Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistaako kukaan muu kys. Ilmiötä?

Vierailija
30.08.2019 |

Törmäsin fb:ssa yhteen mieheen, jonka kanssa kirjoiteltiin ja tutustuttiin, aluksi ihan kaverina. Hänen kans juttua riitti, ja keskusteltiin viesteillä ja puhelimitse aika hlö.kohtaisiakin, molempien historiasta, elämänkatsomuksesta jne.

Sitten selvisi, että hän tiesikin mut, hänen tuttu asuu samoissa rivareissa. Oli nähnytkin mut pihalla joskus, sekä tiesi mun auton. Välittömästi mua alkoi ahdistaa. Tuntui, että jotenkin tulin stalkatuksi vaikka siitä ei ollut kyse. Mulla lapsia, enkä todellakaan esittelisi heille mitään miestuttua. Sovittiin et nähdään läheisen liikkeen pihalla pikaisesti. No, hän ilmeisesti ehti sinne ennen mua, kun tupsahtikin mun ovelle, kutsumatta. En tykännyt. Hän on tarjoutunut tekemään pieniä huoltojuttuja mun kodissa/autolle. Kaikki tämä sai mut ahdistumaan niin, etten enää jonkun ajan päästä pystynyt olemaan tekemisissä.

Onko tämä outoa? Että voin jutella hyvin syvällisiä ja hlö.kohtaisia asioita, mutta kun hän oli tulossa jotenkin mun kodin "piiriin", mulla löi liinat kiinni. Auton konepellin alus ja mun pihaympäristö oli yhtäkkiä liian yksityistä esiteltäväksi. Tunnistaako kukaan muu tilanteen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemusta vastaavanlaisesta tilanteesta, mutta pystyn kyllä samaistumaan tunnetiloihisi.  Koti on kuitenkin yleensä sellainen jokaisen oma turvapaikka, joten tuntuisi erittäin inhottavalta, jos sinne saapuisi kutsumattomia vieraita. On eri asia kutsua joku omasta tahdostaan kylään kuin, että tämä hekilö tulee käymään kutsumatta (ja vielä ottaen huomioon sen, että et ole hänelle ilmeisesti edes koskaan osoitettasi kertonut). Eli en koe yhtään oudoksi, että pistit liinat kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tuntuisi olevan usein tollasta, aletaan käymään kuumana johonkin kaverin tuttuun/naapuriin/sukulaiseen kun ilmeisesti kuvitellaan että se kaveri on puhunut tälle pelkkää hyvää hänestä ja olisi tsäänssit päästä lakanoita heiluttelemaan. Aika säälittävää toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan