Hallitus alkaa edistaa halpatyövoiman tuomista Suomeen. Sinunkin palkkasi tulee laskemaan.
Juuri tuli Ylen uutisissa tieto, että hallitus alkaa tuomaan halpatyövoimaa Suomeen, joten postin palkanalennukset kulkevat täysin hallituksen linjan kanssa.
Kommentit (48)
Saksassa on suurempi talous kuin Suomessa, Saksa on menestynein maa Euroopassa ja siellä on edelleen hyvä työkulttuuri, töitä tehdään ja kunnolla.
Senkus vaan, mutta kuka ne perehdyttää työhön? En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Saksassa on suurempi talous kuin Suomessa, Saksa on menestynein maa Euroopassa ja siellä on edelleen hyvä työkulttuuri, töitä tehdään ja kunnolla.
Omissa töissäni olen nähnyt, että saksalainen täsmällisyys on myytti.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vaan sopeuttaa kulutus tuloihin ja sopeutua.
Tätä jotkut hokevat kuin lampaat ajattelematta pitemmälle.
Kuinka pitkälle mielestäsi voi kulutusta sopeuttaa? Voiko sopeuttaa sinne asti, että saa palkkaa vain 200 eur/kk kokoaikatyöstä? Vai pitäisikö mielestäsi 50 e/kk riittää, "kunhan vaan sopeuttaa menonsa"?
Ne eivät tunnu sopeuttavan mitään, jotka määrittelevät esim. peruselintarvikkeiden, sähkön, asumisen sun muun hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinä ja muut tukityöllistetyt 9€ päivä palkalla. Ja sinä olet tyytyväinen siihen. Jos et ole, niin laitetaan olemaan.
Nykyään onkin se että työnantaja luulee että työ tulee opastettua tai neuvottua tosta vaan mutta se ei vaan niin käy kukaan ei neuvo uudelle hommia tosta vaan niinkuin ne luulevat.Ja se on ihan oikein.Työnopastajat on ihan erikseen ja niiden palkka jos haluaa saada töitä aikaiseksi aina tosin löytyy näitä mä teen mitä vain koska luulen olevani parempi kuin muut.
Kansanedustajien palkat pitäisi puolittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinä ja muut tukityöllistetyt 9€ päivä palkalla. Ja sinä olet tyytyväinen siihen. Jos et ole, niin laitetaan olemaan.
Kukaan työllistetty tuskin perehdyttää ketään työhön.Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ on liian kallista Suomessa.
Varsinkin toimitusjohtajien työ, ks. tapaus Posti.
Nyt menit väärille laduille. Ei palstapersuja kiinnosta pätkääkään se, että samaan aikaan kun postin toimitusjohtajan palkka on hílattu liki sataantuhanteen kuukaudessa, on lajittelijan palkkaa laskettu 15 euron tuntipalkasta 10 euroon. Eli toimarin palkkiot ja palkat on revitty suoraan duunarin lompakosta. Persua ei siis kiinnosta duunarin palkka pätkääkään, vaan ainoastaan hänen ihonvärinsä.
Tällaisilla jutuilla persut yrittävät luoda mielikuvaa, että he muka olisivat duunarin asialla, mutta eivät ole, eivät pätkääkään. He eivät halua ulkomaisia halpatyötekijöitä Suomeen, vaan supisuomalaiset halpatyövoimamarkkinat, joissa kotimainen duunari joutuu tekemään orjapalkalla hommia. Persut ovat äärioikeistolainen puolue myös talouspolitiikassa, muistakaa arvon duunarit tämä.
Jos joku kielitaidoton sinulta työt vie, niin melko surkea sinun täytyy olla. Kannattaa olla koulutus, työhalua ja edes välttävät käytöstavat. Eikä kännissä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajien palkat pitäisi puolittaa.
Valitettavasti suunta on aivan päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ on liian kallista Suomessa.
Varsinkin toimitusjohtajien työ, ks. tapaus Posti.
Nyt menit väärille laduille. Ei palstapersuja kiinnosta pätkääkään se, että samaan aikaan kun postin toimitusjohtajan palkka on hílattu liki sataantuhanteen kuukaudessa, on lajittelijan palkkaa laskettu 15 euron tuntipalkasta 10 euroon. Eli toimarin palkkiot ja palkat on revitty suoraan duunarin lompakosta. Persua ei siis kiinnosta duunarin palkka pätkääkään, vaan ainoastaan hänen ihonvärinsä.
Tällaisilla jutuilla persut yrittävät luoda mielikuvaa, että he muka olisivat duunarin asialla, mutta eivät ole, eivät pätkääkään. He eivät halua ulkomaisia halpatyötekijöitä Suomeen, vaan supisuomalaiset halpatyövoimamarkkinat, joissa kotimainen duunari joutuu tekemään orjapalkalla hommia. Persut ovat äärioikeistolainen puolue myös talouspolitiikassa, muistakaa arvon duunarit tämä.
Persuista en tiedä, mutta tämä nykyinen hallitus ei ainakaan ole duunarin puoluella. Tämä hallitus lisäksi nostaa tuloveroa. Ei siis pääomatuloveroa joka vaikuttaisi rikkaisiin vaan juuri työntekijöiden tuloveroa. Kertoo kaiken tästä hallituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kielitaidoton sinulta työt vie, niin melko surkea sinun täytyy olla. Kannattaa olla koulutus, työhalua ja edes välttävät käytöstavat. Eikä kännissä töihin.
Kielitaito on tarpeeton jos työ on esim. myyjä, postinkantaja, taksikuski... ym.
Eli kannattaa myydä omaisuutensa ja muuttaa itse asumaan halpamaahan. Siellä on edullista elää.
Joo, ulkomaille muutto kannattaa. Koulutetut muuttavat jo sankoin joukoin, yritykset ovat lähteneet jo ajat sitten.
Ja eläkeläiset elävät Espanjan Aurinkorannoille.
Suomeen jää luuserit ja hoito-ja palvelukodissa olevat vanhukset ja julkisen sektorin työntekijöitä jonkin verran.
Ja tietenkin ne halpa työntekijät siivouksiin, postiin jms.
Suomalaisista työttömistä ei ole töihin, kun on kaiken maailman traumaa ja sairautta ja tekosyytä, miksei työtä voi ottaa vastaan. Viinalla ja huumeilla aivonsa pehmittäneet ovat oma lukunsa. Lihavat moniongelmaiset plösöt saavat homehtua kämppäänsä. Ulkomaalaisia on jo nyt Suomessa, ja heidät pitää työllistää joka tapauksessa ja tarvittaessa tuoda ulkomailta työperäisin syin.
Rivakka ulkomaalainen vastaa kymmentä laiskaa suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista työttömistä ei ole töihin, kun on kaiken maailman traumaa ja sairautta ja tekosyytä, miksei työtä voi ottaa vastaan. Viinalla ja huumeilla aivonsa pehmittäneet ovat oma lukunsa. Lihavat moniongelmaiset plösöt saavat homehtua kämppäänsä. Ulkomaalaisia on jo nyt Suomessa, ja heidät pitää työllistää joka tapauksessa ja tarvittaessa tuoda ulkomailta työperäisin syin.
Lusmuilu heidät tuohon jamaan juuri ajaa.
Kun Suomeen saapunut on tehnyt töitä sen verran, että pääsee sosiaaliturvan piiriin, hanskat putoavat saman tien. Perhe myös Suomeen tuille. Sitten kielikurssille ihmettelemään, että mitäs minä nyt oikein haluaisinkaan tehdä.
”Työläisten puolueet” SDP ja Vasemmistoliitto