Mitä jos on kahdet treffit peräkkäin eri miesten kanssa, ja kumpikin natsaa?
Typerä 1st world problem ja vieläpä täysin hypoteettinen.
Ekakertalaisena tinderissä luulin, et ei sieltä kuitenkaan ketään löydy. Mut kävikin muutamassa päivässä niin, et ensi viikolle on kahdet treffit sovittuna. Kummatkin tyypit oli tosi mukavan oloisia, mut nettipersoonat on eri asia kuin liveminät eikä oo vielä mitään keinoo tietää, kenen kans on kipinää tai onko kenenkään, joten on kai ok ja perusteltua tavata kummatkin. Chattailu nyt on vaan sitä, ja ekat treffitkin.
Mut mitä ihmettä tekisitte siinä epätodennäköisyydessä, että molemmat meniskin hyvin? Miten pitkään on mielestänne ok deittailla paria ihmistä samaan aikaan?
Olettaen, et on normaaliomatunnolla varustettu aito ihminen eikä ghostaava pleijeri.
Kommentit (51)
Jos eka natsaisi heti, peruisin seuraavat.
Aivan tekevät nämä miehetkin, kun se seuraava nainen saattaa olla vielä kauniimpi ja muutenkin ihanampi.
Sinne sekaan vaan pelaamaan:)
Mulla on kierroksessa nyt kolme. Nyt yks näyttää kiinnostavimmalta niin feidaan kaks muuta jos ton yhden kanssa tulee jotain vakavempaa. Selviää tänään
Mitä järkeä sopia tolleen treffejä? Yksi kerrallaan niin ei tarvii perua tai miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä sopia tolleen treffejä? Yksi kerrallaan niin ei tarvii perua tai miettiä?
Tai sitten toisten treffien jälkeen lasket enttententten...
Vierailija kirjoitti:
Pelivaraa jos jonkun kans ei natsaakkaan. Ei ne treffit lupaus mistään avioliitosta ole, ja sopivan kumppanin löytämiseksi voi joutua käymään useillakin treffeillä.
Mulla oli viime viikolla kahdet treffit samana päivänä. Tervetuloa tinderaikaan.
En deittailisi kahta samaan aikaan, eli ei olisi tuollaista pulmaa.
Siihen asti voit treffailla vaikka koko maailmaa samaan aikaan, kun jonkun kanssa parisuhde syntyy, ja on sovittu että muita ei enää treffailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelivaraa jos jonkun kans ei natsaakkaan. Ei ne treffit lupaus mistään avioliitosta ole, ja sopivan kumppanin löytämiseksi voi joutua käymään useillakin treffeillä.
Mulla oli viime viikolla kahdet treffit samana päivänä. Tervetuloa tinderaikaan.
Aika hektistä menoa sitten. Ihan kuin olis joku hemmetin kiire löytää se joku? No mulla ei ole ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kahvilla käynti uuden ihmisen kanssa ole kaikille lupaus sitoutumisesta. Me muut tykätään tutustua ensin ja sitten vasta mietitään sitoutumista ja parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kahvilla käynti uuden ihmisen kanssa ole kaikille lupaus sitoutumisesta. Me muut tykätään tutustua ensin ja sitten vasta mietitään sitoutumista ja parisuhdetta.
Ei olekaan, mutta juuri tuon ap:n ongelman vuoksi en tee niin. Muutenkin haluan keskittyä siihen yhteen ihmiseen kerrallaan. Silloin on paljon paremmin läsnä ja avoimempi romantiikalle.
Vierailija kirjoitti:
Aivan tekevät nämä miehetkin, kun se seuraava nainen saattaa olla vielä kauniimpi ja muutenkin ihanampi.
Sinne sekaan vaan pelaamaan:)
Niin joo, mihinkään ei tarvitse tyytyä.
En ole katunut että hyppäsin ulos pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli viime viikolla kahdet treffit samana päivänä. Tervetuloa tinderaikaan.Aika hektistä menoa sitten. Ihan kuin olis joku hemmetin kiire löytää se joku? No mulla ei ole ainakaan.
No mä haluan parisuhteen, lapsia ja avioliiton ja en oo valmis odottamaan vuosikausia.
Kun lukee naisten karmeimpia treffikokemuksia, korostuu kauhukuva miehestä, joka jo ensimmäisillä treffeillä on sillä asenteella, että jonkinlainen sitoutuminen on jo tapahtunut. Ja sitten jos mies tapailee muita kahvittelun ja juttelun merkeissä, niin sekin on ällöä pelaamista. Rehellinen nainen myönyää, että oikeastaan kaikki miehet ovat hänellä pelkästään "varalla"!
Minulle on monta kertaa käynyt näin: viikkotolkulla käyn naisen kanssa treffeillä. Kaikki sujuu hyvin. Sitten nainen yllättäen kieltätyy treffeistä numero nn, koska on aloittanut PARISUHTEEN. Että näin...
Suomessa deittailu lapsenkengissä.
Katsokaapas suuren maailman menoa vaikka siitä espanjalaisesta Serranon perheestä niin kyllä sielläkin normaalia deittailla montaa samaan aikaan kunnes jonkun kanssa homma vakavoituu.
Suomessa aletaan heti tylyttämään kun asioita ei tehdä 60-luvun tyyliin.
On ihan ok tulla nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on monta kertaa käynyt näin: viikkotolkulla käyn naisen kanssa treffeillä. Kaikki sujuu hyvin. Sitten nainen yllättäen kieltätyy treffeistä numero nn, koska on aloittanut PARISUHTEEN. Että näin...
Ja??
Mikset kysy, treffaileeko hän muitakin? Nykyaikana minä ainakin oletan, että kyllä, jos ei ole muusta puhuttu.
Sitten jossain kohtaa puhutaan ja sovitaan, ettei kumpikaan näe muita, olettaen, että molemmat haluaa perinteisen parisuhteen eikä esimerkiksi avointa suhdetta.
Jos löytäisin miehen Tinderistä, pitäisin selviönä, että hän tapailee muitakin samaan aikaan.
Ei sitä aina heti tiedä, kestä tykkää eniten ja millainen luonne toisesta paljastuu.
Nykyaikana ollaan parisuhteessa ja vakavissaan, kun molemmat poistaa Tinderin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa deittailu lapsenkengissä.
Katsokaapas suuren maailman menoa vaikka siitä espanjalaisesta Serranon perheestä niin kyllä sielläkin normaalia deittailla montaa samaan aikaan kunnes jonkun kanssa homma vakavoituu.Suomessa aletaan heti tylyttämään kun asioita ei tehdä 60-luvun tyyliin.
On ihan ok tulla nykyaikaan.
Noinhan se taitaa mennä. Itse kuitenkin ajattelen että toisesta pitää heti tulla fiilis, ettei edes tee mieli treffailla muita. Jos sitä ei tule, en näe syytä jatkaa tapailua.
Tottakai voi tavata muita, kunnes sovitaan ettei tavata muita.