Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko kysyä mieheltä haluaako tavata?

Vierailija
02.09.2019 |

Tutustuttiin vähän lauantai-iltana. Hän saattoi minut yöllä kotiin, vaikka hänelle tuli pitkä matka. Käveltiin käsi kädessäkin. Vaihdettiin numeroita, mutta vaihdettiin vain pari viestiä seuraavana päivänä. Hän lauantaiyönä mainitsi, ettei oikein osaa naisten kanssa toimia. Uskaltaisinko pyytää ulos? Toivoisin että hän tekisi aloitteen. Miksi tämä on näin hankalaa. Ikääkin molemmilla melkein 30.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, ettei mies muka osaa naisten kanssa toimia sen vertaa, että ehdottaisi itse jotain. Ehkä kyseessä oli valhe, johon voi aina tarpeen tullen vedota, että saa naisen tekemään temppuja.

En kannata sitä, että nainen viestittää ensin. Jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, hän uskaltaa kyllä ottaa itsekin yhteyttä. Lähetitkö sunnuntainakin viestin ensimmäisenä?

Tätä minäkin ajattelin, että luulisi sen verran hoksaavan kuitenkin. Lähetin su ekaksi viestin, ei kai olisi pitänyt. Plääh.

Ap

Vierailija
22/35 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, ettei mies muka osaa naisten kanssa toimia sen vertaa, että ehdottaisi itse jotain. Ehkä kyseessä oli valhe, johon voi aina tarpeen tullen vedota, että saa naisen tekemään temppuja.

En kannata sitä, että nainen viestittää ensin. Jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, hän uskaltaa kyllä ottaa itsekin yhteyttä. Lähetitkö sunnuntainakin viestin ensimmäisenä?

Tätä minäkin ajattelin, että luulisi sen verran hoksaavan kuitenkin. Lähetin su ekaksi viestin, ei kai olisi pitänyt. Plääh.

Ap

Eipä nyt heitellä vielä sitä kirvestä kaivoon. :) Ei nyt oikeasti tuollaisesta voi olla kiinni. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, ymmärrän, että hankala tilanne ja varmaan harmittaakin. Olen itse joutunut kantapään kautta oppimaan nämä asiat ja lopulta tajunnut, että kyllä mies otta itse yhteyttä tai tekee aloitteen, jos on oikeasti kiinnostunut. Ja jos nainen jahtaa miestä, siitä ei kyllä mitään hyvää seuraa pidemmän päälle... :/  Mutta tee niin kuin parhaaksi näet.

Vierailija
24/35 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ehkä niin, että odotan huomiseen iltaan ja kysyn sitten. Onpahan hänelle aikaa, jos haluaa kysyä, muutoin kysyn itse illalla. Jos kieltäytyy, niin lopputulos on joka tapauksessa sama. Kiitos kanssakulkijat :)

Vierailija
25/35 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, ymmärrän, että hankala tilanne ja varmaan harmittaakin. Olen itse joutunut kantapään kautta oppimaan nämä asiat ja lopulta tajunnut, että kyllä mies otta itse yhteyttä tai tekee aloitteen, jos on oikeasti kiinnostunut. Ja jos nainen jahtaa miestä, siitä ei kyllä mitään hyvää seuraa pidemmän päälle... :/  Mutta tee niin kuin parhaaksi näet.

Sukupuolistereotypiat on kukkua. Se on henkilökohtaista ja kiinni luonteesta, kokemuksesta yms. Se ottakoon aloitteen ken uskaltaa, niin saa jutun käyntiin. Toinen joko rohkaistuu siitä tai osoittautuu ei-kiinnostuneeksi. Härkää sarvista vaan!

Vierailija
26/35 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä miehen on järkevä odottaa naisen yhteydenottoa, koska #MeToo.

Jos nainen ei olekaan kiinnostunut, voi miestä kohdata pas**myrsky, jossa hänet haukutaan r**skaajaksi, stalkkeriksi, ties sun mitä.

Naiset, jotka haluavat miesten jahtaavan heitä, kannattaa totuttautua siihen ajatukseen, että jossain vaiheessa se mies jahtaa sitten jotakuta toista.

Jos haluat elämän kestävän suhteen, ota selvää mitä se toinen oikeasti ajattelee.

Miehet ovat suoraviivaisia, ja kaikki nuo edelläolevien ketkuilut menevät tavallisilta miehiltä totaalisesti yli hilseen. Vain pelaajamiehet välittävät moisista kuvioista. #24:kin on selkeästi havitellut jotain miestä jolle naisehdokkaita tunkee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
27/35 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sukupuolistereotypiat on kukkua. Se on henkilökohtaista ja kiinni luonteesta, kokemuksesta yms. Se ottakoon aloitteen ken uskaltaa, niin saa jutun käyntiin. Toinen joko rohkaistuu siitä tai osoittautuu ei-kiinnostuneeksi. Härkää sarvista vaan!

