Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö aamulla töihin iloisena?

Vierailija
01.09.2019 |

Itse menen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen kotirouva. Lähden aamulla lenkille, en töihin.

Vierailija
2/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Teen aina etätöitä loppuviikon, niin maanantaisin on kiva mennä töihin ja nähdä työkavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään etäilemään, koska ahdistaa ja sitten ahdistun vielä enemmän kun olen neljän seinän sisällä yksin ahdistukseni kanssa.

Vierailija
4/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin, töitä on ihan liikaa ja töiden jälkeen olen ihan väsynyt. Kotona alkaa toinen ”työpäivä”: lapset, koirat ja kotihommat. Odotan vaan, että pääsen nukkumaan, että jaksan taas seuraavana päivänä toistaa saman.

Vierailija
5/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näin sunnuntai-iltana mietin, että mennäämpä huomenna iloisilla mielin töihin. Todellisuus iskee sitten aamulla herätyskellon piipittäessä kun armoton v*tutus iskee päin kasvoja jälleen kerran. Aina sama homma. Työ on "ihan OK" hommaa ja työporukka suorastaan mahtava. Mulla on vaan joku ongelma nuitten aamujen kanssa...

-M28

Vierailija
6/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, herään puolen päivän jälkeen loisena.

T: taivaanrannanmaalari

Vierailija
7/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen normaalisti etätöitä, mutta nyt täytyy käydä konttorilla, kun on tietotekniikkamurheita. En nyt sanoisi, että iloisena, mutta on tämä aika mukava tapa tienata elantonsa.

Vierailija
8/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Jollen sitä pidä etätyöpäivää. 

Vierailija
9/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen työttömänä. Enpä kyllä mennyt viimeisimpään työpaikkaanikaan johtuen työpaikasta ja sen ilmapiiristä. Muihin työpaikkoihin olen mennyt iloisella mielellä vähintään 95% ajasta.

Vierailija
10/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on helppo. Menen oli ilta tai aamu.

Vierailija
11/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tykännyt aamulla mennä töihin. Ei johdu edes muista ihmisistä en vaan ole mikään aamu ihminen.

Oikeastaan tykkään ihmisistä mutta aamut ja työ. Huh ilman niitä elämä olisi oikeastaan ihan jees. Taidaan olla ideologinen työtön vaikka töitäkin on tullu painettua turhankin paljon.

Vierailija
12/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, herään puolen päivän jälkeen loisena.

T: taivaanrannanmaalari

Itse herään jo ennen yhdeksää.

t. toinen loinen

Vierailija
13/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene töihin, sillä olen elämäntapatyötön. Ensin menen hotelliaamiaiselle missä luksussyön 9 eurolla ja sitten uimarannalle nauttimaan hellepäivästä.

Vierailija
14/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä liksa, mielenkiintoinen duuni ja kivat työkaverit (yhdeltä saa säännöllisesti koska mies kotona ei ymmärrä).

Vaikka rahalla ei saa onnea, en usko itkeväni Bahamalla keväällä sen enempää kuin itkisin kallion räkälässä.

Vierailija
15/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Ahdistaa hirmuisesti. Psykologille käyn jo uupumisesta juttelemassa. Uusi työpaikkakin on haussa, toivottavasti saan sen. Vihaan firmaa jossa olen työssä.

Vierailija
16/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näin sunnuntai-iltana mietin, että mennäämpä huomenna iloisilla mielin töihin. Todellisuus iskee sitten aamulla herätyskellon piipittäessä kun armoton v*tutus iskee päin kasvoja jälleen kerran. Aina sama homma. Työ on "ihan OK" hommaa ja työporukka suorastaan mahtava. Mulla on vaan joku ongelma nuitten aamujen kanssa...

-M28

”Nuitten”....

Vierailija
17/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain saikkua 2 viikkoa. Olen postilla valitettavasti töissä. Ja 2 viikon päästä haen lisää saikkua ja loppujen lopuksi lähen firmasta pois.

Vierailija
18/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

19/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominen työpäivä ahdistaa vähän, mutta olen silti aika neutraalilla mielialalla. Kolmas vapaapäivä olisi tullut tarpeeseen.

Vierailija
20/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni, koen sen tarpeelliseksi vaikka onkin raskasta myös, ja meillä kiva työyhteisö ja hyvät edut. Työpaikka on myös lähellä kotiani joten aamut sujuvat sutjakkaasti. Eli joo, hyvällä mielellä menen.