Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mieheni pettää minua työkaverinsa kanssa

Marika
30.08.2019 |

Hei,

Mitä olette tehneet tai toimineet, kun olette saaneet tietää, että miehenne pettää teitä? Olemme olleet pitkään yhdessä nuoruudesta alkaen. Meillä on kaksi poikaa 2-v ja 5-v. Olen kotona nuoremman kanssa kodinhoidontuella ja mies käy töissä. Hän joutuu työn vuoksi välillä matkustamaan Suomessa.

Vanhempi lapsistamme meni päiväkotiin ja on todella vilkas lapsi. Olemme mieheni kanssa nukkuneet eri huoneissa nuoremman lapsen syntymän jälkeen. En oikein tiedä mitä tehdä?

Kuitenkin me matkustamme esim. mieheni vanhempien mökille juhannuksena, hautajaisiin kahdestaan pienimmän lapsen kanssa, kävimme toukokuussa Espanjassa lomalla. Hän viettää meidän kanssamme aikaa.

Hän ei tiedä, että tiedän hänen kaksoiselämästään. Hänen piti lähteä eilen tämän rakkaansa kanssa matkalle, mutta se jostain syystä oli peruuntunut ja on nyt ollut kotona kanssamme tänään.

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ap:n seuraava suhde tuosta paranee. Päinvastoin on suuri riski että hän ajautuu narsistin uhriksi ja siinä voikin lopputulos olla hyvinkin ikävä. Tämä mielipide siis ihan hänen persoonallisuutensa perusteella. Seksiäkään hän ei tunnu tarvitsevan niin miksi mies ei saisi hakea sitä muualta. Lapsille ydinperhe on kuitenkin paras vaihtoehto.

Vierailija
82/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla hiljaa ja hyväksyä tilanne. Muuten olet 500€/ kk "tienaava" yh äiti alta aika yksikön. Onko se sulta pois? Et oo antanut, olet lihonut, et ota suihin tjms. Anna työkaverin hoitaa tuo tyydytyspuoli niin mies on ihan tyytyväinen myös kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erota. Miehesi elämä siinä vain helpottuisi. Anna lasten kasvaa. Hyväksy tilanne ja panosta itseesi. Aloita jokin liikunnallinen harrastus, vaikka aluksi lasten kanssa yhdessä. Myöhemmin, kun lasten kanssa on jo helpompaa, päätät suhteenne jatkosta.

Vierailija
84/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko työkaveri Mira?

En kyllä ymmärrä näitä nimi ehdotuksia?

Vierailija
85/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että ap:n seuraava suhde tuosta paranee. Päinvastoin on suuri riski että hän ajautuu narsistin uhriksi ja siinä voikin lopputulos olla hyvinkin ikävä. Tämä mielipide siis ihan hänen persoonallisuutensa perusteella. Seksiäkään hän ei tunnu tarvitsevan niin miksi mies ei saisi hakea sitä muualta. Lapsille ydinperhe on kuitenkin paras vaihtoehto.

Onko se oikea suhde lapsille, että vanhemmat eivät rakasta toisiaaan?

Vierailija
86/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata erota. Miehesi elämä siinä vain helpottuisi. Anna lasten kasvaa. Hyväksy tilanne ja panosta itseesi. Aloita jokin liikunnallinen harrastus, vaikka aluksi lasten kanssa yhdessä. Myöhemmin, kun lasten kanssa on jo helpompaa, päätät suhteenne jatkosta.

Onneksi pääsen liikkumaan. Mieheni hoitaa lapsia mielellään ja on osallistuva isä. Tai viime aikoina on ollut varmaan syyllisyyden tunnosta.

En vain tiedä, voinko elää näin? Miettiä, missä mies luuhaa ja kenen kanssa? Välillä lähtee meditoimaan yksin viikonlopuksi jonnekin yksin.

Tulee usein kotiin tuoksuen hajuvedelle. Itsekin sain yllättäen uuden tuoksun hääpäivälahjaksi elokuussa. Yleensä ei tuollaisia ostele minulle.

Vierailija
87/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin varmaan niin, että varmistaisin ensin oman selustani. Hoitaisin omat raha-asiat kuntoon ja menisin töihin. Sen jälkeen etsisin vuokrakämpän ja sanoisin miehelle, että olen tiennyt jo kauan tästä ja nyt lähden. Voit nyt vapaasti pelehtiä sen sirkkaliisasi kanssa. Ja sanosin vielä, että olen yh ja ei mitään yhteishuoltajuuksia ja tapaamisoikeudet lapsille ok.

Toisaalta joskus myös itse mietin, että ollaan miehen kanssa oltu niin kauan yhdessä, että haittaisiko loppujen lopuksi joku pettäminen?

Tätä mietin yksi päivä. Jos se saa hänet onnellisemmaksi myös kotona, niin ehkä se ei niin haittaisi. Toisaalta minä naisena myös haluan seksiä ja tuommoinen eri huoneissa nukkuminen ei kyllä kävisi lainkaan.

Minusta teet juuri niin kuin itsestäsi tuntuu parhaalta. Sinun elämäsi ja siinä kukaan muu ei voi sanoa, mikä olisi oikeampi ratkaisu.

Voimia <3

Vierailija
88/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sisko on patologinen valehtelija ja pettäjä. Hän petti ex-miestään noin 10 eri kumppanin kanssa. Näitä salarakkaita löytyi työpaikalta ja jopa harrastuksesta. Olivat miehensä kanssa yhdessä lähes 15 vuotta ja yhteiset lapset. Eron jälkeen oli paljastanut, että pisin sivusuhde oli kestänyt 3 vuotta kollegan kanssa.

Hän on ihan hyvän näköinen ja erittäin miellyttävän oloinen nainen, mutta itse en halua olla paljon tekemisissä. Oma mieheni häpeää siskonsa käytöstä ja moraalikäsityksiä, mutta minkäs sille voi tehdä, kun toista ei pysty muuttamaan.

Vierailija
89/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääsen liikkumaan. Mieheni hoitaa lapsia mielellään ja on osallistuva isä. Tai viime aikoina on ollut varmaan syyllisyyden tunnosta.

En vain tiedä, voinko elää näin? Miettiä, missä mies luuhaa ja kenen kanssa? Välillä lähtee meditoimaan yksin viikonlopuksi jonnekin yksin.

Tulee usein kotiin tuoksuen hajuvedelle. Itsekin sain yllättäen uuden tuoksun hääpäivälahjaksi elokuussa. Yleensä ei tuollaisia ostele minulle.

Ensin sanot että et halua erota ja nyt et halua elää näin. Et halua avointa suhdetta mutta tuotahan se periaatteessa on kun annat miehen juosta vieraissa ilman puuttumista ja tyytymistä tilanteeseen.

Alotat siitä että kerrot tietäväsi ja keskustelette miten tästä eteenpäin.

Neuvot jotka sanoo et lähde ja eristä lapset isästään on hanurista ja typeriä.

Vierailija
90/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin rakentaa hiljaisuudessa omaa uutta elämää. Käänsin rahaa kuin viimeistä päivää jemmaan ja turvasin selustaa. Pelasin miestäni pussiin ja nautin joka hetkestä ennen ja jälkeen kun tuikkasin lopulta ikävästi sinne missä tuntuu eli lompakkoon. Tsemppiä, selviät kun et uhriinnu.

Vierailija
91/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko työkaveri Mira?

En kyllä ymmärrä näitä nimi ehdotuksia?

Nimiehdotuksia tulee siksi, että joku ketjua lukeva luulee tunnistavansa tästä kertomuksesta tosielämän ihmiset lähipiiriistään.

Vierailija
92/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole viilipytty. Sisällä myllertää aivan kauheasti ja olo on kauhea. Järkyttynyt. En usko, että olen vielä edes tajunnut kaikkea. Minulla on ollut viikko aikaa miettiä tuota asiaa. Onhan tässä ollut vähän outoja juttuja jo vähän vajaa 2 vuoden aikana. Outoja vaatteita. Mies alkoi laihduttamaan jne.

Haluaisin jatkaa meidän liittoa, mutta en tiedä. 

Uskallusta nyt! Käytä tuota adrenaliinia hyväksi ja anna palaa! Ruletti pyörimään ja mies sohvaan keskustelemaan hommat selviksi. Miksi antaisit heidän nauttia toisistaan, samalla kun palat itse poroksi noissa kärsimyksen lieskoissa? Ei tuo juttu lopu, ellet sinä sitä pistä poikki. Mutta onko jo liian myöhäistä? Tik tak, tik, tak...

Mies menee aina ihan lukkoon, jos hänen kanssaan yrittää puhua jostain asioista. Hän sulkeutuu ja katoaa vielä enemmän henkisesti. 

Anna lukkiutua. Ainakin tietää, että sinä tiedät, ja nykyinen selän takana pelleily ei enää toimi. eri

Minulla on niin kauhea olo. Mietin, miten lapsille käy ja lähteekö hän pois kotoa? Jättääkö meidät tänne yksin?

