Onko tapailemani mies liian mustasukkainen vai suuttuiko aiheesta?
Oltiin vkl miehen kanssa illanvietossa tuttavien luona. Joukossa oli mun vanha kaveri jota en ollut nähnyt vähään aikaan. Totta kai halattiin toisiamme, juteltiin paljon ja läppä lensi ja myöhemmin illalla hän leikkimielellä antoi mulle hartiahieronnan. MITÄÄN EI KUITENKAAN TAPAHTUNUT ENKÄ OLE HÄNESTÄ KIINNOSTUNUT.
Oma miesystävä ei kuitenkaan tästä tykännyt, karkasi pois tilanteesta ja kuittailua tuli myöhemmin. Onko ylireagointia hänen puolelta vai teinkö väärin?
Kommentit (34)
No meidän kaveriporukassa tuo olisi ok, jos joku kaverinainen hieroisi mun miehen hartioita tai joku kaverimies mun hartioita... Itse asiassa tossa viikonloppuna kaverinainen hieroi mun pohjetta, joka oli krampissa, olemmeko nyt riettaita pettäjälesboja? :D
Miksi ei vielä kukaan ole sanonut:
JSSAP
Jos mietin näin päin, että minä ja miesystäväni menisimme johonkin tilaisuuteen ja hän intoutuisi siellä antamaan hartiahierontaa vanhalle ystävänaiselleen niin kyllä, loukkaantuisin ilman muuta. Kun ensimmäisiä kertoja tutustutaan toisen kaveripiiriin, niin onhan se olennaista huolehtia nimenomaan sen oman kumppanin hyvinvoinnista ja viihtyvyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se sinulle ok, jos mies olisi tehnyt samoin?
Jos minun mieheni olisi hierottavana, niin en kyllä tykkäisi. Ei toisen koskettelu minun tuttavapiirissäni ole tavanomaista. eikä meidän kulttuurissa.
Jaa, meillä töissäkin joskus hierotaan toisen hartioita. Sukupuoleen katsomatta. Kahvitauolla.
Kyllä kaveria voi halata. Toki esiteölä kumppanille kuka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minun mieheni olisi hierottavana, niin en kyllä tykkäisi. Ei toisen koskettelu minun tuttavapiirissäni ole tavanomaista. eikä meidän kulttuurissa.
Jaa, meillä töissäkin joskus hierotaan toisen hartioita. Sukupuoleen katsomatta. Kahvitauolla.
On omallakin työpaikalla tapahtunut, mutta silloin ei olekaan kyse tilanteesta, jossa uusi mies/naisystävä on ensimmäistä kertaa tutustumassa kyseisiin ihmisiin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaveria voi halata. Toki esiteölä kumppanille kuka on.
Tuskinpa halaaminen tässä se olennainen yksityiskohta olikaan.
Hartiahieronnat bileissä oman kumppanin katsellessa on niiiiiiiiiiiiin teinix-meininkiä, että pahaa tekee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis teillä Pentti hieroo casuaalisti Martin hartioita?
Siis mistä lähtien hartiahieronta on automaattisesti ollut intiimiä. Olen itse teini-ikäisestä asti hieronut ystävien ja sukulaisten hartioita, eikä mulle ole kukaan koskaan kertonut että mevee överiksi :'D
Hieronta voi tottakai olla osa flirttailua, ja jos muu seurustelu illan aikana antoi sellaisen kuvan että kyse oli flirtistä niin suuttumisen ymmärtää. Mutta ei se nyt automaattisesti ole flirttailua. Vähän sama kuin tuomitsisi sekasaunat pettämisenä.
Mä ajattelen sen näin, että sinulla on tapailemasi miehen kanssa orastava suhde. Kannattaa miettiä, mitä toiveita ja tarpeita siihen yleensä liittyy? Itse haluaisin tuntea, että uusi kumppanini on innoissaan juuri minusta ja esittelee minut mielellään kavereilleen. Toivoisin että hän huomioisi minua kosketuksilla ja mukavilla eleillä. Toivoisin että yhdessäolomme vahvistaisi suhdettamme ja lisäisi yhteenkuuluvuuden tunnetta. Sellaiselta minusta hyvän suhteen alun pitää tuntua -sitä että toisen huomio ja energia on minussa.
En tietenkään tiedä, mitä tapailemasi mies kokee ja tuntee ja millaiset hänen odotuksensa ovat. Mutta jos olisin hänen pöksyissään, kokisin etten ole sinulle kovin tärkeä ja erityinen. Monesti ns. mustasukkaisuuden taustalla on kuvaamani kaltaisia tunteita ja ajatuksia. Harmi, että olemme usein niin huonoja niitä tunnistamaan saati tunnustamaan :)
No tykkäisitkö itse, jos joku toinen nainen antaisi miehellesi hartiahieronnan?