Ei ole kukkua vaan totta. Poikkeuksia on aina, mutta pääpiirteittäin näin. Naisilla on toki tapana keksiä kaikenlaisia epätodennäköisiä selityksiä, miksei miehestä kuulukaan: ehkä se on joutunut sairaalaan, ehkä se pelkää sydämensä särkyvän, ehkä se on sitä ja tätä... Pyh ja pah.

Vierailija
28/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo kerran aloitit yhteydenpidon niin nyt on sen miehen vuoro. Pitäähän senkin tehdä jotain! En minäkään usko että todella kiinnostunut mies ei uskaltaisi ottaa yhteyttä. Jos ei ota, ei silloin ole kunnolla kiinnostunut. Sama näiden tapailujen ym kanssa: jos mies hiljenee, siihen on syynsä.

Vierailija
29/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soittaisin yhteyttä ja kysyisin haluaako tavata toiste. Eihän siinä ole mitään menetettävää. Hänelle tulee selväksi, että sinä olet kiinnostunut ja sinulle selviää onko hän kiinnostunut.

Vierailija
30/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä näin vuonna 2019, että mietitään jotain sukupuolirooleja. En ymmärrä tuollaista laskelmointia ja pelaamista ihmissuhdeasioissa ensinkään. Jos olen tavannut ihmisen, josta olen kiinnostunut, niin mitä hyödyn kelaamalla kumman pitää ottaa ensin yhteyttä, ja toisaalta mitä kaikkea voin voittaa, jos vaikka olenkin se innokkaampi ja sanoitan kiinnostukseni ensin ja kysyn uutta tapaamista. En ole ikinä katunut, kun olen näin tehnyt; yleensä mies on ollut ilahtunut aktiivisuudestani, ja jos tilanne on mennyt niin, ettei mies ole kiinnostunut, niin ainakin asia on selvinnyt minulle sillä yhdellä kysymyksellä.

Vierailija
31/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jo kerran aloitit yhteydenpidon niin nyt on sen miehen vuoro. Pitäähän senkin tehdä jotain! En minäkään usko että todella kiinnostunut mies ei uskaltaisi ottaa yhteyttä. Jos ei ota, ei silloin ole kunnolla kiinnostunut. Sama näiden tapailujen ym kanssa: jos mies hiljenee, siihen on syynsä.

No eikait siinä sitten mitään. Molemmat arkailee ja potentiaalinen parisuhde jää syntymättä. Itse soittaisin takuuvarmasti jos mies olisi kiinnostava, ja niin teinkin, onneksi. Olin se aktiivinen ja nyt kolme vuotta ihanaa seurustelua takana.

Vierailija
32/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä näin vuonna 2019, että mietitään jotain sukupuolirooleja. En ymmärrä tuollaista laskelmointia ja pelaamista ihmissuhdeasioissa ensinkään. Jos olen tavannut ihmisen, josta olen kiinnostunut, niin mitä hyödyn kelaamalla kumman pitää ottaa ensin yhteyttä, ja toisaalta mitä kaikkea voin voittaa, jos vaikka olenkin se innokkaampi ja sanoitan kiinnostukseni ensin ja kysyn uutta tapaamista. En ole ikinä katunut, kun olen näin tehnyt; yleensä mies on ollut ilahtunut aktiivisuudestani, ja jos tilanne on mennyt niin, ettei mies ole kiinnostunut, niin ainakin asia on selvinnyt minulle sillä yhdellä kysymyksellä.

Ei sukupuolirooleja tarvita sukupuolittunutta käytöstä varten .Eikä kannata kuvitella, että käytösmallit olisivat jotenkin muutettavissa.

Vierailija
33/35 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepäivitys. Uskalsin aloittaa eilen keskustelun ja juteltiin monta tuntia:) Ei sovittu tapaamisia, mutta toivoakseni jutellaan myöhemmin lisää:)

Ap

Vierailija
34/35 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannepäivitys. Uskalsin aloittaa eilen keskustelun ja juteltiin monta tuntia:) Ei sovittu tapaamisia, mutta toivoakseni jutellaan myöhemmin lisää:)

Ap

Jes, loistavaa! :)

Vierailija
35/35 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itkistä sinun kanssa, jos oletat että miehen tehtävä aina. Naisena riittää että on olemassa, ja miehen voi tilata vaikka kotiovelle tarvittaessa. Miehillä asia on aika paljon vaikeampaa esim pakkien pelon takia, tai naisen reaktion takia. Ehkä idioottimaisinta pitkään aikaan luettuna väittää, ettei siitä seuraa mitään hyvää jos nainen tekee aloitteen, väitän että 99% miehistä on erittäin otettuja jos nainen kerrankin lähestyy heitä eikä toisinpäin. Itse en teilaisi yhtäkään naista suoriltaan joka minua lähestyisi. Aloitteen teko on vaikeaa, ja jos nainenkin on kiinnostunut ja rohkeampi niin totta hitossa sitten tekee itse sen aloitteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän