Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta vain id*ootit ja typerykset joutuvat käymään palkkatöissä koko elämänsä

Vierailija
31.08.2019 |

Fiksut ja älykkäät eivät joudu. Itse lukeudun jälkimmäisiin. Pystyn tulemaan toimeen pelkillä pääomatuloilla ja sitä ennenkin elin mieluummin vailla töitä, kun käyn töissä. Työnteko on vain idioo tteja varten.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin virheesi on kuvitella, että mielipiteelläsi olisi sen suurempaa merkitystä tai se kiinnostaisi muita.

Vierailija
42/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun käy sääliksi työkavereitani, jo8lla ei ole valinnanvaraa, kuten minulla, että he eivät voi jäädä töistäpois, vaikka haluaisivatkin. Ja aika moni haluaisi. Pidän heitä ihan nollina ja luusereina.

Ap

No voi voi. Mulla on valinnanvaraa, mutta haluan olla hyödyllinen yhteiskunnan jäsen. Rakastan työtäni ja tunnetta siitä, että olen tarpeellinen. Terveisin nolla ja luuseri sinun mielestäsi, mutta ehkä se on vain sinun mielipiteesi.

Vierailija
44/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin säälittää työssäkäyvät, tai ainakin he, jotka joutuvat tekemään matalasti palkattua raskasta ja inhottavaa työtä pakosta. Eri asia jos on unelma-alalla.

Kunnioitan heitä.

Kiitos, työpanostanne tarvitaan, ja ansaitsisitte paremman palkan.

Vierailija
45/45 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olenkin ns hyvätuloinen, silti olen vain keskinkertaisuus sillä tuloni ovat palkkatuloa ja vain vähän pääomatuloa.

Jos olisin oikeasti nokkela, tähän ikään (46) mennessä rahoittaiain elämäni pääomatuloilla ja tekisin mitä lystää eli en ainakaan mitään palkkatöitä kuin korkeintaan ajoittain. Enkä olisi myöskään alkanut perheelliseksi.

Olennaista on kuitenkin oikeasti päätösvalta/vapaus tekemisiinsä. Kummasti se asuntolaina, palkkatyö ja perhe rajoittaa vapauksia, eikä ihmiset edes tajua sitä. Tässä ketjussa oli jo aikaisemmin laittamani youtube-pätkä, jossa tiivistetään hyvin kuinka typerää/mielipuolista on ns tavallisen ihmisen elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän