Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä isovanhemmista,

Vierailija
30.05.2006 |

jotka eivät osta lapsellemme koskaan mitään muuten kuin syntymäpäivänä ?

Ikinä eivät tuo mitään kun käyvät katsomassa jne.

Kun kyläilemme heidän luonaan, pitää aina raahata omat lelut mukaan.

Toiset isovanhemmat kyllä ostelevat leluja javaatteita ym. käyttötavaraa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempien velvollisuus ei ole koskaan tuoda mitään ei edes syntymäpäivänä. Jos haluavat omasta tahdosta niin tuokoot. Mä en koskaan odota, että minun tai miehen vanhemmat tuovat jotain meidän lapsille kun tulevat käymään. Enkä odota, että ostavat omaan kotiinsa lapsillemme jotain leluja

Vierailija
2/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki isovanhemmat ovat aktiivisesti lastemme elämässä mukana ja tuovat usein kyllä myös tuliaisia, mutta ei se mikään itseisarvo minusta ole. Ovatko nämä kyseiset isovanhemmat sinun vai miehesi vanhemmat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. Turha opettaa lapselle tavaranpaljoutta. Jos lapsi saa aina jotain kohta synttärilahjat ei tunnu missään. Poikkeuksia toki voi tehdä esim tuoda ulkomaanmatkalta tuliaisia. Muutenkin haluaisin että lapselle mummon syli on kova juttu ei mummon tuomat lahjat.

Vierailija
4/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole muutenkaan kiinnostuneet. Itse kai sitä osaa parhaiten tavarat ja lelut ostaa. Olisin kiitollinen jos kävisivät useammin /kutsuisivat kylään tai muuta kiinnostusta osoittaisivat mutta ei niin ei.

Vierailija
5/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat kyseessä ja ensimmäinen lapsenlapsi.

En toki halua opettaa lasta tavaran paljouteen, mutta olisi kiva jos joskus lapsi saisi jotain pientä.

Mummun syli kuulostaa tosi hyvältä, mutta kun lapsi vierastaa näitä isovanhempia. Käyvät erittäin harvoin vaikka asuvat muutaman km:n päässä.

Vierailija
6/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hohto juhlista, jos jatkuvasti saa " lahjoja" .

Meillä kyllä on niin, että tuodaan liikaakin " lahjoja" . Ja se tympäsee!!! Lapsi ei opi arvostamaan lelujaan vaan aina on vailla uutta! Ja mummu ostaa.

Vierailija
7/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse käy lastesi kanssa isovanhempien luona?

Vierailija
8/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vierailulle jotain, leluja tai vaatteita. Mun mielestä sekään ei ole hyvä systeemi ja olen siitä sanonutkin ettei aina tarvitse antaa lapsille jotain tavaraa. Tärkeintä on kuitenkin yhdessäolo. Mut toinen mummu oikein hermostui mulle ja sanoi kovaan ääneen, että " Mut kun mä HALUAN ostaa, kun ne on mun ainoat lapsenlapset!" Tavallaan ymmärrän tuon, mut en haluaisi opettaa lapsille liiallista materialismia.

Vierailija
9/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisimme kyllä, mutta siellä ollaan harvemmin kotona ja eipä ole kutsujakaan sadellut.

Muuten toistan vielä etten halua opettaa lasta materialistiksi, mutta olisi kai joskus mukava saada jotain.

En odotakaan että he nyt rupeaisivat vaatettamaan lastani !!

Eniten olen odottanut että kävisivät edes katsomassa lastamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi