Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta vain id*ootit ja typerykset joutuvat käymään palkkatöissä koko elämänsä

Vierailija
31.08.2019 |

Fiksut ja älykkäät eivät joudu. Itse lukeudun jälkimmäisiin. Pystyn tulemaan toimeen pelkillä pääomatuloilla ja sitä ennenkin elin mieluummin vailla töitä, kun käyn töissä. Työnteko on vain idioo tteja varten.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä yksi mielipide miljoonien joukosta.

Vierailija
2/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy sääliksi työkavereitani, jo8lla ei ole valinnanvaraa, kuten minulla, että he eivät voi jäädä töistäpois, vaikka haluaisivatkin. Ja aika moni haluaisi. Pidän heitä ihan nollina ja luusereina.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä yksi mielipide miljoonien joukosta.

Kuka tahansa älykäs ihminen on samaa mieltä. Eri asia on, jos työstään pitää, eikä koe sitä pakkona.

Ap

Vierailija
4/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse hankkinut pääomasi nollasta lähtien ilman perintöä, niin siinä tapauksessa olet varmaankin kohtalaisen fiksu. Muussa tapauksessa olet pelkkä tyhjäpäinen paskanpuhuja.

Vierailija
5/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy sääliksi työkavereitani kirjoitti ap, mutta ei kuulemma käy töissä.

Vierailija
6/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet itse hankkinut pääomasi nollasta lähtien ilman perintöä, niin siinä tapauksessa olet varmaankin kohtalaisen fiksu. Muussa tapauksessa olet pelkkä tyhjäpäinen paskanpuhuja.

En ole, mutta osasin syntyä oikeanlaiseen perheeseen, toisin kuin halveksimani nollat.

Ap

Vierailija
7/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun käy sääliksi työkavereitani, jo8lla ei ole valinnanvaraa, kuten minulla, että he eivät voi jäädä töistäpois, vaikka haluaisivatkin. Ja aika moni haluaisi. Pidän heitä ihan nollina ja luusereina.

Ap

No miksi sinä siis olet töissä, vaikka se on vain id iooteille ja luusereille? 

Vierailija
8/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama, miten eläkeiänkin käy, mulla on tuloja eikä tarvitse nyyhkiä ja olla yhteiskunnan varassa ja elättinä. Silläkään ei ole väliä, minkäkokoisia eläkkeistä sukupolvelleni tulee suhteessa nykyisiin.

Ap

Vierailija
9/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun eka tollo herännyt.

Vierailija
10/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En koko elämääni, se lukee otsikossa. Enkä olisi välittänyt olla tähänkään saakka, mutta jouduin taipumaan painostuksen alla.

Ap

Vierailija
11/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että teidän itkiessä, ettette pääse eläkkeelle, päästän röhönaurun seuratessani ulinaa.

Ap

Vierailija
12/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No-just siksi 😁

Vierailija
13/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En koko elämääni, se lukee otsikossa. Enkä olisi välittänyt olla tähänkään saakka, mutta jouduin taipumaan painostuksen alla.

Ap

Ei kukaan muukaan ole koko elämäänsä töissä. 

Vierailija
14/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään omasta työstä erittäin paljon ja saan tehdä lisäksi 3 päivää viikossa etänä töitä. Palkka yli 4k kuussa ja pelkällä peruskoulupohjalla, niin on kyllä juhlanpaikka! Lisäksi pääomatuloja 15-20k vuodessa ja ne vain kasvavat vuosi vuodelta. Kyllä teen töitä vielä eläkkeelläkin, on kuulkaas sen verta mukavaa ja rentoa työntekoa!

Vierailija
15/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että teidän itkiessä, ettette pääse eläkkeelle, päästän röhönaurun seuratessani ulinaa.

Ap

Äitihullun uusi lauantaifantasia. 

Vierailija
16/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Onhan se rankkaa, jos karenssia pukkaa ellei mee töihin 🤔

Vierailija
17/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta osasin syntyä oikeanlaiseen perheeseen, toisin kuin halveksimani nollat.

Ap

Kirjallinen ulosantisi vaikuttikinvahvasti siltä, että tuskin olet kyennyt itse mitään rakentamaan.

Vierailija
18/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei kukaan muukaan ole koko elämäänsä töissä. 

No ei tietenkään, mutta missä ihmiset sitten työikäisinä ovat? Työttöminä vai? Eikä tule rahaa mistään.

Ap

Vierailija
19/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, eli olet siis se jälkimmäinen.

Vierailija
20/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirjallinen ulosantisi vaikuttikinvahvasti siltä, että tuskin olet kyennyt itse mitään rakentamaan.

Olen kirjoittnut ällän äidinkielestä, niin että turha itkeä siellä. 92 pisteen aineen (100:sta)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän