Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syy miksi en tahdo lisääntyä

Vierailija
31.08.2019 |

Suomessa äitiydestä on tehty pelkkää holhoamista.
Suurin syy on se, että edelleenkään Suomen kaltaisessa sivistysvaltiossa naisella ei ole oikeutta päättää itse kehostaan. Alatiesynnytykseen painostetaan ja prljopolilla pitää ravata useita kertoja jotta saisi sektion. Silloinkaan ei välttämättä.
En aio itse synnyttää, ennenkuin naisilla on oikeus itse, ilman lääkäreitä päättää mitä kropalle tapahtuu.
Niin kauan kuin tuo asia ei muutu, pidän haarani tiukasti kiinni.

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. "Kuoleman riski on sektiossa suurempi", no mitä sitten? Aikuinen ihminen saa kyllä valita itselleen vaikka 100% riskin jos haluaa. Olisin paljon tyytyväisempi jos oikea syy eli raha tuotaisiin rehellisesti esille.

Lääkärin vala kieltää.

Vierailija
82/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nyt oikeasti jätä lapsia hommaamatta synnytyksen takia. On pelkkä tekosyy. Nämä huutelijat eivät todnäk ole löytäneet sellaista parisuhdetta, jos hankkia lapsia.

Katkeruus purkautuu vihana miehiä kohtaan, toisia naisia kohtaan (jotka parisuhteessa), perheitä ja lapsia kohtaan... Kaikkea sitä, mitä halusi, mutta ei saanutkaan.

Feminismeillä sama kimmoike.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nyt oikeasti jätä lapsia hommaamatta synnytyksen takia. On pelkkä tekosyy. Nämä huutelijat eivät todnäk ole löytäneet sellaista parisuhdetta, jos hankkia lapsia.

Katkeruus purkautuu vihana miehiä kohtaan, toisia naisia kohtaan (jotka parisuhteessa), perheitä ja lapsia kohtaan... Kaikkea sitä, mitä halusi, mutta ei saanutkaan.

Sinun on pakko olla mies sekä jokin kouluttamaton pelle, koska et erota feministiä feminismistä.

Vierailija
84/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektio on aika iso leikkaus loppujen lopuksi. Nainen tehty synnyttämään. Kipulääkitys tietty olisi toivottava, mutta muuten kyllä suurin osa selviää synnytyksestä ilman suurempia komplikaatioita.

Vierailija
85/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sektiohullu on yksinäinen sinkku, jolla ei ole edes mahdollisuutta lapsentekoon ja silti jankkaa täällä. Kadehtii rohkeampia ja parisuhteessa olevia äitejä. Ja muita normaaleja. Siksi  haukkuu.

Vierailija
86/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet, että sinun syysi ketään kiinnostaa? Tee lapsia tai ole tekemättä. Se on aivan yksi lysti. Parempikin, että mielenterveysongelmaiset eivät lisääntyisi.

No miksi sitten lisäännyit?

Jaahas , että tällainen mt-potilas tällä kertaa. Mikä on diagnoosisi?

Vierailija
87/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun on pakko olla mies sekä jokin kouluttamaton pelle, koska et erota feministiä feminismistä.

Tai tuli kirjoitusvirhe... ;). Älä huoli, en ole mies ja koulutustakin löytyy. Ja osaan jopa erottaa feminismin ja tämän nykyhulluuden, jota nykyfeministit ajavat muka feminismin nimissä. Ovat vain turhautuneita ja vihaisia naisia.

Vierailija
88/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ihan hyvin saattanut jättää. Onneksi oli rahaa hoitaa synnytys (suunniteltu sektio) toisessa eu-maassa ilman arvailuja siitä että päästääkö pelkopoli sektioon vai ei, ja peruuntuuko se viime tingassa. Ranskassa asia oli lähinnä ilmoitusluontoinen; kysyttiin kummalla tavalla tahtoo synnyttää ja sen sas jokainen valita. Inhimillistä mielestäni. Suomessakin olisin ollut valmis maksamaan omasta pussista mitta sellaista vaihtoehtoa ei täällä valitettavasti ole edes yksityisellä puolella, ihmettelen suuresti miksei?

Niin ja mieskin oli löydetty jo 6 vuotta ennen tätä operaatiota. Sama mies on yhä ja loistava isä onkin.

Vierailija
89/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot ilman lääkäreitä päättää kehostasi, niin kuka sen sektion sinulle tekee? Naapurin Ismoko?

Vierailija
90/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ihan hyvin saattanut jättää. Onneksi oli rahaa hoitaa synnytys (suunniteltu sektio) toisessa eu-maassa ilman arvailuja siitä että päästääkö pelkopoli sektioon vai ei, ja peruuntuuko se viime tingassa. Ranskassa asia oli lähinnä ilmoitusluontoinen; kysyttiin kummalla tavalla tahtoo synnyttää ja sen sas jokainen valita. Inhimillistä mielestäni. Suomessakin olisin ollut valmis maksamaan omasta pussista mitta sellaista vaihtoehtoa ei täällä valitettavasti ole edes yksityisellä puolella, ihmettelen suuresti miksei?

Niin ja mieskin oli löydetty jo 6 vuotta ennen tätä operaatiota. Sama mies on yhä ja loistava isä onkin.

