Ruokia/elintarvikkeita mitä et ole koskaan maistanut
Itse en ole ikinä maistanut simpukoita, lipeäkalaa ja tofua. Siinä mitä tuli ensimmäisenä mieleen.
Kommentit (35)
Äyriäiset ja sushi. En vaan pysty, eikä onneksi tarvikkaan.
Mä en oo vielä maistanut mitään näitä lihan korvikkeita.
Nuudeleita, sushia, simpukoita, mustekalaa, nämä nyt tuli heti mieleen.
Musta makkara, mutta koska inhoan verilettuja, en aiokaan maistaa.
Kvinoa, chia-siemenet missään muodossa
Härkis, nyhtökaura jne. En vain tunne mitään tarvetta näitä maistaa. Rakastan esim. nyhtöpossua enkä vain jaksa uskoa että nyhtökaura vetäisi vertoja. Kaikki jotka näitä tuotteita syövät ja ovat minulle kuvailleet kokemuksensa niin makuelämys on aina "ihan jees" tai "no meneehän se". Ei tule kiinnostusta koittaa.
Lohikäärmehedelmä (meniköhän oikein)
Juurikin nämä Mifut, Härkikset ja Nyhtikset olen ja tule jättämään väliin, ei kiinnosta kokeilla.
Naislapset taas vauhdissa. Pulla, sipsit , sidukat ja hampparit kuitenkin maistuu, ja kyllä se katukuvassa teissä valaissa näkyykin
Vierailija kirjoitti:
Lohikäärmehedelmä (meniköhän oikein)
Jos tarkoitat Dragon Fruitia niin et ole paljon menettanyt, mieto, mitaansanomaton maku. Tai sitten minulle on vain sattunut huonja yksiloita.
Vierailija kirjoitti:
Naislapset taas vauhdissa. Pulla, sipsit , sidukat ja hampparit kuitenkin maistuu, ja kyllä se katukuvassa teissä valaissa näkyykin
Mieslapsi pahoitti mielensä, menehän juomaan kauramaitoa ja tutimaan, se helpottaa.
Hapansilakkaa ja oon kuullut että on hirveän makuista. :D
Maalaishyytelö. Enkä ikinä tule maistamaan..
Aika paljonki on maistamatta. Esim äyriäiset ja hyönteiset, sisäelimistä valmistetut ruuat, riistaruuat. En ole minkään lahkon jäsen eikä ole erikoisruokavalioita. Olen vain hyvin kriittinen ruoan suhteen.
Hapankorppua, mätiä, rapua, kaurajuomaa, vesirinkilöitä, lammasta, ankkaa..
Mac&Cheese.
Ei nyt varmasti mikään kulinaristinen menetys, mutta onhan tuo aika klassikko omassa kategoriassaan.