Et kuulosta kauhean itsenäiseltä vaan syyllistävältä epäitsenäiseltä takertujalta. Miehesi ei selvästi ole onnellinen avioliitossa mutta sinä olet pettämisen paljastumisestakin hiljaa ja roikut vaan? Olet varmaan myös aikamoinen marttyyri, ne on pahimpia kumppaneita.

Vierailija
93/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elin nuorempana lähes 5 vuotta avioliitossa jossa mies pyöritti toista naista rahan takia. Sai siis tältä rahaa.

Voin sanoa että rakkaus loppui alussa jo ja inho ja viha kasvoivat koko ajan suuremmaksi.

Suhteessa pysyin vain että sain lapset kasvatettua isommiksi.

Kannattiko? Ei varmasti. Lasten kanssa oli helpompaa kyllä kun toinenkin jakoi vastuuta, mutta kyllä se kulissien pito ja lastenkin näkemä eripuraisuus oli ihan turhaa.

Vierailija
94/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti kiltti ja konflikteja välttelevä ihminen, mikä on toki arvostettavaa, mutta itseään on kunnioitettava sen verran ettei siedä mitä tahansa.

Nämä ”kiltit konflikteja välttelevät” puolisot on pahimpia. Kyse on manipuloinnista, kun ylitsevuotavalla alistumisella ja kiltteydellä kasvattaa itselleen sellaisen sädekehän ettei puoliso pysty varmasti ottamaan edes omaa tyytymättömyyttään ja pahaa oloaan esille

Vierailija
95/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero tuossa. Elatusmaksut saat. Ei oikeen muuta vaiheista suna.

Taas kumma oletus että lapset ovat äidin omaisuutta.

Vierailija
96/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän tässä on ikävän siirtonsa tehnyt. Vaimoa syytätte nyt ihan turhaan.

Asettukaahan hänen asemaan? Miltä tuntuu kun juuri saanut huomata totuuden miehestä?

Sinulle ap sanoisin että elät nyt tunteiden vuoristorataa. Puhuisin miehen kanssa asiasta ja päivien saatossa päättäisin onko suhteella tulevaisuutta tai lähtisinkö erilleen. Erilleen asuminen pelottava iso askel. Mutta sinäkin kyllä opit kuten moni muukin huolehtimaan raha-asiat. Jos siis päätätte erota. Ystävistäkin iso apu.

Tsemppiä sinulle kovasti ❣️

Vierailija
97/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni AP on hönö, ei mulla muuta

Vierailija
98/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin sanot että et halua erota ja nyt et halua elää näin. Et halua avointa suhdetta mutta tuotahan se periaatteessa on kun annat miehen juosta vieraissa ilman puuttumista ja tyytymistä tilanteeseen.

Alotat siitä että kerrot tietäväsi ja keskustelette miten tästä eteenpäin.

Neuvot jotka sanoo et lähde ja eristä lapset isästään on hanurista ja typeriä.

Minun ajatuksen pyörivät ympyrää. Tunteet heittelee ja välillä haluan tuota, toisinaan toista. On vaikea oikeasti yrittää keskittyä. Pitäisi saada etäisyyttä tähän kaikkeen. Välillä vihaan miestäni, että hän loukkaa minua eikä puhu minulle.

Vierailija
99/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asettukaahan hänen asemaan? Miltä tuntuu kun juuri saanut huomata totuuden miehestä?

Sinulle ap sanoisin että elät nyt tunteiden vuoristorataa. Puhuisin miehen kanssa asiasta ja päivien saatossa päättäisin onko suhteella tulevaisuutta tai lähtisinkö erilleen. Erilleen asuminen pelottava iso askel. Mutta sinäkin kyllä opit kuten moni muukin huolehtimaan raha-asiat. Jos siis päätätte erota. Ystävistäkin iso apu.

Tuntuu vain, että petän kaikki, jos eroan ja lähden. On pakko muuttaa sitten pois rivitalostamme johonkin kerrostaloon.

Entinen työ kyllä odottaa, mutta itse inhoan sitä eikä ole kauheasti motivaatiota mennä sinne saati edes kunnianhimoa edetä siellä tai vaihtaa työpaikkaa.

Vierailija
100/206 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vain, että petän kaikki, jos eroan ja lähden. On pakko muuttaa sitten pois rivitalostamme johonkin kerrostaloon.

Entinen työ kyllä odottaa, mutta itse inhoan sitä eikä ole kauheasti motivaatiota mennä sinne saati edes kunnianhimoa edetä siellä tai vaihtaa työpaikkaa.

Mieshän se tässä on valintansa jo tehnyt ja pettänyt kaikki.