Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta vain id*ootit ja typerykset joutuvat käymään palkkatöissä koko elämänsä

Vierailija
31.08.2019 |

Fiksut ja älykkäät eivät joudu. Itse lukeudun jälkimmäisiin. Pystyn tulemaan toimeen pelkillä pääomatuloilla ja sitä ennenkin elin mieluummin vailla töitä, kun käyn töissä. Työnteko on vain idioo tteja varten.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun käy sääliksi työkavereitani, jo8lla ei ole valinnanvaraa, kuten minulla, että he eivät voi jäädä töistäpois, vaikka haluaisivatkin. Ja aika moni haluaisi. Pidän heitä ihan nollina ja luusereina.

Ap

No miksi sinä siis olet töissä, vaikka se on vain id iooteille ja luusereille? 

En koko elämääni, se lukee otsikossa. Enkä olisi välittänyt olla tähänkään saakka, mutta jouduin taipumaan painostuksen alla.

Ap

Ei kukaan muukaan ole koko elämäänsä töissä. 

No ei tietenkään, mutta missä ihmiset sitten työikäisinä ovat? Työttöminä vai? Eikä tule rahaa mistään.

Ap

Sinä voit nyt mennä takaisin nukkumaan ja nousta sitten uudelleen vähän paremmalla päällä, jookosta? Puhutaan niistä aikuisten asioista sitten, kun sinulla ymmärrys riittää. 

Vierailija
22/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh provohan tämä, mutta sinänsä jaan tietyllä tavalla ajatuksen. Itse olen sijoittanut pian 25 vuotta ja pääomatuloilla pystyisin jo elämään, en leveästi, mutta ihan asiallisesti. Täytän 45 tänä vuonna ja on lohdullista, että voin jättäytyä pois työelämästä koska tahansa. Olen ajatellut jatkaa töissä kunnes täytän 50v, sitten mietin uusia tuulia vaikkapa vapaaehtoistyön merkeissä.

En ole missään vaiheessa ollut mikään ns hyvätuloinen, keskituloinen vain, eikä minulla ole ollut mitään alkupääomaa. Olen elänyt ihan mukavasti, en kituuttanut, ja lapsiakin on 3. Pitkäjänteisyyttä vain vaatii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet itse hankkinut pääomasi nollasta lähtien ilman perintöä, niin siinä tapauksessa olet varmaankin kohtalaisen fiksu. Muussa tapauksessa olet pelkkä tyhjäpäinen paskanpuhuja.

En ole, mutta osasin syntyä oikeanlaiseen perheeseen, toisin kuin halveksimani nollat.

Ap

Ok, eli olet siis se jälkimmäinen.

Oletpa katkeran ja kateellisen oloinen paremmin pärjäävilwle ja helpommalla pääseville., tai meille, jotka voimme valita, mitä haluamme tehdä

Ap

Vierailija
24/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut- ja älykkäät eivät kirjoittele tällaisia, eivätkä varsinkaan av:lla.

Taidat ollakin vain joku nobody!

Vierailija
25/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun käy sääliksi työkavereitani, jo8lla ei ole valinnanvaraa, kuten minulla, että he eivät voi jäädä töistäpois, vaikka haluaisivatkin. Ja aika moni haluaisi. Pidän heitä ihan nollina ja luusereina.

Ap

En koko elämääni, se lukee otsikossa. Enkä olisi välittänyt olla tähänkään saakka, mutta jouduin taipumaan painostuksen alla.

Ap

No ei tietenkään, mutta missä ihmiset sitten työikäisinä ovat? Työttöminä vai? Eikä tule rahaa mistään.

Ap

Sinä voit nyt mennä takaisin nukkumaan ja nousta sitten uudelleen vähän paremmalla päällä, jookosta? Puhutaan niistä aikuisten asioista sitten, kun sinulla ymmärrys riittää. 

Itselläsi ei riitä ymmärrys, kun et ole vapaa valitsemaan elämääsi, kuten minä. Köyhät typerykset ovat töissä tai vielä sitäkin huonommassa asemassa koko elämänsä.

Ap

Vierailija
26/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh provohan tämä, mutta sinänsä jaan tietyllä tavalla ajatuksen. Itse olen sijoittanut pian 25 vuotta ja pääomatuloilla pystyisin jo elämään, en leveästi, mutta ihan asiallisesti. Täytän 45 tänä vuonna ja on lohdullista, että voin jättäytyä pois työelämästä koska tahansa. Olen ajatellut jatkaa töissä kunnes täytän 50v, sitten mietin uusia tuulia vaikkapa vapaaehtoistyön merkeissä.

En ole missään vaiheessa ollut mikään ns hyvätuloinen, keskituloinen vain, eikä minulla ole ollut mitään alkupääomaa. Olen elänyt ihan mukavasti, en kituuttanut, ja lapsiakin on 3. Pitkäjänteisyyttä vain vaatii.

Ajatteletko sinäkin, että muut (toisin elävät) ovat luusereita ja idi ootteja? Et varmaankaan, et ilmaise itseäsi ap:n tapaan.

Vierailija
27/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Itselläsi ei riitä ymmärrys, kun et ole vapaa valitsemaan elämääsi, kuten minä. Köyhät typerykset ovat töissä tai vielä sitäkin huonommassa asemassa koko elämänsä.

Ap

Menetkös siitä vai pitääkö tulla peittelemään?

Vierailija
28/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on täysin oikeassa.

Vierailija
29/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko sinäkin, että muut (toisin elävät) ovat luusereita ja idi ootteja? Et varmaankaan, et ilmaise itseäsi ap:n tapaan.

En tietenkään, jokaisella meillä on oma tapa elää, mutta sinänsä kyllä ajattelen, että jos ei aivan minimaaliset tulot ole, on hassua ettei yhtään mieti sijoittamista ja tulevaa. Kaiken kuluttaminen on mielestäni kovin lyhytnäköistä, jos ei ole aivan pakko elämisen kannalta.

Vierailija
30/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta oikeassa olet itse siirryin pääomatuloille 48 vuotiaana ja asustelen Thaimaa.

Mies 55v

Vierailija
31/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet itse hankkinut pääomasi nollasta lähtien ilman perintöä, niin siinä tapauksessa olet varmaankin kohtalaisen fiksu. Muussa tapauksessa olet pelkkä tyhjäpäinen paskanpuhuja.

En ole, mutta osasin syntyä oikeanlaiseen perheeseen, toisin kuin halveksimani nollat.

Ap

Kirjallinen ulosantisi vaikuttikinvahvasti siltä, että tuskin olet kyennyt itse mitään rakentamaan.

Olen kirjoittnut ällän äidinkielestä, niin että turha itkeä siellä. 92 pisteen aineen (100:sta)

Ap

Heh, sinä mitään ole kirjoittanut. Jo on taas voimafantasiat heti aamusta.

Vierailija
32/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä itse idiootti ja luultavasti olet tosi yksinäinen..moni ihminen joka töissä niin nauttii just siitä että tienaa itse omat rahat..ja meillä jotka käy töissä on kavereita..sulla ei oo..oot yksinäinen rasukka ja luultavasti narsisti..onnea vaan..

Vierailija
33/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ConAir-leffassa päähenkilö (Nicholas Cage) kivahtaa psykopaattimurhaajalle (Steve Buscemi) että tämä on yksinkertaisesti täysin mielipuolitapaus eikä heillä ole mitään yhteistä jutunaihetta.

Psykopaatin lakoninen vastaus: "Semantiikkaa. 50 vuotta 50h duunissa, eikös se ole mielipuolista..."

Sanoisin että leffahistorian terävimpiä lausahduksia. Ja ymmärsin olevani yksi näistä hulluista :(

Vierailija
34/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirjallinen ulosantisi vaikuttikinvahvasti siltä, että tuskin olet kyennyt itse mitään rakentamaan.

Olen kirjoittnut ällän äidinkielestä, niin että turha itkeä siellä. 92 pisteen aineen (100:sta)

Ap

Heh, sinä mitään ole kirjoittanut. Jo on taas voimafantasiat heti aamusta.

Olen kirjoittanut, aika häpeä, jos et itse ole. Ei ole edes kovin vaikeaa.

Ap

Vierailija
35/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä itse idiootti ja luultavasti olet tosi yksinäinen..moni ihminen joka töissä niin nauttii just siitä että tienaa itse omat rahat..ja meillä jotka käy töissä on kavereita..sulla ei oo..oot yksinäinen rasukka ja luultavasti narsisti..onnea vaan..

Työnteko ei ainakaan ystäviä tuo, varsinkn, kun en voi arvostaa ihmisiä, joiden on pakko olla siellä.

Ap

Vierailija
36/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vielä päässyt edes vakituiseen työelämään.

Vierailija
37/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin säälittää työssäkäyvät, tai ainakin he, jotka joutuvat tekemään matalasti palkattua raskasta ja inhottavaa työtä pakosta. Eri asia jos on unelma-alalla.

Vierailija
38/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs paskaduunari-mammoja kiukuttaa. Mut ei se mitään, painakaa vain tunnollisesti ylitöissä, niin me asiamme vähän paremmin järjestäneet jäämme eläkkeelle jo kolmekymppisenä :^)

Vierailija
39/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päässyt. Eli joutunut. Mutta olen viettänyt aika pitkään aikaa muualla, kuten opiskelemassa kaikenlaista huuhaata ja muuta onnellista. Tai pitämällä välivuosia. Olen ollut työelämässä jotain 16 vuotta, jos lasketaan äitiys- ym. vapaat pois. Sekin on ihan liikaa.

Ap

Vierailija
40/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päässyt. Eli joutunut. Mutta olen viettänyt aika pitkään aikaa muualla, kuten opiskelemassa kaikenlaista huuhaata ja muuta onnellista. Tai pitämällä välivuosia. Olen ollut työelämässä jotain 16 vuotta, jos lasketaan äitiys- ym. vapaat pois. Sekin on ihan liikaa.

Ap

Ylikseltä soitettiin ja haluttiin provo takaisin omalle palstalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan