Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...

tuoksupulloja keräilevä
30.08.2019 |

Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.

Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.

Kommentit (19304)

Vierailija
6401/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lämpimästi suositella ranskalaista origines-parfums.com sivustoa. Hinnoittelu erittäin hyvä ja toimitus nopeaa. Saapui viikossa perille Suomeen.

Vierailija
6402/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin just mitä on tulossa.😨😮😮😮.

Aika monta, kun näytteitäkin kertyi.

Haluatteko kuulla arvostelut, vaikkei mulla ole uutuuksia? Päinvastoin. Vanhin klassikko on vuodelta 1969, ellei Penhaligonilta tullut vieläkin vanhempaa.

Totta puhuen tipahdin itsekin kärryiltä. Hämmästyin että Amouageja tulikin yhteensä 6. >köh!!<

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6403/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatteko kuulla arvostelut, vaikkei mulla ole uutuuksia? Päinvastoin. Vanhin klassikko on vuodelta 1969, ellei Penhaligonilta tullut vieläkin vanhempaa.

Totta puhuen tipahdin itsekin kärryiltä. Hämmästyin että Amouageja tulikin yhteensä 6. >köh!!<

Kyllä ehdottomasti halutaan kuulla 😍

Vierailija
6404/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SOTD Oscarin Bella Rosa, makea ruusutuoksu, joka on ihan hykerryttävän herkullisen tuoksuinen! Kävin kävelyllä aurinkoisessa säässä ja tunsin tämän ihanuuden nenässäni. Tämä on mun pienessä kokoelmassani yksi niistä, joita todella rakastan.

Mitä on sotd?

Vierailija
6405/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOTD= Scent of the Day tai Scent of Today eli tän päivän tuoksu :D

Vierailija
6406/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ehdottomasti halutaan kuulla 😍

Mä sitten kerron. Ensi vk. saattaa jo tulla jotain.

Onhan tää nyt ihan kiva korona.ajan harrastus.

Mä en kyllä erota tuoksussa mitään erillistä, but jos siinäkin voi kehittyä.

Eniten jännittää jostain syystä O de Lancome (1969). Se ei ollut mun listalla, otin sen Versensen sijasta, joka tuntui tuottaneen monelle pettymyksen.

Oon huomannut että tiettyjä sävyjä pitää välttää. Patsulia ja jasmiinia en tunnista, mutta niitä tulee nyt aika reilusti.

Ihan kuin joulupukkia odottaisi.🎅🎄

Vierailija
6407/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SOTD= Scent of th2e Day tai Scent of Today eli tän päivän tuoksu :D

ai jaaaa. 😂🤗

Vierailija
6408/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOTD Kilian Woman in Gold. Ihana tuoksu. Vaniljaa, sitruksia, aldehydejä ja ruusua. Makea, kirpeä ja täyteläinen samaan aikaan. :)

Vierailija
6409/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kyllä haluamme! :)

Täälläkin on tänään 60-luvun klassikko, Robert Piguet'n Futur, Aurelien Guichardin 2009 reformuloima versio. Ei ehkä paras idea ihmiselle, joka ei kanna hyvin valkoisia kukkia: ensimmäiset 20 sekuntia ovat aldehydinen ja indolinen läiskähdys päin naamaa, ja ensimmäinen kerta ikinä, kun ymmärrän, miksi joillekin indolinuotit ovat "poopy", kakkaisia. Kuten moni muukin, olen havaitsevinani keltaputken (galbanum), vaikkei sitä ole Fragranticassa mainittu. Onneksi alkujärkytys laantuu, ja jasmiini näyttää kauniimman puolensa. Voittopuolisesti voimakkaan vihreä tuoksu, päällimmäisenä orvokki vihreine osineen. Kieltämättä retro, hauska kokemus.

Vierailija
6410/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mullekin tulee Amouagen näytteitä sitten.

Kamalan jänskää.

Valitsin täystyrmäykset oikein.

Haha, mitä sitä liikaa kainostelemaankaan? :D

Vierailija
6411/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jjjeeeeeeeeekeeeeejeeeee!!!!

Nyt sain laskun maksettua. Ei muuta kuin

kirjoittelemaan muistiinpanot kuntoon.

4 lähetystä tulossa.

Onhan se aika paljon, mutta 1 millin näyte varmaan meneekin nopeasti.

Viritin ystävällisen keskustelun italialaisen kempparimyyjän kanssa. Hän lupasi kertoa kun Snowy Owl liihottaa paikalle. Nyt oli tunturipöllöt lopussa.

Taitaa olla suosittu.

Vierailija
6412/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Ford kuulemma käyttää hyviä raaka-aineita. Jos se selittää kovan hinnan.

Ihan noin btw.

Vierailija
6413/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jjjeeeeeeeeekeeeeejeeeee!!!!

Nyt sain laskun maksettua. Ei muuta kuin

kirjoittelemaan muistiinpanot kuntoon.

4 lähetystä tulossa.

Onhan se aika paljon, mutta 1 millin näyte varmaan meneekin nopeasti.

Viritin ystävällisen keskustelun italialaisen kempparimyyjän kanssa. Hän lupasi kertoa kun Snowy Owl liihottaa paikalle. Nyt oli tunturipöllöt lopussa.

Taitaa olla suosittu.

Voin vakuuttaa, että 1 ml näyte Zoologisteja ja muita intensiivisiä tuoksuja kestää kyllä kivasti. 1 suihkaus kestää koko päivän, ja millissä on laskennallisesti 12 suihkausta, toki sumuttimissa on eroja....eikä joka päivä tule käytettyä samaa tuoksua, eikä kukaan jätä näytteitä vain yhteen. Vai onko joku onnistunut?

Exceleistä on apua, kun muistikapasiteetti alkaa ylittyä. :) T: nimim. "Annoin pikkusormen, se vei koko käden." 

Vierailija
6414/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan noin btw.

Mulle on tulossa Lost Cherrystä näyte, jota odotan vesi kielellä. Palaan tähän kun saan sen ja olen testannut.

Vierailija
6415/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta Korresin tuoksuista? Menin katselemaan tuotteita nettikaupasta (suomalainen) niin eikös siellä ollut tarjous yhdestä kiinnostavasta ja sivuilla lupaus näytteistä.

Vierailija
6416/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niisk 😢 parfyymikaappini on niin täynnä, ettei yhtään sovi enää. Kaappi on tosin pieni, että siksikin täyttyi nopeasti. Pitää varmaan ruiskutella ahkerammin ja antaa ympärillä olevien ja ohikulkijoiden haistaa minut jo korttelin päästä. 🤣🤣🤣

Minut kirjaimellisesti haistoi korttelin päästä, kun kävelin työpaikan parkkipaikalta töihin. Siitä on sisälle n. 100 metriä, olin kadonnut jo sisälle mutta myöhemmin tuleva kertoi että tiesi minun menneen edeltä koska haistoi hajuveteni. Olisko ollut Poisonia 90-luvulla.

Vierailija
6417/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemusta Korresin tuoksuista? Menin katselemaan tuotteita nettikaupasta (suomalainen) niin eikös siellä ollut tarjous yhdestä kiinnostavasta ja sivuilla lupaus näytteistä.

Santorini vine on ainakin kiva kesäinen tuoksu.

Vierailija
6418/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvillla ... metsään? Saa nähdä.

Mulla on keltaisista kukista se käsitys, että ne tuovat mukanaan aurinkoa, makeaa raikasta ihanuutta.

Erityisesti pikkuiset suloiset frangipanit.

Todellisuudessa mulla ei ole aavistustakaan onko ne sen paremmin pieniä kuin tuoksuviakaan.

Temppelikukka. Pakkohan sen on kasvaa viidakon siimeksessä.

Joten ostin Jo Malonen Frangipaanin kun en saanut listallani olevia, ja mä HALUSIN jonkun Malonen.

Vierailija
6419/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan noin btw.

Mulle on tulossa Lost Cherrystä näyte, jota odotan vesi kielellä. Palaan tähän kun saan sen ja olen testannut.

Joo palaa. Mä haluan kuulla.

Mulla on 12 sivua muistiinpanoja. Poistelen turhia. Fordit lähti. Mutta sit luin että Ford käyytää kunnon aineita.

Vierailija
6420/19304 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut kirjaimellisesti haistoi korttelin päästä, kun kävelin työpaikan parkkipaikalta töihin. Siitä on sisälle n. 100 metriä, olin kadonnut jo sisälle mutta myöhemmin tuleva kertoi että tiesi minun menneen edeltä koska haistoi hajuveteni. Olisko ollut Poisonia 90-luvulla.

Voi kuule niin täälläkin, 2000-luvun taitteessa. Meillä oli työpäivän jälkeen osastopalaveri ylimmässä kerroksessa. Aiotun tilan sijaan vaihdoimmekin saunaosastolle ja perässä myöhemmin tullut työkaveri sanoi löytäneen meidät hajuveteni perusteella 😆 Tämän hän sanoi positiivisesti, kuitenkin oltiin joka päivä samassa huoneessa töitä tehden. En käyttänyt mitään vahvoja tm tuoksuja mutta olin lisännyt tuoksua juuri ennen palaveria

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme