Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen tekemistä vääryyksistä

Vierailija
14.08.2023 |

kostetaan viattomille. Miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isien synnit kostetaan seitsemän sukupolvea.

Vierailija
2/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko päästäsi sairas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää raukkikset väliin.

Vierailija
4/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kolmanteen ja neljänteen sukupolveen asti.

Vierailija
5/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaa itse omista teoistaan. Valitettavasti koston kohteeksi voi joutua vaikka ei olisi mitään tehnyt. Ja kuka auttaa? Ei kukaan

Vierailija
6/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vastaa itse omista teoistaan. Valitettavasti koston kohteeksi voi joutua vaikka ei olisi mitään tehnyt. Ja kuka auttaa? Ei kukaan

Jep. Vanhemmat kaltoinkohtelivat kaveriani koko lapsuuden ja itse asiassa jatkuu vielä nyt aikuisenakin. Kaveri kostaa minulle, kun ei vanhemmilleen uskalla. Ja minä olen vain sivustaseuraaja, jonka ei pitäisi olla mitenkään mihinkään osallinen.

Vierailija
7/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Vanhemmat kaltoinkohtelivat kaveriani koko lapsuuden ja itse asiassa jatkuu vielä nyt aikuisenakin. Kaveri kostaa minulle, kun ei vanhemmilleen uskalla. Ja minä olen vain sivustaseuraaja, jonka ei pitäisi olla mitenkään mihinkään osallinen.

Ja tosiaan kukaan ei auta. Vaan päinvastoin sankat joukot kaikenlaisia sosiaali-ihmisiä väittää minulle, että minun pitää vain sääliä tuota kaltoinkohdeltua rassukkaa. Kukaan ei kyllä sääli minua, vaikka tuo "säälittävä" käyttäisi minuun millaista väkivaltaa, henkistä tai fyysistä.

Vierailija
8/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oma paha olo halutaan purkaa ihan keneen tahansa, joka sattuu kohdalle.

Vierailija
9/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan kukaan ei auta. Vaan päinvastoin sankat joukot kaikenlaisia sosiaali-ihmisiä väittää minulle, että minun pitää vain sääliä tuota kaltoinkohdeltua rassukkaa. Kukaan ei kyllä sääli minua, vaikka tuo "säälittävä" käyttäisi minuun millaista väkivaltaa, henkistä tai fyysistä.

Ihan oma valinta jäädä tuollaisen "kaveriksi".

Vierailija
10/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kellekään viattomille kosteta, vaan bääryyden tekijälle ja/tai hänen käsikassaralleen. Ei pidä tehdä vääryyttä, jos kosto pelottaa. Alkoiko puntti tutista?

Vierailija
11/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinno, monet raiskaajat ja muut narsistit ei koe tehneensä väärin eivätkä ota aitoa vastuuta.

Kun omatunnon palikka puuttuu, se puuttuu. Omatunto on puhdas kun se on käyttämätön.

Vierailija
12/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kellekään viattomille kosteta, vaan bääryyden tekijälle ja/tai hänen käsikassaralleen. Ei pidä tehdä vääryyttä, jos kosto pelottaa. Alkoiko puntti tutista?

Jos esimerkiksi jonkun läheinen tehnyt rikollisia asioita, niin niitä ei tule kenenkään kostaa sellaiselle jolla ei ole asioiden kanssa mitään tekemistä. Se on sairasta.

Vierailija
13/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma valinta jäädä tuollaisen "kaveriksi".

No katsohan, otin täydellisen pesäeron, niin tuo aloitti viranomaisten kautta jahtaamisen.

Vierailija
14/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme