Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokuvarooleja, joissa näyttelijä ei mielestäsi sopinut rooliin

Vierailija
01.09.2019 |

Jaetaan tässä keskustleussa ns. miscasteja, eli elokuvien/sarjojen roolituksia, joihin valittu näyttelijä ei mielestäsi sopinut siihen lainkaan. Ei siis mielestäsi huonoja elokuvia, tai hahmoja joista et pidä, vaan huonoja näyttelijävalintoja.

Itse aloitan Leonardo DiCaprion pääroolista elokuvassa Revenant (josta tosiaan voitti Oscarin...) Pidän Leonardoa jotenkin liian epämiehisenä karskin turkismetsästäjän rooliin. Minulle Leo on sellainen hemmotellun ja pehmeän ikuisen pikkupojan perikuva, enkä koko rainan aikana osannut ajatella häntä Hugh Glassina, ainoastaan Leonardona. Näytteli toki hyvin, mutta illuusiota ei syntynyt ainakaan minulle.

Muita?

Kommentit (1988)

Vierailija
1001/1988 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Franzen ylikonstaapeli Harjunpäänä elokuvassa Harjunpää ja pahan pappi. Aiemmat Johan Simberg ja Kari Heiskanen olivat sopivampia.

Vierailija
1002/1988 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beauty and the beast se hirviön näyttelijä. Hitsi mikä nyhverö, hirviönä olis saanut pysyä.

Tajusikohan kukaan että tyyppi tais olla sama kuin Downton Abbeyn Matthew Crawley..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1988 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden Arielin näyttelijä :)No ei oikeesti

Vierailija
1004/1988 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko lopettaa nuo lainaukset..

En ainakaan itse lue niitä.

Vierailija
1005/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko lopettaa nuo lainaukset..

En ainakaan itse lue niitä.

En voi, ole lukematta. Ärsyttävä lukea jotain kommenttia, kun ei tiedä, mihin viestiin se on kommenttina.

Vierailija
1006/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Fiennes - Maid in Manhattan. Ei vaan sovi romanttisen komedian päämiesnäyttelijäksi. Liian arkinen ja tavallinen. Vaikea kuvitella, että hän ja J.Lo voisivat oikeasti rakastua. Ei tarpeeksi romanttinen.

Vierailija
1007/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen Robert Redford nuorena englantilaisen aristokraattina elokuvassa Minun Afrikkani.

Vierailija
1008/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden Arielin näyttelijä :)No ei oikeesti

Oikeesti kyllä joo. Eikä eniten ihonvärin takia vaikka vähän senkin mutta enemmän ne hiukset ärsyttää!! Miks ne ei oo kunnolla punaiset! Eikä niissä kuuluis olla mitään lettejä! Tyhmää. 

Vierailija
1009/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rumat tai keskinkertaisen näköiset peruspetterit näyttelemässä olevinaan komeita miehiä. Esim. Tom Cruise, Ryan Reynolds, Chris Pratt...

Vierailija
1010/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danie Craig ja George Lazemby ei sopineet Bondiksi. Parhaat rooliin oli Connery, Moore ja Dalton .

Vierailija
1011/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Hanks mafiatappajana elokuvassa Matkalla Perditioniin ei istunut.

Vierailija
1012/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauhistunut jo etukäteen Spede-elokuvan roolivalinnoista.

Vierailija
1013/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Sanokaa, onko Nicholas Cage ollut missään elokuvassa hyvä?

Mulle ei tule yhtään mieleen. Joka elokuvassa vaan tuijottaa surusilmin.

Face Off!  Kannattaa ehdottomasti katsoa jos olet tämän ysärihelmen missannut.

Olen nähnyt tämän joskus silloin. Oliko peräti John Woon ohjaama? Joo, oli hyvä raina. Cagesta huolimatta. Travolta varasti shown kyllä.

Juoni oli niin lapsellinen ja epäuskottava, että lopetin katselun heti alkumetreillä.

Vierailija
1014/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti tyyppi tai klovni ei sovi konnan rooliin se vaikuttaa mitä on ennen näytellyt. Harmittaa sekin kun hauska kivan roolin tehnyt nainen vetää kylmän tappajan roolin ettei oikein istu juttuun ja kun ne tulee vanhoiksi apua ei nuoruus enää palaa kuulkaa naama muuttuu nahka roikkuu. Vanhus näyttelee jotain vetävää nuorta ..yök

Vierailija
1015/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noihin tulee vaatteet varastetaan naulakosta vai ?

Vierailija
1016/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlettia esittänyt nainen Tuulen viemää elokuvan jatko-osassa Scarlett. Tyhmä oli kyllä käsikirjoituskin.   

Vierailija
1017/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomas Jane - Radalla (The Sweetest Thing): Liian tympeä säkenoivälle Cameron Diazille

Mark Ruffalo - Huippunäkymät (View from the Top): Liian tavallinen säkenöivälle Gwyneth Paltrowlle

James Marsden - 27 Dresses - hääkuumetta: Liian poikamainen ja silokasvoinen Katherine Heigelille (vaikka tarkoitus varmasti olikin, että miehen tulisi olla erityyppinen)

Jack Black - Holiday: Ei ole millään fantasiamateriaalia, vaikea uskoa, että Kate Winslet rakastuisi häneen

Silloinkin kun romanttisen komedian miesnäyttelijän on tarkoitus esittää "peruspetteriä" tai realistisempaa mieshahmoa, tarvitaan kuitenkin jotain extraa mitä tulee romanttisuuteen ja seksikkyyteen

Ralph Fiennesin ongelma oli myös tietynlainen vakavuus

Vierailija
1018/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelle Pfeiffer ja Zach Efron - New Year's Eve. Tulee jotenkin likaiset fibat noin suuresta ikäerosta ja kun nuori mies on niin ylitseampuvan hyvännäköinen nättipoika. Onko äitikompleksi vai onko kiinnostunut vanhemmasta naisesta läpällä / kokeilumielellä?

Vierailija
1019/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Hanks näyttää lievältä tyhmältä älykkäisiin rooleihin. Ei ole uskottava sillä naamalla, piäisi olla terävän näköinen

Vierailija
1020/1988 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Cruise ei sopinut yhtään Jack Reacherin rooliin, kirjoissa Reacher on pitkä ja muutenkin ihan eri näköinen kuin Cruise.