mieheni pettää minua työkaverinsa kanssa
Hei,
Mitä olette tehneet tai toimineet, kun olette saaneet tietää, että miehenne pettää teitä? Olemme olleet pitkään yhdessä nuoruudesta alkaen. Meillä on kaksi poikaa 2-v ja 5-v. Olen kotona nuoremman kanssa kodinhoidontuella ja mies käy töissä. Hän joutuu työn vuoksi välillä matkustamaan Suomessa.
Vanhempi lapsistamme meni päiväkotiin ja on todella vilkas lapsi. Olemme mieheni kanssa nukkuneet eri huoneissa nuoremman lapsen syntymän jälkeen. En oikein tiedä mitä tehdä?
Kuitenkin me matkustamme esim. mieheni vanhempien mökille juhannuksena, hautajaisiin kahdestaan pienimmän lapsen kanssa, kävimme toukokuussa Espanjassa lomalla. Hän viettää meidän kanssamme aikaa.
Hän ei tiedä, että tiedän hänen kaksoiselämästään. Hänen piti lähteä eilen tämän rakkaansa kanssa matkalle, mutta se jostain syystä oli peruuntunut ja on nyt ollut kotona kanssamme tänään.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan elänyt ilman miestäsi, joten et tiedä paremmasta. Ymmärrän, että sinua pelottaa ja ahdistaa, mutta ei sellaisessa miehessä joka ei välitä sun tunteista, ei puhu, nukkuu eri huoneessa ja pettää selän takana, kannata väkisin roikkua. En yritä usuttaa sinua eroamaan, mutta puhua teidän täytyy, ja miehesi on alettava kunnioittaa sinua. Muuten en näe mitään järkeä jatkaa suhdetta. Lapsetkin aistii kodin huonon ilmapiirin.
Olen vain ollut hänen kanssaan ei ole ollut muita miehiä. Pelottaa lähteä. Tämä on tuttua ja turvallista. Mies hoitaa kyllä lapsia ja pääset tekemään omia juttuja. Hän on hyvä isä lapsille. Tuntuu, että en osaa lähteä. Mies on hoitanut kaikki laskut ja muut kotiin liittyvät asiat. Hän käy kaupassa jne. Kun on se jolla on rahat.
Ehkä hän palaa meidän luokseni.
Ei laskujen maksu ja kaupassa käynti mitään rakettitiedettä ole, pitää vain muistaa, ettei elä yli omien tulojen vaan mitoittaa elämänsä tulojen mukaan. Opit kyllä nuo asiat, jos osaat laskea yksinkertaisia plus- ja miinuslaskuja. Jos päätätte erota, mies on tietysti edelleen lastensa isä ja mukana heidän elämässään.
Ei ole mitenkään tietysti näin. Saattaapi käydä niin että uusi eukko ei siedä muksuja silmissään ja ap:sta tulee kahden lapsen totaaliyh tai isä käy jouluna tuomassa vaivihkaa joululahjat ja muuten elää kuin sinkku. Siksi on mietittävä tarkkaan siirtonsa. Yksinolo on rankkaa kun täytyy jaksaa arki. Löytyykö uutta miestä - ehkä löytyy ehkä ei mutta hän ei ole sama asia kuin biologinen isä lapsille, hyvässä lykyssä jotain sinnepäin. Etäisät on haluttomia maksamaan lapsista jotka asuu muualla. Jotkut kiristää raha-asioilla ja uhkaa hylätä lapset jos esittää vaateita. Nämä on ihan tositarinoita. Ero muuttaa asioita ja paljon.
Hyvä että jollain teidänkin parisuhteessa on hyvää seksiä.
En tehnyt mitään. Lopulta onneksi älysin erota.
AP? Paljon voimia. Olin itse vastaavassa tilanteessa ja ymmärrän miksi et ole vielä kertonut. Tsemppiä ja voimahali! Meille ei tullut ero, mutta rankkaa se on ollut.
Vierailija kirjoitti:
AP? Paljon voimia. Olin itse vastaavassa tilanteessa ja ymmärrän miksi et ole vielä kertonut. Tsemppiä ja voimahali! Meille ei tullut ero, mutta rankkaa se on ollut.
Olemme selvitelleet asiaa. Otin asian puheeksi ja mies ei ole suostunut puhumaan asiasta. Syyttää minua ja katoaa paikalta. Todella ikävää. Nököttää vain kotona nykyään ja on todella poissaoleva.
.[/quote]
Olemme selvitelleet asiaa. Otin asian puheeksi ja mies ei ole suostunut puhumaan asiasta. Syyttää minua ja katoaa paikalta. Todella ikävää. Nököttää vain kotona nykyään ja on todella poissaoleva.[/quote]
Onko mies myöntänyt sivusuhteen? Mitä on vastannut, jos olet kysynyt suoraan?
Vierailija kirjoitti:
.
Olemme selvitelleet asiaa. Otin asian puheeksi ja mies ei ole suostunut puhumaan asiasta. Syyttää minua ja katoaa paikalta. Todella ikävää. Nököttää vain kotona nykyään ja on todella poissaoleva.
Onko mies myöntänyt sivusuhteen? Mitä on vastannut, jos olet kysynyt suoraan?
ei myönnä mitään. on vain hiljaa ja poistuu paikalta. ei siis puhu. vetäytyy vain. on ollut todella kummallinen kaiken kaikkiaan. ja jos puhuu, niin sitten alkaa syytökset, että olen kuulemma flirttaillut ja loukannut häntä.
