Ruokia/elintarvikkeita mitä et ole koskaan maistanut
Itse en ole ikinä maistanut simpukoita, lipeäkalaa ja tofua. Siinä mitä tuli ensimmäisenä mieleen.
Kommentit (35)
Olen syönyt feikki "paholaisenhillo" vuohenjuusto hampurilaista.
Haluaisin tuota oikeaa paholaisenhilloa joka on keltaista.
En ole syönyt myöskään vöneriä.
Mitäköhän muuta listaan tulloo.
Nämä oli selvästi lempparini joita haluaisin syödä.
Tosin kurpitsa ruokia en ole ikinä syönyt ja niitä olen janonut ehkä eniten kaikista. Juutalaiset vissiin osaa tehdä taivaallisia kurpitsa ruokia.
Maksa sekä kaalikääryleet aina ollut inhokki sekä maustamaton kokonainen broileri.
Oliivit sekä paprikat sekä sipulit maistuu kyllä.
Ei tule muuta mieleen näistä perusaineista kun vöner. Seitania syön usein mutta tätä en ole maistanut. Toki erikoiset eläimet on syömättä kuten käärme, pallokala, kenguru jne
En ole maistanut sammen mätiä, Ahvenanmaan pannukakkua enkä rössypottua.
Maksalaatikko, lipeäkala, karjalanpaisti, veriletut. Olen suomalainen ja perheenikin on ihan kantasuomalainen. Ei ole vain koskaan tullut tilaisuutta maistaa noita.
Kuivaliha. Vaikka olenkin Lapista kotoisin ja sielläpäin kuivaliha on suurta herkkua, en jostain syystä ole halunnut edes maistaa sitä. Jokin siinä etoo vaikka muuten olen kaikkiruokainen.
En ole syönyt kotisirkkoja. Enkä muutenkaan hyönteisiä. Tietääkseni en myöskään härkistä (härkäpapuja kyllä tosin olen syönyt).
Olen kyllä maistanut aina sitä, mitä eteen on kannettu. Muiden luettelemat sushit, simpukat, etanat, jne ovat herkkua.
Karhua, mäyrää, yms erikoista en ole maistanut. Enkä hapansilakkaa.
Jaa, onhan näitä. Nämä tulee nyt ensiksi mieleen:
Selkäydin
Aivot
Osterit
Luonnollisesti maailmassa on paljon ruokia, joita suomessa ei yleisesti ottaen saa, mutta maailmalla ovat yleisiä. Näitä on monet hedelmät, eksoottiset kalalajit sekä ihan isotkin eläimet - en ole mm. koskana syönyt kamelia tai krokotiilia (olen syönyt toki hevosta, vuohta, kengurua, karhua, useita eri antilooppeja, strutsia jne.)
Ja luonnolliseti eri ruokalajeja on rajattomasti, mutta tässä nyt on kyse jo enemmän respetiikasta eli miten asiat valmistetaan.
Joo, kaikki ķameliť vain hautumaan sahramilla ja riisiä lisukkeeksi.
Ihmisten hiuksista ollaan tehty vaatteita mutta ķamèlista koti eläin.
Ķamèli ei ole edes eläin se on orja!
Etanat, sammakonreidet, simpukat ja ravut.