Aloituspalkka 20 € /h
Kannattaako mennä noin pienellä palkalla töihin. Eihän tuosta jää mitään rahaa elämiseen. Millä tuntipalkalla kannattaa suomessa tehdä tehdä töitä?
Kommentit (13)
Nooh, mun tuntipalkka on puolet tuosta.
Ihmisestähän se riippuu. Jos sulla on paikka lääkiksessä ja tutkinto lisuria vaille valmis, ei varmaan kannata jäädä mihinkään töihin 20e/h. Jollekin toiselle tuo voi olla ihan se maksimi.
Paljon keskipalkka on suomessa vuonna 2024?
Kaikki ruoka ja asumiskustannukset on kasvanut. Palkankin olisi täytynyt nousta vähintään 30%
3200e kuussa sun mielestä liian pieni aloituspalkka? Huh huh. Moni ei saa edes vuosien työkokemuksen jälkeen tuollaisia summia.
40 EURON TUNTIPALKKA muhhaahha teke pruttona noin 5000-6000 tonnia kk,, joku näkee kyllä unta.
Mää tienaan 11.75 e tunnissa. Käyn silti töissä koska en halua olla luuseri.
Jos olisin huippu ruippu jalkapallo hinuri,niin tienaisin tunnissa 100.000 euroa,kyllä on kansa tyhmä joka maksaa heille moisen palkan.
Vierailija kirjoitti:
3200e kuussa sun mielestä liian pieni aloituspalkka? Huh huh. Moni ei saa edes vuosien työkokemuksen jälkeen tuollaisia summia.
Saan tuon verran eläkettä
Saan tuon verran eläkettä
No vähän saat mulla reilu 5000 euroa eläkettä ,oletko kateellinen ,minä köyhä sinä köyhempi.
Vierailija kirjoitti:
Mää tienaan 11.75 e tunnissa. Käyn silti töissä koska en halua olla luuseri.
*Respect*
15 € /h ja 160h kk. Oikein hyvin tulen toimeen, kun sain omakotitalon ilmaiseksi perintönä. Harrastan kaikkea polttomoottorilla pärisevää ja poltan surutta 98e5 bensiiniä. m38
Alle 30€/h ei kannata mennä edes heseen töihin. Oikeista töistä maksetaan yli 40€/h.