Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mieheni pettää minua työkaverinsa kanssa

Marika
30.08.2019 |

Hei,

Mitä olette tehneet tai toimineet, kun olette saaneet tietää, että miehenne pettää teitä? Olemme olleet pitkään yhdessä nuoruudesta alkaen. Meillä on kaksi poikaa 2-v ja 5-v. Olen kotona nuoremman kanssa kodinhoidontuella ja mies käy töissä. Hän joutuu työn vuoksi välillä matkustamaan Suomessa.

Vanhempi lapsistamme meni päiväkotiin ja on todella vilkas lapsi. Olemme mieheni kanssa nukkuneet eri huoneissa nuoremman lapsen syntymän jälkeen. En oikein tiedä mitä tehdä?

Kuitenkin me matkustamme esim. mieheni vanhempien mökille juhannuksena, hautajaisiin kahdestaan pienimmän lapsen kanssa, kävimme toukokuussa Espanjassa lomalla. Hän viettää meidän kanssamme aikaa.

Hän ei tiedä, että tiedän hänen kaksoiselämästään. Hänen piti lähteä eilen tämän rakkaansa kanssa matkalle, mutta se jostain syystä oli peruuntunut ja on nyt ollut kotona kanssamme tänään.

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulethan ap päivittämään tilanteen?

Mies vei syömään. Emme puhuneet kauheasti. Hän kertoi, että töissä on ollut todella stressaavaa ja hän on ollut sen vuoksi vähän poissaoleva. Ja lupasi jatkossa olla lasten kanssa enemmän. Onhan se nainen laittanut koko jutun poikki vai, mikä tämä juttu on??

Voi hyvinkin olla.

Millä mielellä mies muuten sen vapaapäivänsä vietti?

Vierailija
142/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa töihin mahdollisimman pian. Lapset päiväkotiin. Valmistaudu yksinhuoltajuuteen. Jos olet mukava ja nätti niin löydät uuden paremman rakastavan miehen. Vaikka sulla olisi ikääkin enemmän kuin 35 v. Kyllä asiat järjestyy. Ystäviä toivon sulle apuun. Älä puhu miehelle vielä mitään vaan ala säästää rahaa selän takana. Osta lapsille isomman koon vaatteita jemmaan jne. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä pettääkin, ja se on sinulle ihan oikein. Sinä vain roikut mammapalstalla ja kylvet itsesäälissä, kun sinun pitäisi viettää laatuaikaa puolisosi kanssa.

Vierailija
144/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinkkuihmisen näkökulmasta tulee mieleen, että salanainen on saattanut löytää uuden suhteen. Jonkun vapaan ja mielenkiintoisemman. Varattu perheenisä on ollut turvallinen leikkikaveri paremman puutteessa.

Vierailija
145/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin toinen muija kahden vuoden jälkeenkin vielä viitsisi kiitellä yöstä. Entä jos muita naisia on ollut useita ja tämä viestin lähettäjä tuore tapaus. Mies on myös voinut säikähtää itsekin mahdollisia seurauksia tai nainen on alkanut vaikuttaa iilimadolta.

Jos mies nyt vie syömään ja yrittää hoitaa suhdetta, niin anna sille tilaisuus. Varaudu kuitenkin eroon säästämällä sukanvarteen ja hankkimalla miehen rahoilla kaikenlaista jo etukäteen vähän varalle. Jos et jaksa nyt uutta miestä itsellesi etsiä, niin pidä silti silmät auki, mutta ota hyöty tästä entisestä irti. Voihan olla, että miehesi teki juuri nyt parannuksen.

Vierailija
146/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi olla että toinen akka on pistänyt nyt miehesi pellolle. Jos miehesi on sua pari vuotta pettänyt, tod näkösesti sillä on kohta taas joku uus kenen kanssa pettää. Ala säkin AP nyt skarppaamaan...alat pitään itsestäs huolta, urheilet, meikkaat yms, käyt kampaajalla. Hankit vähän itseluottamusta....varmaan ukkosikin alkaa näkemään sua paremmassa valossa..... Säästät rahaa mahd eron varalle yms..

Vierailija
147/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaa töihin mahdollisimman pian. Lapset päiväkotiin. Valmistaudu yksinhuoltajuuteen. Jos olet mukava ja nätti niin löydät uuden paremman rakastavan miehen. Vaikka sulla olisi ikääkin enemmän kuin 35 v. Kyllä asiat järjestyy. Ystäviä toivon sulle apuun. Älä puhu miehelle vielä mitään vaan ala säästää rahaa selän takana. Osta lapsille isomman koon vaatteita jemmaan jne. Tsemppiä!

Olen puhunut asiasta ystävilleni, jotta en ihan sekoa. Mies oli todella poissaoleva ja katoileva to ja pe. Tänäänkin todella totinen. Olen 36-v. Meillä oli juuri 9-vuotis hääpäivä elokuussa. 

Vierailija
148/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on loppunut, siksi tuollainen

Vierailija
149/206 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin toinen muija kahden vuoden jälkeenkin vielä viitsisi kiitellä yöstä. Entä jos muita naisia on ollut useita ja tämä viestin lähettäjä tuore tapaus. Mies on myös voinut säikähtää itsekin mahdollisia seurauksia tai nainen on alkanut vaikuttaa iilimadolta.

Jos mies nyt vie syömään ja yrittää hoitaa suhdetta, niin anna sille tilaisuus. Varaudu kuitenkin eroon säästämällä sukanvarteen ja hankkimalla miehen rahoilla kaikenlaista jo etukäteen vähän varalle. Jos et jaksa nyt uutta miestä itsellesi etsiä, niin pidä silti silmät auki, mutta ota hyöty tästä entisestä irti. Voihan olla, että miehesi teki juuri nyt parannuksen.

En ole saanut nukuttua yöllä. Valvoin, kun mietin tätä kaikkea. Onneksi meillä ei ole avioehtoa ja mies sain perintöä tänä keväänä. Minun on kyllä pakko mennä puhumaan jonnekin tästä asiasta. Sitten alan turvaamaan selustaani.

Vierailija
150/206 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ennemminkin uskon että miehen suhde toiseen naiseen jatkuu kyllä yhä mutta mies on pelästynyt että vaimonsa on saanut siitä vihiä. Siksi nyt koittaa panostaa vähän avioliittoonsa jotta tuo ap:n epäilys häviäisi.

Miehet harvoin ovat on off tyylisiä. On = ollaan sivusuhteessa ja nuivia kotona naiselle kun vihataan sitä kotitilannetta. Off = sivusuhde päättyi ja hopsis vaan kotitilanne rupeaa maistumaan taas.

Ei. Jos mieheltä sivusuhde olisi päättynyt juuri niin hän olisi kotona vieläkin ärtyneempi kuin aikaisemmin koska ne kotiolot ketuttavat yhä ihan samalla tavalla kuin viime viikollakin mutta nyt ei ole edes sitä toista naista jonka luona käydä.

Vierailija
151/206 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies huomautti naiselle viestistä ja tilanteesta missä se tuli, riskistä.

Ja nainen sai kilarit ja perui matkan.

152/206 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi puhua sille miehelle eikä pohtia täällä asiaa

Vierailija
153/206 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xhex79 kirjoitti:

Eikö kannattaisi puhua sille miehelle eikä pohtia täällä asiaa

No varmaan kannattaa :D Mutta kukapa ei vertaistukea kaipailis, jos kerran avioliittokin on loppusuoralla? Ja todella hyviä vinkkejä täältä saa. En tarkoita mitään "Tyhjennä sen pankkitili ja käy tirvasemassa sitä horoa", vaan sellaisia käytännön toimiin sopivia ja asiaa helpottavia, kuinka toimia, ennen kuin hyytyy kokonaan. Ei ihan kakunpala-asioita kuitenkaan nämä. Olen kokenut itsekin.

Olipa tämä sitten totta tai tarua. ei ap

Vierailija
154/206 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia sinulle ap kivuliaassa tilanteessa. 

Ota aikasi asian sulattelulle, tee viisaat järjestelyt ajoissa ja ota asia asialliseen keskusteluun sitten kun olet turvannut riittävällä tavalla oman selustasi. Tällaisessa tilanteessa sinä et ole miehelle velkaa muuta kuin sen, että pysyt itse asialinjalla. Terveellä tavalla itsekäs sinulla on oikeus ja lasten vuoksi velvollisuuskin olla.

Halaus.

Vierailija
155/206 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap ota sitä toista naista mukaan perheeseen, voisi toimia niinkin?

Vierailija
156/206 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ap ota sitä toista naista mukaan perheeseen, voisi toimia niinkin?

Onko sulla omakohtaista kokemusta tai voisitko itse olla vain yksi kumppanisi puolisoista? Ehkäpä ap ei tänne kirjoittelisi suruissaan, jos ehdottamasi ratkaisu olisi hänelle mieleinen ja sopiva.

Vierailija
157/206 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kodinhoidontuella"😅😅😅

Vierailija
158/206 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kodinhoidontuella"😅😅😅

Joo, mä en kanssa pidä täysjärkisenä kyllä ketään, joka sanoo lasten kotihoidontukea kodinhoitotueksi? :D

Vierailija
159/206 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kodinhoidontuella"😅😅😅

Joo, mä en kanssa pidä täysjärkisenä kyllä ketään, joka sanoo lasten kotihoidontukea kodinhoitotueksi? :D

Älkää nyt viitsikö aikuiset? ihmiset! Kyllä tuo koDINhoiDONtuki taipuu suussa paljon paremmin, kuin koTihoidontuki, mitä siis nytkin tarkoitetaan.

Itse puhun aina vahingossa sukupuolenvaihdoksesta, kun tarkoitan sukupolvenvaihdosta. Tiedän eron! Ja aina tulee vaan hyvät naurut, eikä kukaan kutsu vähäjärkiseksi.

Mitä tällaisesta pirullisesta pilkunnuss... sta oikein saa? Lapsellista ja niin matalamielistä. Ja sen verran usein tällekin asialle ivallisia räkätyksiä on jo heitelty, ettei enää tätä vanhaa "vitsiä" kehtais laittaa...

Vierailija
160/206 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa, että teillä on ollut jo pitkään pelkkä kulissiliitto. En oikein ymmärrä, mitä se tuollaisessa suhteessa edes haittaa vaikka toinen kävisikin vieraissa. Jos yhdessä ollaan pelkästään lasten ja yksinjäämisen pelon vuoksi, läheisyyttä tai kommunikaatiota ei enää ole ja vähäinen seksikin kuulostaa lähinnä yksipuoliselta hyväksikäytöltä, niin mitä tuossa suhteessa on sellaista minkä kuvittelet pitävän toisen uskollisena? Ei siinä, minä ymmärrän kyllä hyvin miksi joku voi haluta elää kulissia. Minä en vaan ymmärrä, miten joku yllättyy siitä ettei kulissiliitossa pysytä uskollisena. Useimmat ihmiset kaipaavat hellyyttä ja romanttista kumppanuutta, ja jos ei sitä kotona ole se haetaan ennen pitkää muualta.