Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomalaiset maailman parhaita sotilaita

Vierailija
31.08.2019 |

12 Incredible, Little-Known Facts About The Finnish Soldiers of World War II
https://www.ranker.com/list/badass-skiing-finnish-warrior-facts-wwii/aa…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä alkais Suomea puolustaan. Ennemmin kuolen. Voin mä himasta käsin ikkunasta ampua, mut en lähtis minnekään rintamalle- Lähtisin Islantiin karkuun. Enkä edes sotis herrojen sotia. 

Johtuuko tämä siitä kun valtio rakastaa enemmän múslimeita/arabeja/afrikkalaisia kuin sinua? Sinun naisesi ovat pettäneet sinut? Mä voin taistella mutta mä haluan palkkaa siitä. Rahaa, naisia ja amfetamiinia parakkiin, ja ison tontin talolla sodan jälkeen jos selviän hengissä.

Vierailija
22/24 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt parhaita kuitenkaan, mutta kansainvälisessä vertailussa ei tarvi hävetä yhtään. Kyllähän noita kokoajan koeponnistetaan isoissa harjoituksissa muiden maiden kanssa. Jopa niiden jenkkienkin kanssa pärjättiin ihan mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on jenkkiarmeijan koulutus tosi ”rasittavaa”. Kummasti siellä ylipainoisetkin roikkuvat mukana.

Huuto ja meteli on toki hirveä, ja se tekee vaikutuksen tietämättömiin. Itse vaatimustaso ja suoritukset eivät ole sen kummempia kuin Suomen armeijassa nykyään.

Rangerit, vihreät baretit, SEALit ja sellaiset sitten erikseen. Niillä on oikeasti kova ja vaativa koulutus, mutta ei niilläkään sen kummempi kuin suomalaisilla erikoisrajajääkäreillä tai taistelu-/ raivaussukeltajilla. Palvelusaika toki on pitempi.

Termi mitä  siellä käytetään, on tietenkin on 'sopimusaika' eikä siis palvelusaika, koska sehän kuuluu vain asevelvollisuusmaiden termistöön. 

Vierailija
24/24 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taitaisi monikaan suomalainen selvita USAn asevoimien koulutuksesta, senverran rankkaa on.

No eipä sinne Suomen kansalaisia otettaisikaan ja jenkeistäkin sinne menevät vain ne, jotka sotilasuraa itselleen ammatikseen haluavat, eli haluavat ammattisotilaiksi. Suurin osa siellä  ei tietenkään halua miksikään 'Amerikan sotilaiksi' (...mikä tietenkin on ihan hyvä asia,se)

Itse asiassa miehistötehtäviin taidetaan ottaa muitakin kuin kansalaisia, ja niin voi saada kansalaisuuden. Muistaakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi