Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teistä ole härskiä jos alle 160 cm nainen ja yli 180 cm mies

Vierailija
30.08.2019 |

Aina kun näen tällaisen parin niin tulee mieleen mitä se mies oikein ajattelee.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Toisinpäin ehkä panisi ihailemaan miehen itsetuntoa.

Eipä ole hankaloittanut kyin tanssimista, mun niskat väsyy hitaissa. Synnytyksiin ei vaikuta mitenkään

t 161/193cm

Vierailija
42/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs härskiä siinä on. Minä,olen 156 ja mies 186. Ollaan viihdytty yhdessä 20v.

Eipä nainen tietenkään myönnä omaa härskiyttään... selvästi menty vaan ulkonäön perusteella ain kun näen tuollasia pareja, niin arvailen että mitä yhteistä heillä muka voi olla?

Eli 30 sentin pituusero on siis fyysisesti viehättävin, sitäkö tarkoitat? Kun on menty vain ulkonäön perusteella.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, että pituuseroa on vain 5 cm. Ei tule käytännön ongelmia kävelytahdissa ja pussailussa.

Vierailija
44/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 175cm pitkänä tulee lähinnä mieleen itsemurha. Lyhyemmillä naisilla tyylini 160cm pitkillä on aina se koripalloilijamies. Vasta kun naiset ovat vanhoja rumia ja lihavia, niin ne alkaa kelpuuttamaan ne lyhyetkin miehet, kun pitkät ja komeat ei ole vilkaisseetkaan kohti vuosikymmeniin. Samalla kehdataan mussuttaa jotain kauneis on katoavaa lässytystä.

M33

Vierailija
45/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen, että pituuseroa on vain 5 cm. Ei tule käytännön ongelmia kävelytahdissa ja pussailussa.

Minusta on aika härskiä pitää tuollaista mitenkään merkittävänä parinvalinnassa. Mutta hyvä kun löytyi sopivan kokoinen kumppani.

Vierailija
46/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva löytää joku 150cm taskuvenus.

m187

Joo! Taskuanus olisi kiva!

Håkan

Vierailija
47/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aika härskiä pitää tuollaista mitenkään merkittävänä parinvalinnassa. Mutta hyvä kun löytyi sopivan kokoinen kumppani.

Miksi se olisi merkityksetöntä? Kävellään yhdessä noin tuhat kilometriä vuodessa ja pussaillaan monta kertaa päivässä.

Vierailija
48/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas aapeen ongelmalla kokoa.

Vierailija
49/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alle 160 cm pitkä ja mieheni on yli 190 cm pitkä. Mies lisäksi painaa yli tuplasti oman painoni verran :D mielestäni kokoeromme on söpöä eikä yhtään haittaa mitä mieltä muut ovat

Vierailija
50/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä aloittajasta tulee mieleen pitkä nainen, joka on katkera siitä että miehet tykkää lyhyistä naisista.

Lyhyen palstaitkijän provo tämä on. Taas.

Vierailija
51/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 175cm pitkänä tulee lähinnä mieleen itsemurha. Lyhyemmillä naisilla tyylini 160cm pitkillä on aina se koripalloilijamies. Vasta kun naiset ovat vanhoja rumia ja lihavia, niin ne alkaa kelpuuttamaan ne lyhyetkin miehet, kun pitkät ja komeat ei ole vilkaisseetkaan kohti vuosikymmeniin. Samalla kehdataan mussuttaa jotain kauneis on katoavaa lässytystä.

M33

Joo. IHAN AINA. "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Vierailija
52/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

No just joo. Ihan kuin kukaan nainen ei koskaan ihastuisi 175 senttiseen mieheen. Joku muu mättää sinussa kuin pituus.

Vierailija
53/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi merkityksetöntä? Kävellään yhdessä noin tuhat kilometriä vuodessa ja pussaillaan monta kertaa päivässä.

Ei samanpituitenkaan askeleet välttämättä yhtä pitkiä tai samantahtisia ole. Toiseksi harvalla niskat ovat niin jumiset, ettei leukaa saisi kallistettua yhtään vaan ainoa pussauskulma olisi 0°. Että siinä mielessä merkityksettömiä perusteita parinvalinnassa.

Vierailija
54/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän härskiä ja hassunnäköistä on jos mies on naista lyhyempi.

Vierailija
55/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on aina avautumassa ihmisiä, joiden mielestä on olemassa jotain ylempiä sääntöjä parinvalinnassa. Näitä sääntöjä tulisi kunnon kansalaisen noudattaa ihan muidenkin hyvinvoinnin takia. Onhan se nyt törkeetä, jos on 30cm pituusero, sehän häiritsee kanssakulkijoita! Yleensä täällä valitetaan ikäeroista. Antakaa ihmisten valita itse puolisonsa, mitäs hittoa se teitä liikuttaa minkä pituisen tai ikäisen kanssa joku seurustelee.

Vierailija
56/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih. Olen 149 cm nainen. Pituuteni ja sirouteni ei ole koskaan ollut ongelma. Olen hyvin pieni mutta muodokas.

Vierailija
57/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei samanpituitenkaan askeleet välttämättä yhtä pitkiä tai samantahtisia ole. Toiseksi harvalla niskat ovat niin jumiset, ettei leukaa saisi kallistettua yhtään vaan ainoa pussauskulma olisi 0°. Että siinä mielessä merkityksettömiä perusteita parinvalinnassa.

Joskus tuli tapailtua 150 senttistä naista, niin olihan se kuin lasta olisi halaillut. Mutta tiedän, että monille tuollainen maskuliinis-feminiininen juttu on hyvinkin tärkeää.

Vierailija
58/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on esimerkki härskistä, tai tanssiesityksestä tai huumorista, ihan miten vain.

Vierailija
59/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihan kamalan härskiä ihan oksennus meinaa tulla kun onhan se nyt kamalan härskiä se.

Vierailija
60/60 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon 157cm ja mun miäs on 186 cm ja me ollaan oikein härskiyden huippu, tietäisittepä vaan......