Tarvitseeko vaipanvaihtoon kaksi ihmistä?
Oltiin tutun pariskunnan kanssa reissussa. Heillä on pieni lapsi joka vielä vaipoissa. Aina kun tuli vaipanvaihdon aika kumpikin lähtivät sitä tekemään. En viitsinyt kysyä että miksi näin :D
Kommentit (27)
Mä vaan kippasin vauvan mahalleen vähän isompana, muuten ehti napata vaipat auki :D Onnistu yksin,
Vierailija kirjoitti:
Olitte siis reissussa? Millaisia vessat olivat, huoltsikkavessoja? Likaisia? Puhtaita? Tilavia? Ahtaita? Oliko kunnollisia lastenhoitohuoneita?Joskus on nimittäin tullut törmättyä niin törkyisiin vessoihin, ettei sinne ole edes vaippalaukkua halunnut laskea maahan. Ja samoin niin ahtaisiin ja huonosti suunniteltuihin, että ajatuskin taaperon vaipanvaihdosta siellä on tuonut jo hien pintaan. Kerran tuollaisessa vessassa mies onnistui kopauttamaan esikoisen pään vauvana vaipanvaihtopöydän yläpuolella olevaan kaappiin. Kyllä tuollaisissa vessoissa on kivempi hoitaa homma yhdessä. Yksinkin totta kai selviää, mutta jos on mahdollista ja vaivatonta niin mikäs siinä yhdessä. Esikoisen vanhemmille varsinkin, on vielä intoa ja ei ole toista siinä hoidettavana myös.
Ja sitten on sekin, että jos vanhempi haluaa itse käydä kans vessassa samalla, ei ole kivaa jos se lapsi on parhaimmassa vessan lattian nuohous ja vessaharjan syönti -iässä.
Eli pointtini on, että ihan ymmärrettävää minun mielestäni reissussa. Jos kotonaan tekisivät noin, niin ihmettelisin.
Vuokratalossa jossa yövyttiin oli siistit ja tilavat vessat, joka makkarissa omansa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs haittaa tästä oli ap:lle?
Missä kohtaa sanoin tästä olevan haittaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No typerä tämä avaus ainakin oli. Vanhemmat menevät vaihtamaan lapsensa vaipan, minäpä teen siitä avauksen vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo typerä tämä avaus ainakin oli. Vanhemmat menevät vaihtamaan lapsensa vaipan, minäpä teen siitä avauksen vauvapalstalle.
No minne muuallekaan :D. Jos aihe on mielestäsi typerä niin ei kannata varmaan lukea sitä koskevia aloituksia, säästyt pinnan kiristykseltä näin aamutuimaan...
Ap
Yksin olen sylissä vaihtanut omilleni ja kaikille hoitolapsilleni vaipat. Ei ole ollut mitään ongelmia koskaan, vaikka useita vilkkaitakin lapsia on ollut hoidettavana.