Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syy miksi en tahdo lisääntyä

Vierailija
31.08.2019 |

Suomessa äitiydestä on tehty pelkkää holhoamista.
Suurin syy on se, että edelleenkään Suomen kaltaisessa sivistysvaltiossa naisella ei ole oikeutta päättää itse kehostaan. Alatiesynnytykseen painostetaan ja prljopolilla pitää ravata useita kertoja jotta saisi sektion. Silloinkaan ei välttämättä.
En aio itse synnyttää, ennenkuin naisilla on oikeus itse, ilman lääkäreitä päättää mitä kropalle tapahtuu.
Niin kauan kuin tuo asia ei muutu, pidän haarani tiukasti kiinni.

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan, ja luontokin kiittää.

Vierailija
2/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ihmetellyt tätä. Aina on niitä supermammoja ärjymässä kuinka lapsi saa immuniteettisuojam ala aynnytyksessä ja miten sektio maksaa!! Eikös niitä veroja siksi makseta, että suomalaiset saisivat rahoille vastiketta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa pelkopolilla, puhelin oli eri mieltä.

Ap

Vierailija
4/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. "Kuoleman riski on sektiossa suurempi", no mitä sitten? Aikuinen ihminen saa kyllä valita itselleen vaikka 100% riskin jos haluaa. Olisin paljon tyytyväisempi jos oikea syy eli raha tuotaisiin rehellisesti esille.

Vierailija
5/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat ovat miehiä tai alatiesynnyttäneitä naisvihaajia.

Vierailija
6/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti on sinutkin aivopesty... "Suomessa..", missä kuvittelet asioiden olevan "paremmin"? Ja kuka sinulle siunaa oikeuden päättää sinulle tarjoituista palveluista itse?

Vierailija
7/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että naiset alkavat heräilemään, että meilläkin on oikeuksia :)

T. vela samoista syistä

Vierailija
8/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti on sinutkin aivopesty... "Suomessa..", missä kuvittelet asioiden olevan "paremmin"? Ja kuka sinulle siunaa oikeuden päättää sinulle tarjoituista palveluista itse?

Sveitsi, Yhdysvallat...

Vierailija
9/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. "Kuoleman riski on sektiossa suurempi", no mitä sitten? Aikuinen ihminen saa kyllä valita itselleen vaikka 100% riskin jos haluaa. Olisin paljon tyytyväisempi jos oikea syy eli raha tuotaisiin rehellisesti esille.

Mikä estää? Sen kun maksat omasta pussistasi...

Vierailija
10/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela, mutta jos josssin mielenhäiriössä päättäisin lisääntyä, vaatisin sektion ehdottomasti. Olen liian arvokas tullakseni nöyryytetyksi, revittäväksi ja sorkittavaksi ja saamaan mahdollisesti elinikäisiä vammoja.

Vierailija
11/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesikö pimppa pahastikin synnyttäessä?

Näköjään aivoihin asti :)

Vierailija
12/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan hyvä, että et lisännykään, jos olet pelokas ja ennakkoluuloinen ja ehdoton mielipiteissäsi.  Kasvattajalle ne ominaisuudet eivät sovi.

Vierailija
13/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää? Sen kun maksat omasta pussistasi...

Samaan aikaan kannustetaan synnytystalkoisiin, mutta ei olla valmiita tekemään mitään sen eteen että asiasta tulisi edes siedettävä. Kehitysapuun syydetään miljoonia, mutta edelleen naisen tulisi kärsiä sietämätöntä kipua synnyttäessä, vaikka vaihtoehtojakin on. Mielestäni se on silloin valtion asia kustantaa, jos niitä veronmaksajia halutaan lisää. Afrikasta niitä ei saa ja sinne on rahaa antaa, niin nyt pitäisi Herra Rinteen tehdä päätöksiä.

Vierailija
14/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sveitsi, Yhdysvallat...

Kyllä Suomessakin saa, jos maksaa itse! Synnyttäminen on törkeän kallista USA:ssa.

Vierailija
15/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan hyvä, että et lisännykään, jos olet pelokas ja ennakkoluuloinen ja ehdoton mielipiteissäsi.  Kasvattajalle ne ominaisuudet eivät sovi.

En minä lapsen kasvattamista pelkää, alapään repeämistä ja sitä nöyryytystä kyllä, mikä synnytys on.

Ap

Vierailija
16/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä lapsen kasvattamista pelkää, alapään repeämistä ja sitä nöyryytystä kyllä, mikä synnytys on.

Ap

Eri

Itse en kokenut alatiesynnytystä nöyryyttävänä lainkaan. Mikä siinä olisi nöyryyttävää mielestäsi?

Vierailija
17/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siihen osasyynä myös jonkinlainen hämärä "luonnonmukaisuus" ideologia jota pitävät yllä varsinkin jotkut kätilöt. Olen synnyttänyt 3 lasta alateitse mutta samaa mieltä kuin ap - äidin pitäisi saada halutessaan valita sektio, ainakin omalla rahalla.

Vierailija
18/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sveitsi, Yhdysvallat...

Kyllä Suomessakin saa, jos maksaa itse! Synnyttäminen on törkeän kallista USA:ssa.

Eikös niitä veroja siksi makseta?

Vierailija
19/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sveitsi, Yhdysvallat...

Suomessa sektiota ei saa edes rahalla.

Usassa vakuutus maksaa suurelta osin synnytyksen ja he eivät maksa veroja kuten Suomessa.

Myös Isossa-Britanniassa nainen saa julkisella puolella aina valita synnytystapansa ja tämä siksi ettå naisilla on oikeus tietää alatiesynnytyksenkin riskeistä ja itse valita kumman riskin on valmis ottamaan.

Vierailija
20/190 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sveitsi, Yhdysvallat...

Oliko tämä sarkasmia?