Syyllisyys puhuu. Joo, sä olet flirttaillut, toki.
Nainen on varmaan lempannut miehen.
Vierailija kirjoitti:
Luulen niin. Ollut kotona tosi omituinen viime aikoina. Ei puhu minulle, mutta ei tee mitään. Yrittää tehdä töitä pitkää päivää ja katoaa työhuoneeseen, kun tulee kotiin. Puhelinta ei näpyttele niin paljon enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen niin. Ollut kotona tosi omituinen viime aikoina. Ei puhu minulle, mutta ei tee mitään. Yrittää tehdä töitä pitkää päivää ja katoaa työhuoneeseen, kun tulee kotiin. Puhelinta ei näpyttele niin paljon enää.
Tsemppiä ap, mihin sitten päädytkin.
Pidä huoli itsestäsi.❤️
Vierailija kirjoitti:
Oleellisempaa ois tietää, että paljonko teillä on seksiä, kuin että milloin kävitte Espanjassa. Kuulostaa kuin olisitte kämppiksiä.
Miten pettäminen selvisi sinulle?
Oleellista ei ole seksin määrä vaan naisen ulkonäkö. Seksi lihavan ja nuutuneen kanssa ei ole juhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä huoli itsestäsi.❤️
En usko, että tuo tuolta tokenee. Luulen, että nainen on sen jättänyt ja sitä suree. Sitten ei voi kanssani puhua asiasta yhtään. Katoaa vain työtekoon tai mitä lie tekeekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä huoli itsestäsi.❤️En usko, että tuo tuolta tokenee. Luulen, että nainen on sen jättänyt ja sitä suree. Sitten ei voi kanssani puhua asiasta yhtään. Katoaa vain työtekoon tai mitä lie tekeekään.
Jotenkin en jaksa juuri nyt välittää. Olen yrittänyt tässä selvittää asioita, mikä olisi minulle ja lapsille paras ratkaisu. Luultavasti voisimme muuttuu aluksi äitini luokse tähän lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä huoli itsestäsi.❤️En usko, että tuo tuolta tokenee. Luulen, että nainen on sen jättänyt ja sitä suree. Sitten ei voi kanssani puhua asiasta yhtään. Katoaa vain työtekoon tai mitä lie tekeekään.
Jotenkin en jaksa juuri nyt välittää. Olen yrittänyt tässä selvittää asioita, mikä olisi minulle ja lapsille paras ratkaisu. Luultavasti voisimme muuttuu aluksi äitini luokse tähän lähelle.
Soitin kyllä miehen työkaverille, jonka myös tunnen hyvin ja kysyin, että onko huomannut jotain, Hän kertoi, että ovat olleet tiiviisti yhdessä töissä jne,
Täällä kanssa. Meillä 8v takana, ja lapsia. Todella vaikea lähteä kun muuten menee ok ja rakastaa toista
Mies kirjoittelee akkojen kanssa netissä ja jäi kiinni taas kerran. Vaikka monet kerrat luvannut ettei enää kirjoittele. On flirttaillut ja tapaamisia sopinu. Puolustautuu sillä ettei tiedä miksi tekee näin ja et haluaisi muuttua.. Ja mukamas rakastaa, ei kovin tunnu siltä. Sanoin sille jo aiemmin että annan enää vikan mahdollisuuden ja sit lähden, vaan on vaikea lähteä... Mitään fyysistä ei kai ole tapahtunut, sanoi että olisi jo mennyt toisien kanssa sänkyyn mutta ei ole mennyt..? En tiedä mitä hän sit oikein hakee, ei osaa olevinaan itsekään kertoa. Miten tässä jatkaa lähteäkö pois vai jäädä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa. Meillä 8v takana, ja lapsia. Todella vaikea lähteä kun muuten menee ok ja rakastaa toista
Mies kirjoittelee akkojen kanssa netissä ja jäi kiinni taas kerran. Vaikka monet kerrat luvannut ettei enää kirjoittele. On flirttaillut ja tapaamisia sopinu. Puolustautuu sillä ettei tiedä miksi tekee näin ja et haluaisi muuttua.. Ja mukamas rakastaa, ei kovin tunnu siltä. Sanoin sille jo aiemmin että annan enää vikan mahdollisuuden ja sit lähden, vaan on vaikea lähteä... Mitään fyysistä ei kai ole tapahtunut, sanoi että olisi jo mennyt toisien kanssa sänkyyn mutta ei ole mennyt..? En tiedä mitä hän sit oikein hakee, ei osaa olevinaan itsekään kertoa. Miten tässä jatkaa lähteäkö pois vai jäädä?
Onhan tuo todella törkeää toimintaa. Ei tuollaista tarvitse sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin kyllä miehen työkaverille, jonka myös tunnen hyvin ja kysyin, että onko huomannut jotain, Hän kertoi, että ovat olleet tiiviisti yhdessä töissä jne,
Näin toimii mies joka haluaa erota, hyvin moni hakee ensin sen jonkun toisen ja sitten kun se on selvä, niin ehkä erotaan tai sitten ei, mutta vain harva mies eroaa ilman, että uusi nainen on kallistettu.