Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murra tunnelukkosi, toimiiko?

Vierailija
30.08.2019 |

Moni varmaan on lukenut tuon bestseller-kirjan. Oletteko keskustelleet sisäisen lapsenne kanssa? Onko auttanut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Tulokset ei näy heti kun ihmismieli on monimutkainen mutta kun jatkaa sinnikkäästi työstämistä niin alkaa tapahtua. Minulla jotkut asiat aukesivat nopeastikin mutta jotkut veivät pari vuotta ja jotkut vähän kesken vieläkin. Täytyy kyllä olla valmis katsomaan itseä jokaiselta kantilta ja auttaa kun hyväksyy myös sen että itselleen on aina jollain tavalla sokea.

Vierailija
2/4 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munalukkoni aukesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii. Tulokset ei näy heti kun ihmismieli on monimutkainen mutta kun jatkaa sinnikkäästi työstämistä niin alkaa tapahtua. Minulla jotkut asiat aukesivat nopeastikin mutta jotkut veivät pari vuotta ja jotkut vähän kesken vieläkin. Täytyy kyllä olla valmis katsomaan itseä jokaiselta kantilta ja auttaa kun hyväksyy myös sen että itselleen on aina jollain tavalla sokea.

Mitä siis teit?

Vierailija
4/4 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin tunnelukkosi.fi -osoitteessa. Sain tulokseksi että minulla on kaksi vahvaa tunnelukkoa: alistuminen ja uhrautuminen. Tunnistan nuo ajattelumallit kyllä itsessäni. Nyt kiinnostaisi lukea jostakin lisää tästä aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi