Lue keskustelun säännöt.
Mieheni kieltää aina riitatilanteesta keskustelun ulkopuolisten kanssa (uhkaa erolla)
31.08.2019 |
Onko muilla samanalaista ongelmaa. Riita tulee siitä, kun aviomies ei noudata silloin tällöin yhteisesti sovittuja sääntöjä. Sitten minulla tulee ihan asiallisesti asiasta sanomista ja torumista.
Lopputulos on kuitenkin usein se, että minä olen riidanhaastaja ja syyllinen ja syyllistäjä.
Kaipaisin ulkopuolisten näkemyksiä tilanteisiin ja keskustelua. Mutta mieheni on kieltänyt keskustelemasta riidoista kenenään ulkopuolisten kanssa, muuten tulee kuulemma ero.
Mistä ihmeestä tässä on nyt kysymys. Olenko huono ihminen?
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luin ainoastaan ap:n vastaukset ketjusta. Aloin miettimään edellistä avioliittoani. Mies oli juuri niin hyvä, miten ap kuvailee omaa miestään. Hän ei tosin tehnyt ohareita, mutta kun meillä oli jokin riita, niin mies aina syyllisti minua eikä itse ollut koskaan väärässä. En muista hänen koskaan niiden parinkymmenen vuoden aikana pyytäneen anteeksi.
Minun olisi pitänyt myös nauhoittaa niitä riitoja, koska mies väitti minun muistavan väärin. Hyvä, että teet niin!