Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaimplanttien otto

Vierailija
31.08.2019 |

Olen aina ollut pienirintainen, eikä se ole koskaan ollut minulle ongelma. Oikeastaan päinvastoin, pidän pienistä rinnoista. Ennen lasten saamista rinnat olivat kiinteät, mutta kahden lapsen ja pitkien imetysten jälkeen, rinnoista ei (yllätys, yllätys) ole juuri mitään jäljellä. Koko ei edelleenkään ole ongelma, vaan se, että rinnat ovat vain roikkuvat nahkapussit rintakehässä. Olen aika pienikokoinen ja malliltani muutenkin sellainen, ettei rasva kerry yläkroppaan, vaan reisiin ja pakaroihin.

Olen nyt käynyt plastiikkakirurgilla pohtimassa implanttien ottoa. Jännittää kuitenkin tehdä niin isoa päätöstä, vaikka olen asiaa jo pohtinut pari vuotta vakavasti. En ole tyytyväinen nykytilanteeseen, mutta pelkään, että mitä jos leikkauksen jälkeen rinnat ovat kuitenkin tosi isot ja kadun sitä. Nyt siis päädyttiin implantin koossa 245cc.

Saa kritisoida, polkea maan rakoon tai vaikka kannustaakin, mutta haluan vain kuulla muiden ajatuksia.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ota halvalla silikoneja esim. Virossa. Kannattaa maksaa vähän enemmän niin lopputulos varmaan parempi.

Vierailija
2/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko katsonu katsomosta sarjaa Kauneuden hinta? Siellä tavalliset ihmiset kertoo miksi ovat päätyneet mm rintojen korjausleikkaukseen ja mitä tunteita operaatio on herättänyt ennen ja jälkeen. Ehkä sieltä saat jotain lisäajatuksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat ihmisen, joka ei ota sinua ellei tissit ole priimat? No mitä ajattelet siitä suhteesta tulevan, mietin vain.

Vierailija
4/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vähän isommat ja ne on todella sopusuhtaiset ja luonnollisen kokoiset ja näköiset. Nykyinen miesystäväni ei edes tajunnut asiaa ennen kuin sanoin siitä, ja me siis olimme olleet jo intiimisti siinä vaiheessa. Jostain kertoo varmaan sekin, että mulle on joku ehdottanut implantteja - siis siinä vaiheessa kun mulla ne jo oli :) Totesin vain, että olen todella tyytyväinen rintoihini, kiitos kuitenkin ehdotuksesta :D  

Vierailija
5/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1/5

Vierailija
6/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat ihmisen, joka ei ota sinua ellei tissit ole priimat? No mitä ajattelet siitä suhteesta tulevan, mietin vain.

Tuolla ajatusmallilla kaikkien pitäisi ottaa kumppanikseen sellainen, jolla ei ole mitään kriteerejä. Joku rahaton, kädetön, aivokuollut rumilus. Sellaisen kanssa elämä olisi sitten kai täydellistä, koska hänelle kelpaa ihan minkälaisena tahansa?

Vierailija
7/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sinä tämän repäisit? Perheenäiditkin ottavat implantteja IHAN ITSENSÄ vuoksi.

Ap, ainut mitä minä EN ymmärrä, on tämä täältä mielipiteiden kyseleminen. SINUN kroppasi, sinun elämäsi, sinun rahasi, sinun päätöksesi. 

Vierailija
8/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ajatusmallilla kaikkien pitäisi ottaa kumppanikseen sellainen, jolla ei ole mitään kriteerejä. Joku rahaton, kädetön, aivokuollut rumilus. Sellaisen kanssa elämä olisi sitten kai täydellistä, koska hänelle kelpaa ihan minkälaisena tahansa?

Apua, onpa aggressiivinen kommentti. Tissithän ei voi olla ainoa kriteeri siinä missä kassitkaan. Totta kai ulkonäkö merkkaa kokonaisuudessa, mutta jos olisin todella todella rakastunut mieheen, joka on esmes 5 cm lyhyempi kuin minä, en todellakaan jäisi miettimään tuota pituuseroa. Jos on sielun yhteys johonkuhun, pienet fyysiset attribuutit eivät kaada kokonaisuutta. Pointtini oli se, että jos suhteen tulevaisuus riippuu vain tisseistä yksin, kyseessä on väärä suhde. En sanonut, että tissit itsessään ovat täysin merkityksettömät.

Vierailija
9/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sinä tämän repäisit? Perheenäiditkin ottavat implantteja IHAN ITSENSÄ vuoksi.

