkonäkö ei ollut se endimmäinen asia, mihin ihastuin. Ainakaan mulle. Se oli hänen silmät, sen mustan hiuspehkon alla, joka hänellä vielä silloin oli. Ja se kohtelias käytös, ihan jokaista kohtaan, joka hänellä on edelleen. Nykyään en osaa kuvitellakkaan olevani kenenkään muun kanssa, en fyysisesti, enkä henkisellä tasolla. Nuorena äitini sanoi, että "kun sitten joskus niitä poikia alat tapailla, niin ota sellainen, joka kohtelee sua hyvin, ja jonka kanssa sulla on hyvä olla, älä heti sellaista kiiltokuvapoikaa". Minä uskon (mieheni käyttäytymisestä ja sanoista päätellen) että hän oikeasti pitää suurelta osin ulkonäöstäni. Kehuu minussa niitäkin osia, joista en itse kehossani pidä, mutta joille en voi mitään. Aina sanoo kuinka rakastaa. Mielestäni rakkaus on tärkeintä, ja se mitä on sisimmässä. Jos oikeasti rakastaa, ei piittaa pienistä virheistä toisen ulkonäössä, jos toisen persoona ja luonne ja arvot on samansuuntaiset kuin itsellä niin suhde kyllä kestää sen jos ei se toinen nyt ole mikään suohirviö.

Vierailija
253/269 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajalla on kyllä ikävä tilanne. Ihminen kun kaipaisi varmuutta ja oikeita vastauksia, mutta sellaisiahan ei oikein ole olemassa. Ehkä tärkeintä olisi kuulostella itseään ja olla itselleen rehellinen asian suhteen: rakastatko tyttöystävääsi "epätäydellisyydestä" huolimatta vai painavatko muut asiat enemmän ja haluat löytää ulkoisesti miellyttävän naisen? Ainahan kannattaisi puhua, mutta odotettavissa on kyllä varmasti paha mieli kaikille. En tarkoita pahan mielen olevan syy jättää keskustelua välistä vaan tietenkin tuollainen loukkaa, sillä jokainen haluaa olla kumppaninsa silmissä kaunis tai komea. Vaikea valinta, mutta kannatan tekemään päätöksen ja seisomaan sen takana. Oli päätös kumpi vaan. 

Itselläni hieman sama tilanne, mutta olen epäilevän miehen tyttöystävä. Itse koen, että minussa on jotakin vikaa tai en ole hänen mieleensä, sillä suhteemme on nykyään hyvin seksitön. Hellyyttä on, mutta ei sen enempää. Painin paljon asian kanssa ja mietin oikeaa syytä asian taustalla. En koe olevani sellainen, joka sytyttää hänet vaikka näin on ollutkin aikaisemmin. Ja tästä on seurannut kauhea itsetuntokriisi, sillä itse olen aina ennen pitänyt itsestäni. Ja nyt epävarmuus varmaankin lietsoo entisestään kumppaniani. Voisiko näin olla teilläkin? Samoin kuin aiemmin joku kirjoitti epävarmuudesta ja heikosta itsetunnosta: koen omalla kumppanillani olevan hieman heikon itsetunnnon, joka varmaankin lisää epäilyä toista kohtaan. 

Vierailija
254/269 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät mölyt mahassasi. Et sinä muutakaan voi tehdä, jos haluat pitää parisuhteesi.

Ei tuo ole mikään parisuhde, vaan jokin ajanvietto- ja ystävyyssuhde. Valheellisella pohjalla. Älä nyt ainakaan hänen kanssaan lisääntymään rupea, vaikka miten olisi äitimatskua. Lapset kärsivät sitten erostanne.

Ja ajatellapa jos niiden lastenkaan ulkonäkö ei aloittajaa miellytä.

Lapsia ei yleensä harkita itselle seurustelukumppaneiksi.

Vierailija
255/269 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Hyvä kun avauduit, niin minäkin voin avautua.Minua on aina häirinnyt sinun tyhmyytesi ja pieni munasi ja huonot seksi taidot- kaksi työntöä ja tuijotus tyhjään ei tarkoita, että olisit hyvä rakastaja, kuten luulet.En ole säälistä sanonut mitään.Ystäväni ja sukulaisen ovat aina kysyneet, että miksi olen tuollaisen moukan kanssa jolta puuttuvat käytöstavat.Säälistä, sanoin minä, reppana ei löydä ketään muuta, ja en halua murkata hänen nuppineulan pään kokoista egoa.Mutta koska sinä olet tuota mieltä, ja minä olen tätä mieltä, niin eiköhän laiteta lusikat jakoon!Olen onnellinen, onnellisempi kuin koskaan-minulla on jo pitkä, komea fiksu mies odottamassa, nyt saadaan rakastella aamusta iltaan, yes

Jatkot sulle, ja silleen

T.Tuleva ex-tyttiksesi

Klassinen mammojen kostofantasia, johon kerätään "faktat" täysin hatusta ja sitten myhäillään, että olipa nasevasti sanottu.

Vierailija
256/269 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettäviä ajatuksia, mutta kun suhde on kestänyt yli sen ensimmäisen rakastumisajan, 2-3 vuotta, niin ihaninikin missi tai hunksi lakkaa näyttämästä puoleensavetävältä, ihminen on rakennettu niin että se ensihuuma katoaa ja puolisosta tulee omiin silmiin arkisen näköinen. Jos nyt sinulla on mukavaa naisesi kanssa niin se on hyvä merkki tulevalle. Jos otat jonkun nätin niin kyllästyt siihenkin.

Ei tämä kyllä minun kokemukseni mukaan pidä paikkaansa. Alkuhuuma hälvenee joo, mutta ei ulkonäkö yhtäkkiä muutu huonommaksi sen takia. Tai sitten alkuhuuma voi kestää jopa vuosikausia minun tapauksessani.

Vierailija
257/269 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en osaa sanoa kuin että olet oksettava.

Vierailija
258/269 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäpä se tyttöystäväsi puhelinnumero tähän, niin juttelen hänen kanssaan asiasta.

m31

Mitä jos ottaisit sen valkean ratsusi ja karauttaisit vaikkapa joltain jyrkänteeltä alas? Kovin on väsynyttä uhoamista.

Vierailija
259/269 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta en osaa sanoa kuin että olet oksettava.

Oksettava? Oksettavaa tuossa on vain se, jos haaskaa sen toisenkin osapuolen elämästä vuosikausia antaen sen toisen luulla, että kaikki on kunnossa. Rehellisyys on joskus raakaa, mutta mitä muita vaihtoehtoja tuossa tilanteessa on? Sytyttääkö sinut joka ikisen ihmisen ulkonäkö, vai oletko sinäkin joskus "oksettava"?

-eri

Vierailija
260/269 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita gimmalle pussi päähän ja pane hanuriin😂