Olen kuullut, että Ranskassa synnyttäjää kohdellaan oikein hyvin ja kivunlievitystä saa niin paljon kuin pyytää. Myös korjausleikkaukset ovat automaattisia ja ilmaisia. Onko asia todella näin, onko sinulla tietoa tästä vaikka omasi saitkin sektiolla? Todella hienoa, että sait sektion ilmoitusluontoisena asiana!

Vierailija
91/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ihmetellyt tätä. Aina on niitä supermammoja ärjymässä kuinka lapsi saa immuniteettisuojam ala aynnytyksessä ja miten sektio maksaa!! Eikös niitä veroja siksi makseta, että suomalaiset saisivat rahoille vastiketta?

Ja vielä hullumpaa, ettei ole yksityistä synnytyssairaalaa, ettei sektiota saa edes rahalla.

Vierailija
92/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai tuli kirjoitusvirhe... ;). Älä huoli, en ole mies ja koulutustakin löytyy. Ja osaan jopa erottaa feminismin ja tämän nykyhulluuden, jota nykyfeministit ajavat muka feminismin nimissä. Ovat vain turhautuneita ja vihaisia naisia.

Aivan varmasti tuli ;)

No, sinulla on oikeus mielipiteeseesi, tosin uskonpa vieläkin että olet mies.

Vierailija
93/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sektiohullu on yksinäinen sinkku, jolla ei ole edes mahdollisuutta lapsentekoon ja silti jankkaa täällä. Kadehtii rohkeampia ja parisuhteessa olevia äitejä. Ja muita normaaleja. Siksi  haukkuu.

Parisuhde tai lapsi ei tee kestään normaalia, eikä niiden puute epänormaalia.

En ole ap, mutta samalla linjalla hänen kanssaan.

Vierailija
94/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ihmetellyt tätä. Aina on niitä supermammoja ärjymässä kuinka lapsi saa immuniteettisuojam ala aynnytyksessä ja miten sektio maksaa!! Eikös niitä veroja siksi makseta, että suomalaiset saisivat rahoille vastiketta?

Ja vielä hullumpaa, ettei ole yksityistä synnytyssairaalaa, ettei sektiota saa edes rahalla.

Suunniteltua ilmeisesti ei tosiaan saa edes rahalla. Suomi on aivan kehitysmaa tässä asiassa, lieneekö syynä kärsimyskulttuurimme, jonka mukaan mistään ei saisi nauttia vaan kaikki on synkkää, ikävää, vaikeaa ja kivuliasta?

Vierailija
95/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kaikki eivät halua lapsia, ja parisuhde voi olla hyvä ilman lapsia.

En minä ainakaan vihaa miehiä, tykkään kovasti. En vihaa naisia tai lapsiakaan.

Feminismi ajaa erilaisten ihmisten tasa-arvoa, se ei perustu mihinkään vihaan. Et tiedä mistä puhut.

Vierailija
96/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse raskaana arvoin kovin tuon synnytystavan kanssa. Kammoan kaikkia neuloja ja leikkauksia, mutta myös synnytys pelotti aivan tajuttoman paljon.

Lopulta koin alatiesynnytyksen olevan pienempi paha kahdesta. Eihän ne supistukset mukavia olleet, monen tunnin tuska. Mutta sairaalassa henkilökunta oli erittäin mukavaa porukkaa. Ilokaasua sai vetää ihan miten lystäs ja muitakin lääkkeitä tarjottiin jatkuvasti. Neulakammon takia epiduraalin ottaminen oli synnytyksen pahin tilanne. Mutta osaava henkilökunta sai mut kestämään sen yli. Luojan kiitos! Sen jälkeen mitään kipua ei tuntunut missään, mutta ilokaasua sai vetää silti yhä! Siitä se iloinen osuus sitten alkoikin.

Kaikki ei muuten pasco alleen synnytyksessä, mulle ainakin tuli ripuli ennen synnytyksen alkua, joten suoli oli tyhjä. Olen ymmärtänyt että se on todella yleistä ja siitä voikin ennakoida synnytyksen alkavan.

En edes revennyt ja nyt oon taas paksuna.

Vierailija
97/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä. Vanhemmuus on vuosikymmenien reissu, mutta sulle vain synnytystavalla on väliä.

Vierailija
98/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuin suoraan mopoauto-jonnen iphonesta.

Vierailija
99/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti on sinutkin aivopesty... "Suomessa..", missä kuvittelet asioiden olevan "paremmin"? Ja kuka sinulle siunaa oikeuden päättää sinulle tarjoituista palveluista itse?

Tässä asiaa. Mammat ovat nyt taas vaatimassa jotakin, miten tämä ei tullut yllätyksenä. Älkää synnyttäkö, emme kaipaa enää lisää teikäläisiä vaatimaan lisää ja lisää.

Vierailija
100/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti on sinutkin aivopesty... "Suomessa..", missä kuvittelet asioiden olevan "paremmin"? Ja kuka sinulle siunaa oikeuden päättää sinulle tarjoituista palveluista itse?

Tässä asiaa. Mammat ovat nyt taas vaatimassa jotakin, miten tämä ei tullut yllätyksenä. Älkää synnyttäkö, emme kaipaa enää lisää teikäläisiä vaatimaan lisää ja lisää.

Ai, minäkö hölmönä kuvittelin että niitä lapsia kaivattaisiin lisää.🤔 Vai miksi sitten puhutaan synnytystalkoista, väitetään kaikkia lapsettomia itsekkäiksi ja paasataan nykynaisten hedonismissa kyllästymiseen asti.😂