Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäin äitiyslomalle, eikä minua muistettu MITENKÄÄN.

Vierailija
30.08.2019 |

Oon niin pöyristynyt, että näin tapahtui. Oon siis työntekijä, joka aina tekee tunnollisesti ja tehokkaasti kaiken. Oon miesvaltaisella alalla oikeastaan ainoita naisia ja painanut niska limassa duunia saatuani ylennyksen. Työn jälki on ollut hyvää, olen tavoitelukemissa jokaisella vastuualallani.

Olin jotenkin olettanur, että mulle jotain pientä edes järjestettäisiin koska olen tuottoisa työntekijä. Odotin koko päivän - eikä yhtään mitään tapahtunut. Kumpikaan mun pomoista ei edes moikannut mua työpäivän päätteeksi. Aamupalaverissa sentään totesivat, että tänään on mun viimeinen työpäivä.

Arvatkaa, huvittaako mennä tuonne enää takaisin jos olen kuitenkin niin yhdentekevä heille? Oon vaan itkenyt työpäivän jälkeen, kun tuntuu että koko ura on vedetty alas vessanpöntöstä.

Mun tekis mieli jutella tästä asiasta näiden kahden pomon kanssa, mutta miten tämän voisi edes ottaa rakentavasti puheeksi?

Ps. Ei riitä kahden käden sormet laskemaan niitä kertoja, kun olen itse muille jotain järkännyt kun ovat irtisanoutuneet jne.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten pahansuopa, mutta en kyllä ymmärrä miksi äitiyslomalle lähtijälle pitäisi järjestää läksijäiset . Oli työpaikan sukupuolijakauma mikä tahansa.

Itse olisin kokenut hössötyksen pelkästään vaivaannuttavana kuten kyllä koin kaikki muutkin kissanristiäiset, joihin kerättiin rahaa kun yläkerran Yrjö kihlautui kolmannen kerran.

Vierailija
62/70 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän täytin 50v. ei muistettu mitenkään että silleen olin  ollut monta vuotta töissä.Miksi sinua olisi huomioitu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallamme siis on aina järjestetty kahvittelut lähtevälle. No, minähön jään vain äitiyslomalle eikä kukaan ole minun aikanani äitiyslomalle jäänyt, joten en osaa sanoa normikäytäntöä. Lähtevälle työnantaja kuitenkin järkkää kakkukahvit. Nyt parin kuukauden päästä jää eräs mieskollega isyyslomalle, katsotaan järkätäänkö hänelle mitään.

Mutta eikö teistä kenestäkään tosiaan tunnu väärältö, jos pomot ei sano edes heippoja? Mun mielestä niin sosiaalisesti kömpelöä.

Vierailija
64/70 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ollut tapana, että se joka lähtee tarjoaa kakkukahvit jne ja jos joku haluaa muistaa, niin tässä tilaisuudessa muistaa.

Mistä sinä ottaisit pomoihin yhteyttä? Siitä että, eivät ostaneet sinulle lahjaa tms? Soitat, että osta mulle lahja?

Vierailija
65/70 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikallamme siis on aina järjestetty kahvittelut lähtevälle. No, minähön jään vain äitiyslomalle eikä kukaan ole minun aikanani äitiyslomalle jäänyt, joten en osaa sanoa normikäytäntöä. Lähtevälle työnantaja kuitenkin järkkää kakkukahvit. Nyt parin kuukauden päästä jää eräs mieskollega isyyslomalle, katsotaan järkätäänkö hänelle mitään.

Mutta eikö teistä kenestäkään tosiaan tunnu väärältö, jos pomot ei sano edes heippoja? Mun mielestä niin sosiaalisesti kömpelöä.

Ethän sä siellä ole nyt, eli miten valvoisit isyyslomille lähtijöitä?

Vierailija
66/70 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sitten kuitenkin on tärkeämpää olla hyvä kolleega kuin tosi tehokas...

Vierailija
67/70 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole ollut tapana muistaa ketään tuossa tilanteessa. Vain kun täyttää pyöreitä vuosia niin ostetaan lahjakortti ja kakkukahvit. Silti hyvä henki ja arvostetaan toisiamme työpaikalla. Turhasta draamailet.

N30

Vierailija
68/70 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten sinua olisi muka pitänyt muistaa?

Kortsuja ja samppanjaa toivoin.

Vierailija
69/70 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kollegoiden ja pomojen pitää heipat sanoa ja vauvan saamisesta onnitella, kuuluu hyviin tapoihin, mutta mitä erityismuistamista siinä nyt tarvii kun olet palaamassa takaisin kuitenkin jossain vaiheessa? Eri asia jos olisit kokonaan lähdössä, silloin jäähyväiset olisi paikallaan.

Vierailija
70/70 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerätään kolehti ja ostetaan lahja, kun lapsi on syntynyt.