mieheni pettää minua työkaverinsa kanssa
Hei,
Mitä olette tehneet tai toimineet, kun olette saaneet tietää, että miehenne pettää teitä? Olemme olleet pitkään yhdessä nuoruudesta alkaen. Meillä on kaksi poikaa 2-v ja 5-v. Olen kotona nuoremman kanssa kodinhoidontuella ja mies käy töissä. Hän joutuu työn vuoksi välillä matkustamaan Suomessa.
Vanhempi lapsistamme meni päiväkotiin ja on todella vilkas lapsi. Olemme mieheni kanssa nukkuneet eri huoneissa nuoremman lapsen syntymän jälkeen. En oikein tiedä mitä tehdä?
Kuitenkin me matkustamme esim. mieheni vanhempien mökille juhannuksena, hautajaisiin kahdestaan pienimmän lapsen kanssa, kävimme toukokuussa Espanjassa lomalla. Hän viettää meidän kanssamme aikaa.
Hän ei tiedä, että tiedän hänen kaksoiselämästään. Hänen piti lähteä eilen tämän rakkaansa kanssa matkalle, mutta se jostain syystä oli peruuntunut ja on nyt ollut kotona kanssamme tänään.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Paljon voimia ap!! Ja itsekunnioitusta: muista että ansaitset parempaa.
Kyllä tämän matkan aikana olen todennut, että en voi olla kenenkään kynnysmatto, jossa toinen voi käyttäytyä tuolla tavalla. Mies ei edelleenkään puhu. Olen yrittänyt, mutta hän vain väistää asiaa. Kertokaa, miten saan hänet puhumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämän matkan aikana olen todennut, että en voi olla kenenkään kynnysmatto, jossa toinen voi käyttäytyä tuolla tavalla. Mies ei edelleenkään puhu. Olen yrittänyt, mutta hän vain väistää asiaa. Kertokaa, miten saan hänet puhumaan?
Tiedätkö, kuka se nainen on? Puhu hänen kanssaan? Voitko katsoa miehen puhelinta? Oletko laittanut miehen seinää vasten, sanonut, että joko hän kertoo koko jutun, tai sinä lähdet (ja lähdet tietenkin joka tapauksessa)? Tai kerro, että olet saanut informaatiota ja haluat kuulla tarinan myös miehen suusta.
Ahdistava tilanne sulla. Itse olen ollut sekä petetty että toinen nainen.
Voi olla, että naisia on ollut enemmänkin. Vakisuhde saattoi suuttua, kun mies jäi hänelle kiinni toisesta naisesta, ehkä hänestä, joka lähetti kiitosviestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, kuka se nainen on? Puhu hänen kanssaan? Voitko katsoa miehen puhelinta? Oletko laittanut miehen seinää vasten, sanonut, että joko hän kertoo koko jutun, tai sinä lähdet (ja lähdet tietenkin joka tapauksessa)? Tai kerro, että olet saanut informaatiota ja haluat kuulla tarinan myös miehen suusta.
Ahdistava tilanne sulla. Itse olen ollut sekä petetty että toinen nainen.
Voi olla, että naisia on ollut enemmänkin. Vakisuhde saattoi suuttua, kun mies jäi hänelle kiinni toisesta naisesta, ehkä hänestä, joka lähetti kiitosviestin.
En pääse puhelimeen kiinni. Kantaa sitä joka paikkaan mukaan. Tiedän, kuka se nainen on? Sain tietää miehen työkaverilta, jonka tunnen. Kertoi, kun puhuin hänen kanssaan asiasta.
Mies vain väistelee kaikkea. Itse alan olla todella kyllästynyt ja päätös alkaa mennä siihen, että hoidan viralliset asiat ja lähden tästä suhteesta pois. Turhaa sitä yrittää, jos toinen ei millään tavalla edes yritä selvittää asioita.
Vierailija kirjoitti:
Näin toimii mies joka haluaa erota, hyvin moni hakee ensin sen jonkun toisen ja sitten kun se on selvä, niin ehkä erotaan tai sitten ei, mutta vain harva mies eroaa ilman, että uusi nainen on kallistettu.
Mies katoaa koko ajan vain töihin. Tekee illat ja vkloput töitä.. yrittää vältellä sitä, että voisimme keskustella asioista.