mieheni pettää minua työkaverinsa kanssa
Hei,
Mitä olette tehneet tai toimineet, kun olette saaneet tietää, että miehenne pettää teitä? Olemme olleet pitkään yhdessä nuoruudesta alkaen. Meillä on kaksi poikaa 2-v ja 5-v. Olen kotona nuoremman kanssa kodinhoidontuella ja mies käy töissä. Hän joutuu työn vuoksi välillä matkustamaan Suomessa.
Vanhempi lapsistamme meni päiväkotiin ja on todella vilkas lapsi. Olemme mieheni kanssa nukkuneet eri huoneissa nuoremman lapsen syntymän jälkeen. En oikein tiedä mitä tehdä?
Kuitenkin me matkustamme esim. mieheni vanhempien mökille juhannuksena, hautajaisiin kahdestaan pienimmän lapsen kanssa, kävimme toukokuussa Espanjassa lomalla. Hän viettää meidän kanssamme aikaa.
Hän ei tiedä, että tiedän hänen kaksoiselämästään. Hänen piti lähteä eilen tämän rakkaansa kanssa matkalle, mutta se jostain syystä oli peruuntunut ja on nyt ollut kotona kanssamme tänään.
Kommentit (206)
Tilannepäivitystä ap?
Kovasti tsemppiä, voin vaan kuvitella sen tuskan mitä käyt läpi juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pitkä suhde. Ollaan oltu yhdessä nuoruudesta asti.
Sain tietään, kun mieheni puhelin oli jäänyt pöydälle viime lauantaina, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä tuttujen kanssa pihalla. Siihen tuli viesti ja näin viestin ruudulla, jossa toinen nainen kiitti ihanasta yhteisestä yöstä sillä viikolla.
Kyllä naiset osaakin olla tyhmiä. Tämän takia ei koskaan kannata antaa oikeita yhteystietojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pitkä suhde. Ollaan oltu yhdessä nuoruudesta asti.
Sain tietään, kun mieheni puhelin oli jäänyt pöydälle viime lauantaina, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä tuttujen kanssa pihalla. Siihen tuli viesti ja näin viestin ruudulla, jossa toinen nainen kiitti ihanasta yhteisestä yöstä sillä viikolla.
Kyllä naiset osaakin olla tyhmiä. Tämän takia ei koskaan kannata antaa oikeita yhteystietojaan.
Mua kiitettiin hyvin hoidetusta yövuorossa ja 20v suhde meni siinä. Nyt on kyllä parempi elämä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tilannepäivitystä ap?
Kovasti tsemppiä, voin vaan kuvitella sen tuskan mitä käyt läpi juuri nyt.
Olemme viettäneet sunnuntaita lasten kanssa. En usko, että tätä liittoa voi jatkaa. Toisaalta tuntuu vaikealta luopua. Mies on ollut selkeästi vähemmän puhelimensa kanssa. Katsoo sitä kyllä todella usein, mutta jää siihen.
Mietin, että on pettänyt minua lähes siitä hetkestä, kun nuorimmainen syntyi.. ymmärsin, että hän ei kunnioita minua ollenkaan tai perhettämme. Olen kuunnellut väestöliiton videoita parisuhdeongelmista. Ja eroon liittyviä asioita. Se on selkeyttänyt hieman ajatuksia.
Onko sulla edes kaikki muumit laaksosaa et kuulosta siltä.
Jos tää tarina on edes tosi eikä provo niin olisko aika tehdä asialle jotain muutakin, kun ihmetellä et mitä tekis ja kysellä tuntemattomilta mielipidettä... ei hyvää päivää.
Järkikin sen jo sanoo siis jos sellasta löytyy et MITÄ PITÄÄ TEHDÄ.
Kaikki miehet pettää.
Kaikki.
Jos on hyvä tilaisuus ja kiinnijäämisen vaaraa ei ole.
Kaikki.
Mä näkisin että ap käyttää tätä palstaa nyt omien ajatusten selvittelyyn ja erilaisten näkökulmien etsimiseen, mikä on varmasti ihan hyvä asia. On parasta vähän mietiskellä seuraavaa siirtoa, eikä vain suin päin nostaa meteliä kotona.
No turha kai sitä on täällä kysyä, teet kuitenkin mitä itse haluat. Eikä vaihtoehtoja montaa edes ole...eroat tai et eroa.
Vierailija kirjoitti:
Mä näkisin että ap käyttää tätä palstaa nyt omien ajatusten selvittelyyn ja erilaisten näkökulmien etsimiseen, mikä on varmasti ihan hyvä asia. On parasta vähän mietiskellä seuraavaa siirtoa, eikä vain suin päin nostaa meteliä kotona.
Kaipaa tosiaan tukea ja haen mielipiteitä asian suhteen, mitä muut ovat tehneet näiden asioiden suhteen. Yritän samalla selvittää ajatuksiani päässäni.
Voihan se hoito olla vaikka joutunut sairaalaan kun kerran luuriaan vilkuilee, jokin isompikin juttu ja se huolettaa miestäsi. Ainakaan ajatukset ei ole kotona vaan tämän naisen luona.
