Elokuvarooleja, joissa näyttelijä ei mielestäsi sopinut rooliin
Jaetaan tässä keskustleussa ns. miscasteja, eli elokuvien/sarjojen roolituksia, joihin valittu näyttelijä ei mielestäsi sopinut siihen lainkaan. Ei siis mielestäsi huonoja elokuvia, tai hahmoja joista et pidä, vaan huonoja näyttelijävalintoja.
Itse aloitan Leonardo DiCaprion pääroolista elokuvassa Revenant (josta tosiaan voitti Oscarin...) Pidän Leonardoa jotenkin liian epämiehisenä karskin turkismetsästäjän rooliin. Minulle Leo on sellainen hemmotellun ja pehmeän ikuisen pikkupojan perikuva, enkä koko rainan aikana osannut ajatella häntä Hugh Glassina, ainoastaan Leonardona. Näytteli toki hyvin, mutta illuusiota ei syntynyt ainakaan minulle.
Muita?
Kommentit (1988)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry Pottereissa Harryn, Ronin ja Hermionen näyttelijät.
Ronin näyttelijä on loistava.
Tämä. Täysosuma Roniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ben Affleck on paska kaikissa rooleissa.
Tämä ja hänen tuleva exänsä Jennifer Lopez. Perkele millähän ansioilla he ovat niin rikkaita ja kuuluisia.
Lopez oli hyvä siinä Selena-leffassa nuorena. Sen jälkeen olen vain ihmetellyt suosiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 1992 Draculassa oli parikin tällaista tapausta. Keanu Reeves Jonathan Harkerina ei vakuuttanut ollenkaan ja Winona Ryder myös tuntui olevan hieman hukassa.
Mutta Gary Oldman Draculana oli loistava. Ja Minan ystävätär jonka nimeä en muista oli myös hyvä.
Gary Oldman oli loistava Leonissa. Ks.https://www.youtube.com/watch?v=vyi7rbeRvGY
Leonissa hyvä, mutta muuten jotenkin etäinen näyttelijänä, vaikka olen yrittänyt pitää. Sama vaiva Robert Downey Jr:lla, jolla se tosin saattoi johtua huumeidenkäytöstä, siis nuorempana.
Aaron Taylor-Johnson kreivi Vronskyn roolissa elokuvassa Anna Karenina.
Vanhana Kikka-fanina olin tyrmistynyt ja pettynyt kun Sara Miller sai Kikan roolin. Ei tavoittanut lainkaan Kikan olemusta eikä kasvoissakaan ollut samanlaisia piirteitä. Kikan muiston häpäisyä koko leffa.
Kaikki, missä ruma Meryl Streep esiintyy. Sillä näytellä hän ei todellakaan osaa.
Gerard Depardieu Monte-Criston kreivinä.
Kommentoija on varmaan joku nuori eikä keski-ikäinen, koska meille keski-ikäisille oli nuoruudessa enemmän seksisymboli.