mieheni pettää minua työkaverinsa kanssa
Hei,
Mitä olette tehneet tai toimineet, kun olette saaneet tietää, että miehenne pettää teitä? Olemme olleet pitkään yhdessä nuoruudesta alkaen. Meillä on kaksi poikaa 2-v ja 5-v. Olen kotona nuoremman kanssa kodinhoidontuella ja mies käy töissä. Hän joutuu työn vuoksi välillä matkustamaan Suomessa.
Vanhempi lapsistamme meni päiväkotiin ja on todella vilkas lapsi. Olemme mieheni kanssa nukkuneet eri huoneissa nuoremman lapsen syntymän jälkeen. En oikein tiedä mitä tehdä?
Kuitenkin me matkustamme esim. mieheni vanhempien mökille juhannuksena, hautajaisiin kahdestaan pienimmän lapsen kanssa, kävimme toukokuussa Espanjassa lomalla. Hän viettää meidän kanssamme aikaa.
Hän ei tiedä, että tiedän hänen kaksoiselämästään. Hänen piti lähteä eilen tämän rakkaansa kanssa matkalle, mutta se jostain syystä oli peruuntunut ja on nyt ollut kotona kanssamme tänään.
Kommentit (206)
Aloita parisuhde blogi ja levitä kuvia miehestäsi ja Akista rakkauden pauloissa...
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pitkä suhde. Ollaan oltu yhdessä nuoruudesta asti.
Sain tietään, kun mieheni puhelin oli jäänyt pöydälle viime lauantaina, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä tuttujen kanssa pihalla. Siihen tuli viesti ja näin viestin ruudulla, jossa toinen nainen kiitti ihanasta yhteisestä yöstä sillä viikolla.
Ei varmana kukaan yhtäkkiä kiitä ihanasta yöstä. Se on ihan perussääntö pettämisessä.
Et ole koskaan elänyt ilman miestäsi, joten et tiedä paremmasta. Ymmärrän, että sinua pelottaa ja ahdistaa, mutta ei sellaisessa miehessä joka ei välitä sun tunteista, ei puhu, nukkuu eri huoneessa ja pettää selän takana, kannata väkisin roikkua. En yritä usuttaa sinua eroamaan, mutta puhua teidän täytyy, ja miehesi on alettava kunnioittaa sinua. Muuten en näe mitään järkeä jatkaa suhdetta. Lapsetkin aistii kodin huonon ilmapiirin.
Vierailija kirjoitti:
Onko työkaverin nimi Aki? Oliko matka Lappiin?
Ei ollut
Olet ilmeisesti kiltti ja konflikteja välttelevä ihminen, mikä on toki arvostettavaa, mutta itseään on kunnioitettava sen verran ettei siedä mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko työkaverin nimi Aki? Oliko matka Lappiin?
Ei ollut
Miksi valehtelet? Näin ne kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole viilipytty. Sisällä myllertää aivan kauheasti ja olo on kauhea. Järkyttynyt. En usko, että olen vielä edes tajunnut kaikkea. Minulla on ollut viikko aikaa miettiä tuota asiaa. Onhan tässä ollut vähän outoja juttuja jo vähän vajaa 2 vuoden aikana. Outoja vaatteita. Mies alkoi laihduttamaan jne.
Haluaisin jatkaa meidän liittoa, mutta en tiedä.
Uskallusta nyt! Käytä tuota adrenaliinia hyväksi ja anna palaa! Ruletti pyörimään ja mies sohvaan keskustelemaan hommat selviksi. Miksi antaisit heidän nauttia toisistaan, samalla kun palat itse poroksi noissa kärsimyksen lieskoissa? Ei tuo juttu lopu, ellet sinä sitä pistä poikki. Mutta onko jo liian myöhäistä? Tik tak, tik, tak...
Mies menee aina ihan lukkoon, jos hänen kanssaan yrittää puhua jostain asioista. Hän sulkeutuu ja katoaa vielä enemmän henkisesti.
Anna lukkiutua. Ainakin tietää, että sinä tiedät, ja nykyinen selän takana pelleily ei enää toimi. eri
No näin minäkin olisin vastannut :D
Eli täytyy kyllä ihmetellä, jos jatkaa tuota horoiluaan, vaikka vaimo tietää ??? :O Ja minä ainakin kommentoisin jokaiseen epäilyttävään lähtöön ja menoon jotain miehelle, joka tuskin on niin röyhkeä, että painelee panoille, vaikka vaimo katsoo syyttävästi lähtiessä. Mutta kaipa noitakin tyyppejä on..
Vai että oikein sulkeutuu, jopas jotakin. No siinä tapauksessa siitä nilviäisestä täytyy sitten puristaa jollain keinolla se selkäranka esiin, jotta suostuu puhumaan. Ap tässä nyt taitaa kuitenkin olla se sulkeutunut! Mä ainakin kysyisin mieheltä, että joko saa erosta ilmoitella anopille ja muille sukulaisille, joten eiköhän alkaisi kieli sen jälkeen laulamaan...
-tuo, jolle ap:n kommentti oli alun perin tarkoitettu.
Kotona kondomilla ja rakastajatarta paljaalla. No mikä kellekin sopii tietysti. Suhteenne loppuu kun kakkonen tulee raskaaksi vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan elänyt ilman miestäsi, joten et tiedä paremmasta. Ymmärrän, että sinua pelottaa ja ahdistaa, mutta ei sellaisessa miehessä joka ei välitä sun tunteista, ei puhu, nukkuu eri huoneessa ja pettää selän takana, kannata väkisin roikkua. En yritä usuttaa sinua eroamaan, mutta puhua teidän täytyy, ja miehesi on alettava kunnioittaa sinua. Muuten en näe mitään järkeä jatkaa suhdetta. Lapsetkin aistii kodin huonon ilmapiirin.
Olen vain ollut hänen kanssaan ei ole ollut muita miehiä. Pelottaa lähteä. Tämä on tuttua ja turvallista. Mies hoitaa kyllä lapsia ja pääset tekemään omia juttuja. Hän on hyvä isä lapsille. Tuntuu, että en osaa lähteä. Mies on hoitanut kaikki laskut ja muut kotiin liittyvät asiat. Hän käy kaupassa jne. Kun on se jolla on rahat.
Ehkä hän palaa meidän luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole viilipytty. Sisällä myllertää aivan kauheasti ja olo on kauhea. Järkyttynyt. En usko, että olen vielä edes tajunnut kaikkea. Minulla on ollut viikko aikaa miettiä tuota asiaa. Onhan tässä ollut vähän outoja juttuja jo vähän vajaa 2 vuoden aikana. Outoja vaatteita. Mies alkoi laihduttamaan jne.
Uskallusta nyt! Käytä tuota adrenaliinia hyväksi ja anna palaa! Ruletti pyörimään ja mies sohvaan keskustelemaan hommat selviksi. Miksi antaisit heidän nauttia toisistaan, samalla kun palat itse poroksi noissa kärsimyksen lieskoissa? Ei tuo juttu lopu, ellet sinä sitä pistä poikki. Mutta onko jo liian myöhäistä? Tik tak, tik, tak...
Mies menee aina ihan lukkoon, jos hänen kanssaan yrittää puhua jostain asioista. Hän sulkeutuu ja katoaa vielä enemmän henkisesti.
Anna lukkiutua. Ainakin tietää, että sinä tiedät, ja nykyinen selän takana pelleily ei enää toimi. eri
Eli täytyy kyllä ihmetellä, jos jatkaa tuota horoiluaan, vaikka vaimo tietää ??? :O Ja minä ainakin kommentoisin jokaiseen epäilyttävään lähtöön ja menoon jotain miehelle, joka tuskin on niin röyhkeä, että painelee panoille, vaikka vaimo katsoo syyttävästi lähtiessä. Mutta kaipa noitakin tyyppejä on..
Vai että oikein sulkeutuu, jopas jotakin. No siinä tapauksessa siitä nilviäisestä täytyy sitten puristaa jollain keinolla se selkäranka esiin, jotta suostuu puhumaan. Ap tässä nyt taitaa kuitenkin olla se sulkeutunut! Mä ainakin kysyisin mieheltä, että joko saa erosta ilmoitella anopille ja muille sukulaisille, joten eiköhän alkaisi kieli sen jälkeen laulamaan...
Olen yrittänyt mulkoilla kysyvästi, kun lähtee lenkille outoihin paikkoihin. Takaisin tulee lenkkivaatteet kuivana. Välillä katoilee omituisesti kotona. Iltaisen menee aikaisin omaan huoneeseensa ja itse jään katsomaan telkkua.
Vierailija kirjoitti:
Kotona kondomilla ja rakastajatarta paljaalla. No mikä kellekin sopii tietysti. Suhteenne loppuu kun kakkonen tulee raskaaksi vahingossa.
Toisen lapsen jälkeen alettiin miehen aloitteesta käyttää kondomia, mutta ei ollut aiemmin käytössä. Selitti, että ei sotke mua eikä lakanoita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Aki juttu oikein on?
Joku ilkeä mielinen ihminen vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen lapsen jälkeen alettiin miehen aloitteesta käyttää kondomia, mutta ei ollut aiemmin käytössä. Selitti, että ei sotke mua eikä lakanoita.
Eikä jää yhtä helposti kiinni sivusuhteesta sukupuolitaudin takia.
Eikö sua yhtään epäilyttänyt tuo?
Tuntematon ja elämänmuutos tottakai pelottaa. Siksihän mieskin pettää, eikä ole eronnut, koska hänkin pelkää lopullista muutosta, eikä rakkaudesta. Mutta pelko on aika huono syy pysyä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt mulkoilla kysyvästi, kun lähtee lenkille outoihin paikkoihin. Takaisin tulee lenkkivaatteet kuivana. Välillä katoilee omituisesti kotona. Iltaisen menee aikaisin omaan huoneeseensa ja itse jään katsomaan telkkua.
Mies elelee täysin omaa elämäänsä ja sinä vaan hieman silloin tällöin mulkoilet :D Taidanpa kohta ehdottaa tapahtumapaikaksi erästä pientä ja idyllistä merenrantakaupunkia :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pitkä suhde. Ollaan oltu yhdessä nuoruudesta asti.
Sain tietään, kun mieheni puhelin oli jäänyt pöydälle viime lauantaina, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä tuttujen kanssa pihalla. Siihen tuli viesti ja näin viestin ruudulla, jossa toinen nainen kiitti ihanasta yhteisestä yöstä sillä viikolla.
Ehkä se nainen tai mies, haluaa vain rikko suhteenne ja haluaa miehesi+
Vierailija kirjoitti:
"vahingossa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain ollut hänen kanssaan ei ole ollut muita miehiä. Pelottaa lähteä. Tämä on tuttua ja turvallista. Mies hoitaa kyllä lapsia ja pääset tekemään omia juttuja. Hän on hyvä isä lapsille. Tuntuu, että en osaa lähteä. Mies on hoitanut kaikki laskut ja muut kotiin liittyvät asiat. Hän käy kaupassa jne. Kun on se jolla on rahat.
Ehkä hän palaa meidän luokseni.
Mies hoitaa kaikki kotiin liittyvät asiat ja raha-asiat, sekä laskut jne? Mitäs sinä teet? Ainakin teet itsesi epäkiinnostavaksi ja sellaiseksi maan matoseksi, jolta näyttää puuttuvan identiteetti, eli olet vain kaiken hoitavan miehesi varjo. Jos mies lähtee, sinulla ei ole elämää. Onko teillä mitään yhteistä lasten lisäksi?
Tunnut joltain saamattomalta ja suossa rämpivältä mielenterveyskuntoutujalta. Anteeksi vaan.
Ei oo totta! Mistä arvasit?