Jos siinä tekstiviestissä luki jotain kiitosta yöstä niin oliko miehesi väitettynä ajankohtana jossain muualla, kuin kotona?
Yleensä kyllä ihmiset ottaa puheeksi nämä asiat välittömästi puolison kanssa jos näkee jotain ap:n väittämän kaltaista näkevän puhelimen näytöllä. Kai se kuuluu normaalin ihmisen reagointitapoihin jos itsellä on enää yhtään tunteita sitä puolisoa kohtaan. Tuntuu, että jos olet pystynyt asian kokemaan ilman tunnekuohua ja olemaan kysymättä puolisoltasi kantaa niin tuskin itsekkään enää hirveästi miehestäsi välität. Ja en nyt tarkoita mitään sairasta mustasukkaisuus kohtausta.
Maltetaan nyt hetki. Kohta on aika lähettää lapset mummolaan ja mennä miehen työpaikalle tilannetta selvittämään.
Missä kliseisessä elokuvassa tämä aloittaja asuu?
Kuka nyt kiittää yhteisenyön jälkeen ylipäätänsä mitään tekstiviestillä. Saati sitten useamman päivän tai viikon päästä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole viilipytty. Sisällä myllertää aivan kauheasti ja olo on kauhea. Järkyttynyt. En usko, että olen vielä edes tajunnut kaikkea. Minulla on ollut viikko aikaa miettiä tuota asiaa. Onhan tässä ollut vähän outoja juttuja jo vähän vajaa 2 vuoden aikana. Outoja vaatteita. Mies alkoi laihduttamaan jne.
Haluaisin jatkaa meidän liittoa, mutta en tiedä.
Uskallusta nyt! Käytä tuota adrenaliinia hyväksi ja anna palaa! Ruletti pyörimään ja mies sohvaan keskustelemaan hommat selviksi. Miksi antaisit heidän nauttia toisistaan, samalla kun palat itse poroksi noissa kärsimyksen lieskoissa? Ei tuo juttu lopu, ellet sinä sitä pistä poikki. Mutta onko jo liian myöhäistä? Tik tak, tik, tak...
Mies menee aina ihan lukkoon, jos hänen kanssaan yrittää puhua jostain asioista. Hän sulkeutuu ja katoaa vielä enemmän henkisesti.
Jos et halua ottaa asiaa puheeksi niin ei sulla varmaan sitten ole käytännössä muuta mahdollisuutta kuin jatkaa liittoanne ja antaa tuon suhteen jatkua.
Tee jotain, millä pääset lehtien otsikoihin, tai sitten vaan tyydyt asiaa.fi
Vierailija kirjoitti:
Voihan se hoito olla vaikka joutunut sairaalaan kun kerran luuriaan vilkuilee, jokin isompikin juttu ja se huolettaa miestäsi. Ainakaan ajatukset ei ole kotona vaan tämän naisen luona.
Tällaisessa tapauksessa tietysti vilkuilisi luuriaan siksi, jos nainen olisi laittanut viestiä kuitenkin joko riidan tai eron jälkeen. Mies saattaa itse ruikuttaa perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan elänyt ilman miestäsi, joten et tiedä paremmasta. Ymmärrän, että sinua pelottaa ja ahdistaa, mutta ei sellaisessa miehessä joka ei välitä sun tunteista, ei puhu, nukkuu eri huoneessa ja pettää selän takana, kannata väkisin roikkua. En yritä usuttaa sinua eroamaan, mutta puhua teidän täytyy, ja miehesi on alettava kunnioittaa sinua. Muuten en näe mitään järkeä jatkaa suhdetta. Lapsetkin aistii kodin huonon ilmapiirin.
Olen vain ollut hänen kanssaan ei ole ollut muita miehiä. Pelottaa lähteä. Tämä on tuttua ja turvallista. Mies hoitaa kyllä lapsia ja pääset tekemään omia juttuja. Hän on hyvä isä lapsille. Tuntuu, että en osaa lähteä. Mies on hoitanut kaikki laskut ja muut kotiin liittyvät asiat. Hän käy kaupassa jne. Kun on se jolla on rahat.
Ehkä hän palaa meidän luokseni.
Ei laskujen maksu ja kaupassa käynti mitään rakettitiedettä ole, pitää vain muistaa, ettei elä yli omien tulojen vaan mitoittaa elämänsä tulojen mukaan. Opit kyllä nuo asiat, jos osaat laskea yksinkertaisia plus- ja miinuslaskuja. Jos päätätte erota, mies on tietysti edelleen lastensa isä ja mukana heidän elämässään.
Kukaan ei ansaitse elää tollasessa ns. valheiden verkossa. Suosittelen että mainitset tietäväs asiasta ja laitat erohakemuksen tulille! Omalla kokemuksella pettämisestä seuraa vaan loputon luottamuksen puute..
Voi hyvä ihme, minä en ymmärrä, ettei tätä asiaa ota heti puheeksi miehen kanssa, vaan kertoilee täällä.