Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut yhden ns. persjalkaisen naisen ihastuneen minuun.

Vierailija
01.09.2019 |

Mitenkäs sitä voisi olla ystävällinen antamatta hänen kuitenkaan luulla, että pitäisin häntä mitenkään kiinnostavana. Olen parisuhteessa, eikä hän ole muutenkaan makuuni, mielestäni olemme eri "sarjoissa". Haastetta tuo sekin jos olen liian viileä, työnteko voi vaikeutua.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tätä samaa paskaa

Vierailija
2/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa haaveilemasta poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, mitä tuli taas kirjoiteltua! Mä en tajua, miksi mun pitää keksiä näitä juttuja. Mikä mieli tässä oikein on? Kai se, että oma elämäni on niin kerta kaikkisen tyhjää ja ankeaa, että saan voimaa, kun kuvittelen, että annan pakit jollekulle. 

Ap

Vierailija
4/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän persjalkaisista :D

Vierailija
5/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa, mutta persjalkaisuus piti saada mukaan. Jepjep...

Vierailija
6/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persjalkainen peräkammarin poika ja bensalenkkari

Ap

Vierailija
7/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa , että oot oikeesti kiinnostunut :DD jos et olis, niin et miettis että miten voit olla tyly/viilee/muuta vastaavaa, koska ajattelisit vaan töitä et864kä muuta.

Vierailija
8/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa, mutta persjalkaisuus piti saada mukaan. Jepjep...

Selitän: haluan aina avauksessa tuoda jollain tavalla esiin, että naisella on vain välineellinen arvo sekä sen, että olen täysin valmis pettämään fiktiivistä kumppaniani. Minun maailmassani miehet ovat tunteettomia ja muutenkin melko älyttömiä. Tätä kuviota sitten varioin avauksesta toiseen.

Ap

Vierailija
9/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa , että oot oikeesti kiinnostunut :DD jos et olis, niin et miettis että miten voit olla tyly/viilee/muuta vastaavaa, koska ajattelisit vaan töitä et864kä muuta.

Ei mulla oikeasti oo töitä, tai naisia sen puoleen.

Ap

Vierailija
10/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että kirjoittelet tänne. No mitä jos sanoisit mulle että et ole kiinnostunut? Mutta ei, et saa sanottua kun olet kuitenkin. Töitä voit tehdä kun ennenkin, et ole kummonen pala yrityksessä. Terveisin se persjalkainen

Vierailija
11/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että kirjoittelet tänne. No mitä jos sanoisit mulle että et ole kiinnostunut? Mutta ei, et saa sanottua kun olet kuitenkin. Töitä voit tehdä kun ennenkin, et ole kummonen pala yrityksessä. Terveisin se persjalkainen

Hei, rauha rauha, ei tää avaus oo millään tavalla totta! Mä nyt vain suollan tätä paskaa aina tänne, kun ei mitään muutakaan tekemistä ole. Koskaan.

Ap

Vierailija
12/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietysti antaa munaa, vaikkapa kännissä. Mutta en alkaisi suhteeseen.

Ap

Vierailija
13/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, rauha rauha, ei tää avaus oo millään tavalla totta! Mä nyt vain suollan tätä paskaa aina tänne, kun ei mitään muutakaan tekemistä ole. Koskaan.

Ap

Onhan sulla,vaikka mitä. Oon kateellinen sulle kun sulla on elämä. Siksi kai ihastuinkin. Hitto kun jalat jäi lyhyiksi, mutta sähän katselitkin mun rintavarustusta. Se pj

Vierailija
14/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on persjalkainen ja paksut alaraajat myös. Ylävartalokaan ei ole siro. En ole kiinnostunut, pidän siroista ja erittäin hoikista naisista, kuten oma kumppani on.

Vierailija
15/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tietysti antaa munaa, vaikkapa kännissä. Mutta en alkaisi suhteeseen.

Ap

Sulla taida enää seisoskella, aika pienikin vaikka töissä näytteletkin. Kännissä en edes huomaa sua. Se pj

Vierailija
16/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on persjalkaisuus? Kasvaako sillä perse jaloissa?

Vierailija
17/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis unelmien kroppa, niin tekisitkö alotuksen "miten pääsisin pettämään kumppaniani, kun työpaikalla on siro ja hoikka nainen???"

:''DDDDDDDD

Vierailija
19/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on persjalkainen ja paksut alaraajat myös. Ylävartalokaan ei ole siro. En ole kiinnostunut, pidän siroista ja erittäin hoikista naisista, kuten oma kumppani on.

Joo, pumpattavissa barbaroissa ei kyllä läskiä ole yhtään.

20/26 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... et tiedä miten ollaan ystävällinen flirttailematta? Varmaan tulee miespuolisten ystävien kanssa myös sekaannuksia.