Ap, ainut mitä minä EN ymmärrä, on tämä täältä mielipiteiden kyseleminen. SINUN kroppasi, sinun elämäsi, sinun rahasi, sinun päätöksesi. 

Kukaan ei anna itseänsä leikellä ihan itsensä vuoksi, törrppö. Jos olisit autiolla saarella jossa ei ole ketään muita ihmisiä, et miettisi miltä tissisi näyttävät.

Vierailija
10/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei anna itseänsä leikellä ihan itsensä vuoksi, törrppö. Jos olisit autiolla saarella jossa ei ole ketään muita ihmisiä, et miettisi miltä tissisi näyttävät.

Hyvinkin voisin miettiä sitä, pönttö. Siellä ei vaan olisi ketään tekemässä leikkausta, idiootti. 

Vierailija
11/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin itsensä vuoksi, jotta kelpaisivat muiden silmissä. Surullista.

Elä ota ap, niistä tulee syöpä ja ne sairastuttaa elimistön.

Vierailija
12/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pohdin nuorempana samaa asiaa, mutta päädyin siihen, etten ottanut silikonia rintoihin. Nykyään olen ihan tyytyväinen luomurintoihini, ja koska olen hoikka, pienet rinnat sopivat vartaloani oikeastaan kivasti. Halutessani ”täytettä” käytän muotoilevia rintaliivejä. Edullista, helppoa ja ilman terveysriskejä.

Vierailija
13/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset ammattitaitoisen kirurgin ja sen kokoisen implantin, jolla saat samankokoiset rinnat mitkä sinulla oli ennen imetystä.

Problem solved.

Vierailija
14/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin tottuu vaikka alussa oudon isoilta tuntuvat. Mulla ollut silarit jo 25 vuotta ilman ongelmia, olen pelkästään tyytyväinen.

Vierailija
15/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, onpa aggressiivinen kommentti. Tissithän ei voi olla ainoa kriteeri siinä missä kassitkaan. Totta kai ulkonäkö merkkaa kokonaisuudessa, mutta jos olisin todella todella rakastunut mieheen, joka on esmes 5 cm lyhyempi kuin minä, en todellakaan jäisi miettimään tuota pituuseroa. Jos on sielun yhteys johonkuhun, pienet fyysiset attribuutit eivät kaada kokonaisuutta. Pointtini oli se, että jos suhteen tulevaisuus riippuu vain tisseistä yksin, kyseessä on väärä suhde. En sanonut, että tissit itsessään ovat täysin merkityksettömät.

Kuka nyt on väittänytkään, että ne olisi ainoa kriteeri tai suhteen ainoa merkitsevä asia? Jos niiden leikkauttaminen saa itsetunnon kohoamaan ja tavallaan palauttamaan rinnat ennalleen. niin miksipä ei sitä tekisi. Joku 5cm lyhyempi mies on aina ollut saman mittainen, eikä millään toimenpiteillä siitä muuksi muutu, joten kyse on ihan eri asiasta.

Vierailija
16/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, aiheuttavat aineenvaihduntahäiriöitä, turvotusta ja jopa syöpää.

Siksi ulkomailla on muotia poistattaa niitä nyt. Suomi tulee vaan tosi paljon aina jäljessä.

Vierailija
17/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty neuvomaan sinua. Jokainen tekee omat päätöksensä. Itselle ainoastaan laitattaisin implantit jos esim. syövän takia rinta joudutaan poistamaan.

Vierailija
18/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän silikonit ole enää muotia, nykyään ne kohotukset tehdään omalla rasvalla! Jenkeissäkin tehty yli 10 vuotta.

Suomessakin taitaa olla jopa pari klinikkaa, jotka tekee tuota rasvansiirtoa rintoihin.

Tulee todella kaunis ja luonnollinen lopputulos ja pysyy vuosikymmeniä. Tutulle rakennettiin omalla rasvalla (otettiin vyötäröstä ja reisistä) uudet rinnat syövän jälkeen, ja melkein nelikymppiselle 10 vuotta aiemmin imettäneelle tuli sillä menetelmällä ihan parikymppisen c-kuppirinnat.

Halpismaat käyttää edelleen "itä blokkityylistä" halpismuovia rintojen tilalle.

Vierailija
19/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin voisin miettiä sitä, pönttö. Siellä ei vaan olisi ketään tekemässä leikkausta, idiootti. 

Eli mielestäsi olisi ihan täysin täyspäistä prepata omaa kroppaa ei-ketään varten?

Vierailija
20/79 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi implanttinaiset on kamalia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi